Szybowiec "Northrop Glider" 1930 ?

Data: 2011-02-19 23:08:04
Autor: Rabbit McCroolick
Szybowiec "Northrop Glider" 1930 ?

Użytkownik "Tomasz_XX" <tom_xx@op.pl> napisał w wiadomości news:ijp4oi$nnd$1news.onet.pl...
Witam,
poszukuję danych technicznych tego szybowca. Był to szybowiec do używany w latach przedwojennych do szkolenia podstawowego, tak jak nasza Wrona, Żaba czy Czajka. W necie znalałem - pod adresem poniżej - jego plany w języku hiszpańskich, ale bez danych lotnych i masowych.

http://www.ultraligero.net/Sitios/Planos/Northrop_1928/Northrop_1928.pdf

Przecież to Lippisch - Stamer Zögling 33.

Data: 2011-02-20 13:06:22
Autor: Tomasz_XX
Szybowiec "Northrop Glider" 1930 ?
Masz rację, to ten sam.
Nie spodziewałem się w Argentynie tego szybowca.
Dziękuję.

http://www.luftfahrtmuseum.com/htmi/ith/lippisch.htm