Data: 2020-02-09 14:34:08 | |
Autor: Shrek | |
SzybkoĹÄ na przejĹciach | |
W dniu 09.02.2020 o 14:01, Tomasz Pyra pisze:
No i z niego wygląda że nie jest tak źle jak mogłoby się wydawać "na oko". To się nie spina;) Ciekawe "45% pieszym, ustąpił pierwszeństwa pierwszy nadjeżdżający pojazd (nie liczono sytuacji, w której pieszemu ustąpił kolejny pojazd z potoku)," Czekam na wnioski jak to możliwe;) Co więcej - zgodnie z tym co piszą w raporcie badania wydają się być całkiem rzetelnie poprowadzone. Lektura wygląda na ciekawą. Dzięki za wrzucenie. -- Shrek |
|
Data: 2020-02-09 14:42:26 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
SzybkoĹÄ na przejĹciach | |
W dniu 2020-02-09 o 14:34, Shrek pisze:
"45% pieszym, ustąpił pierwszeństwa pierwszy nadjeżdżający pojazd (nie liczono sytuacji, w której pieszemu ustąpił kolejny pojazd z potoku)," No chyba bez problemu, wraz z poprzednim punktem w raporcie. Jak pieszy podchodzi do przejścia to w 45% pierwszy nadjeżdżający pojazd ustąpił mu pierwszeństwa, a w 55% to pieszy ustąpił pierwszeństwa pierwszemu pojazdowi. -- Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów Engine power, torque and gear ratios calculator online: http://powertorque.cba.pl |
|
Data: 2020-02-09 14:57:50 | |
Autor: kk | |
SzybkoĹÄ na przejĹciach | |
On 2020-02-09 14:42, Tomasz Pyra wrote:
W dniu 2020-02-09 o 14:34, Shrek pisze: To pierwszeństwo zależy od tego kto ustępuje? |
|
Data: 2020-02-09 15:11:24 | |
Autor: Shrek | |
SzybkoĹÄ na przejĹciach | |
W dniu 09.02.2020 o 14:42, Tomasz Pyra pisze:
No chyba bez problemu, wraz z poprzednim punktem w raporcie. Brakuje mi tu takich, co jednak wymusili, albo heblowali awaryjnie. No i tych co klaksonem rozganiali;) No i trochę "stronniczo" napisane - "ustąpił pierwszeństwa pierwszy nadjeżdżający pojazd" oznacza tyle, że nie potrącił pieszego znajdującego się na przejściu. No i jaki sens ma podkreślenie że już pierwszy? -- Shrek |
|
Data: 2020-02-09 06:31:14 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
SzybkoĹÄ na przejĹciach | |
A jak Ci się podoba ciekawostka że tylko 70% wie że nie wolno wchodzić przed jadący pojazd. Znaczy się 30% nie wie. I tak jest mało wypadków jak na taką trzydziesto procentowa masę debili. Jest rozdział o tym ile piesi tracą czasu na przejściu. A czy jest o ile rośnie zanieczyszczenie środowiska i jakie są straty czasu kierowców przepuszczajacych pieszych?
|
|
Data: 2020-02-09 15:23:23 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
SzybkoĹÄ na przejĹciach | |
W dniu 2020-02-09 o 15:11, Shrek pisze:
W dniu 09.02.2020 o 14:42, Tomasz Pyra pisze: No tu nie ma tak - albo A ustąpił B, albo B ustąpił A, albo się zderzyli. Jak rozumiem w trakcie badania nie było zderzeń, więc się zgadza. No i trochę "stronniczo" napisane - "ustąpił pierwszeństwa pierwszy nadjeżdżający pojazd" oznacza tyle, że nie potrącił pieszego znajdującego się na przejściu. No i jaki sens ma podkreślenie że już pierwszy? No tu chodziło o to w ilu przypadkach ustępuje pierwszy nadjeżdżający. A nie którykolwiek z ciągu pojazdów. -- Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów Engine power, torque and gear ratios calculator online: http://powertorque.cba.pl |
|
Data: 2020-02-09 15:32:37 | |
Autor: Shrek | |
SzybkoĹÄ na przejĹciach | |
W dniu 09.02.2020 o 15:23, Tomasz Pyra pisze:
No tu chodziło o to w ilu przypadkach ustępuje pierwszy nadjeżdżający. To trochę nie w tym miejscu było a mianowicie w "zachowaniu pieszych" Tak jak piszę - trochę stronniczo to sformułowane. -- Shrek |
|
Data: 2020-02-10 00:16:17 | |
Autor: kk | |
SzybkoĹÄ na przejĹciach | |
On 2020-02-09 15:31, Zenek Kapelinder wrote:
A jak Ci się podoba ciekawostka że tylko 70% wie że nie wolno wchodzić przed jadący pojazd. Znaczy się 30% nie wie. I tak jest mało wypadków jak na taką trzydziesto procentowa masę debili. Jest rozdział o tym ile piesi tracą czasu na przejściu. A czy jest o ile rośnie zanieczyszczenie środowiska i jakie są straty czasu kierowców przepuszczajacych pieszych? Ten raport jest robiony pod z góry założoną tezę. |