Data: 2013-07-19 00:30:54 | |
Autor: /dev/SU45 | |
Szybowczyki :-) | |
Pytanko do szybownikow; Jakie obowiazuja dzis w Polsce przepisy JAR-FCL3. Za moich czasow nie bylo roznicy w badaniach lekarskich miedzy licencja Teraz jest wymagana 2 klasa. Ale wejdzie? wchodzi juĹź? nowa lĹźejsza "rekreacyjna" kategoria PART LAPL gdzie wymagania majÄ byÄ obniĹźone wobec 2 klasy, ponoÄ majÄ to orzekaÄ "zwykli" lekarze. Niedawno 'dotarlo' do mnie, ze Transport Canda To i obecnie moĹźna do setki nawet :) Ale ogĂłlnie zmiany idÄ w kierunku jak wyĹźej, to dobrze! |
|
Data: 2013-07-18 19:08:35 | |
Autor: TJ_Blues | |
Szybowczyki :-) | |
On Thursday, July 18, 2013 6:30:54 PM UTC-4, /dev/SU45 wrote:
> Pytanko do szybownikow; Jakie obowiazuja dzis w Polsce przepisy Ciekawe :-) Czyli w Polsce wazne sa dioptrie w oku a u mnie 20/20 niezaleznie od stosowanej korekty :-) I z innej beczki. Czy w Poslce honoruja kanadyjskie i amerykanskie licencje.. Tzn. czy posiadacz kanadyjskiej licencji moze wynajac szybowiec / samolot? cheers |
|