[Lublin] Szybkozamykacz - skąd?

Data: 2011-06-24 11:57:14
Autor: OMSON
[Lublin] Szybkozamykacz - skąd?
Jak w temacie - czy ktoś orientuje się, gdzie w Lublinie dostanę szybkozamykacz do sztycy (rama starego typu bez obejmy)?

Dla zobrazowania o co kaman:
http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/16/74/76/70/1674767069

Nie musi być to stricte rowerowe rozwiązanie - może coś podobnego np w sklepie metalowym dostanę?

Pzdr, OMSON

Data: 2011-06-24 04:45:12
Autor: Paweł Wójcik
Szybkozamykacz - skąd?
On 24 Cze, 11:57, OMSON <om...@autograf.pl> wrote:
Jak w temacie - czy ktoś orientuje się, gdzie w Lublinie dostanę
szybkozamykacz do sztycy (rama starego typu bez obejmy)?

Możesz spróbować w Cyclo na Braci Wieniawskich.
Miewałem różne fanaberie i jeszcze nie zdarzyło się, żeby tam czegoś
nie mieli.

Data: 2011-06-24 15:15:53
Autor: cytawa
Szybkozamykacz - skąd?
Paweł Wójcik pisze:
On 24 Cze, 11:57, OMSON<om...@autograf.pl>  wrote:
Jak w temacie - czy ktoś orientuje się, gdzie w Lublinie dostanę
szybkozamykacz do sztycy (rama starego typu bez obejmy)?

pewno wszedzie, w kazdym sklepie. Osobiscie jednak nie widze specjalnej idei uzywania szybkozamykacza, lepiej trzymaja zwykle sruby. Chyba ze na rowerze jzdzi duzo osob i czesto sie zmieniaja.

Jan Cytawa

Data: 2011-06-24 17:38:35
Autor: Paweł(Suw)
Szybkozamykacz - skąd?
W dniu 2011-06-24 15:15, cytawa pisze:
Paweł Wójcik pisze:
[...]

Mój nie chciał trzymać to potraktowałem dodatkową nakrętką.
Tej dźwigni ręka nie otworzę ale wiem, ze trzyma.
Paweł
www.rowerkiem. suwalki.pl

Data: 2011-06-24 23:10:43
Autor: OMSON
Szybkozamykacz - skąd?
cytawa napisał(a):

pewno wszedzie, w kazdym sklepie. Osobiscie jednak nie widze specjalnej idei uzywania szybkozamykacza, lepiej trzymaja zwykle sruby. Chyba ze na rowerze jzdzi duzo osob i czesto sie zmieniaja.

Na jednym jeździ kilka osób (tutaj będzie jak znalazł), natomiast w rowerze, którego używam, pękły już 2 śruby z nakrętką 10 od dokręcania (taki nr klucza pasuje).

Kupiłem stalowe szybkozamykacze w starym rowerowym koło zamku (4 zł za szt.). Dodam, że nakrętki w kołach mojego roweru są również w formie szybkozamykaczy - IMHO bardzo wygodna sprawa.

Pzdr, OMSON

Data: 2011-06-25 23:39:55
Autor: Adam Jurzyk
Szybkozamykacz - skąd?
On 2011-06-24 23:10, OMSON wrote:

w rowerze, którego używam, pękły już 2 śruby z nakrętką 10 od dokręcania
(taki nr klucza pasuje).

Albo te śruby były wyjątkowo beznadziejne, albo za mocno je dokręcasz. Jak z taką samą siłą będziesz zaciskał ten zacisk, to on też nie wytrzyma.

Dodam, że nakrętki w kołach mojego roweru są również w formie
szybkozamykaczy - IMHO bardzo wygodna sprawa.

Koła się czasem wyjmuje, choć mając dobre opony też rzadko. Z moich doświadczeń wynika natomiast, że sztycy wyciągać nie potrzebuję podczas jazdy ;)

Adam

Data: 2011-06-26 00:04:39
Autor: OMSON
Szybkozamykacz - skąd?
Adam Jurzyk pisze:

[...]

Wszystko to prawda... Póki co - problem z głowy.

Pzdr, OMSON

Data: 2011-06-27 07:21:49
Autor: Ryszard Mikke
Szybkozamykacz - skąd?
OMSON <omson@auto-graf.pl> napisał(a):
cytawa napisał(a):

> [...]

Na jednym jeździ kilka osób (tutaj będzie jak znalazł), natomiast w rowerze, którego używam, pękły już 2 śruby z nakrętką 10 od dokręcania (taki nr klucza pasuje).

To ten rower, ktory tu pokazywales po zakupie?

Bo skoro MUSISZ tak mocno zakrecac, to sprawdz, czy sztyca nie jest za waska
do tej rury podsiodlowej. Tam wystarczy roznica 0.2mm, zeby nie pasowalo.

rmikke

Data: 2011-07-02 12:24:39
Autor: OMSON
Szybkozamykacz - skąd?
Ryszard Mikke pisze:

Bo skoro MUSISZ tak mocno zakrecac, to sprawdz, czy sztyca nie jest za waska
do tej rury podsiodlowej. Tam wystarczy roznica 0.2mm, zeby nie pasowalo.

Szybkozamykacze sprawują się wyśmienicie. Już po problemie.

Pzdr, OMSON

Data: 2011-06-24 11:34:03
Autor: Ryszard Mikke
[...]

Powinno być w każdym sklepie rowerowym, który ma również serwis (czyli
właściwie w kazdym). Np. na Rusałce.

rmikke

--

[Lublin] Szybkozamykacz - skąd?