Szybkie założenie konta Tmobile bankowe

Data: 2014-09-20 16:25:58
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Szybkie założenie konta Tmobile bankowe

no i żebym od razu dostał kartę do wpłat/wypłat?

Jak myślisz: w punktach mają "automat" do wytwarzania kart?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-09-20 14:57:17
Autor: pueblo
Szybkie założenie konta Tmobile bankowe
Witaj Henryk "Plumski" Plumowski, 20 wrz 2014 w news:lvk2op$m99$1
@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

no i żebym od razu dostał kartę do wpłat/wypłat?

Jak myślisz: w punktach mają "automat" do wytwarzania kart?

Pewnie nie, ale tej panience powiedziało się jeszcze, że "dostanie pan karte na miejscu, tylko nie będzie na niej pańskich danych (podpisu)" - więc po co automat?
Tylko mówię - ogólnie plątała się niemiłosiernie w zeznaniach.

Data: 2014-09-20 18:59:59
Autor: Crocodile
[...]

ciekawe co ona opowiedziała po powrocie do domu ...moze np. "dzisiaj dzwonił jakis zgryzliwy stary tetryk, tak na oko cap mial z 70 lat, i zrzedzil cos o jakis kartach  na cito ... niby emeryt a zachowywal sie tak arogancko jakby byl conajmniej Bardzo Waznym Klientem ... 5 zeta netto za godzine za wysluchiwanie takich nudziarzy to troche za malo ... wiec olalam go totalnie :P hihihi "

Data: 2014-09-20 18:53:43
Autor: pueblo
Szybkie założenie konta Tmobile bankowe
Witaj Crocodile, 20 wrz 2014 w
news:541db28a$0$2373$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
[...]

He, he możliwe, ale bardziej miałem wrażenie, że ona jest w domu i co chwilę pyta szeptem mamy, co ma powiedzieć A co do konta - ruszyłem dupę i postanowiełem zaryzykować stratę czasu - okazało się, że założyłem i dostałem kartę niespersonalizowaną, a pięc minut potem z jej pomocą wpłaciłem kasę we wpłatomacie Euronetu. Po powrocie do domu już mogę wykonywac przelewy.
Informuję, gdyby ktoś potrzebował w niedzielę rano robić jakieś przekręty finansowe :) Na marginesie w domu zauważyłem, że ma źle wpisane dane: nazwisko przekręcone i źle seria dowodu osobistego. To co? Drzwi do malwersacji stoją przede mną otworem?

Data: 2014-09-20 20:38:04
Autor: Luke
W dniu 2014-09-20 o 16:25, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Jak myślisz: w punktach mają "automat" do wytwarzania kart?

Jeśli to było pytanie retoryczne z domyślną odpowiedzią negatywną, to ja
spieszę donieść, że dawno dawno temu Handlobanki miały we wszystkich
swoich placówkach drukarki do kart bankowych i w momencie zakładania
konta dostawało się do ręki gotową kartę z własnym nazwiskiem. Więc to
nie jest fantastyka.

L.

Data: 2014-09-21 12:08:59
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Szybkie założenie konta Tmobile bankowe

> Jak myślisz: w punktach mają "automat" do wytwarzania kart?

Jeśli to było pytanie retoryczne z domyślną odpowiedzią negatywną...

Wbrew pozorom nie ;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek