Szybszy podgląd transakcji w KeepItSimple?

Data: 2010-01-02 07:54:04
Autor: Homzik
Szybszy podgląd transakcji w KeepItSimple?
Czy tylko mi się zdaje, czy szybciej widać blokady? Wcześniej, aby
blokada założona w trakcie weekendu była widoczna, trzeba było czekać
do poniedziałku, dziś takowa pojawiła się najpóźniej po godzinie od
płatności, a może nawet wcześniej.

Data: 2010-01-04 13:53:50
Autor: ToRo999
On 2 Sty, 16:54, Homzik <hom...@gmail.com> wrote:
[...]

Niestety nie wiem jak jest z blokadami ponieważ nie aktywowali mi
jeszcze karty.

Ale mam za to inne pytanie: kto wymyslil w keepitsimple, ze haslo musi
skladac sie z 8 liczb??? Haslo ktore dostalem od Opena sklada sie z
liczb i znakow alfabetu, a dlaczego moje nowe haslo moze skladac sie
tylko z liczb?! - czy to nie jakas glupota?

Data: 2010-01-05 08:57:53
Autor: Valdi
Szybszy podgląd transakcji w KeepItSimple?
"ToRo999"

Niestety nie wiem jak jest z blokadami ponieważ nie aktywowali mi
jeszcze karty.

Dzwoniłeś do nich w tej sprawie? Często pomaga.

[...]

Odpowiedź jest prosta - jakiś ignorant. Niecały miesiąc temu zmieniałem
numer telefonu i hasło, które dostałem przy składaniu pierwszego wniosku o
lokatę zostało zmienione z kombinacji cyfr i liter na same litery... :(

Data: 2010-01-04 23:03:09
Autor: Kamil Jońca
Homzik <homzik@gmail.com> writes:

[...]

Powiedzmy. Kiedyś się pojawiały dwa dni "po", teraz raczej 1, ale do
godziny nie udało im się zejść. Może sie wstrzeliłeś w jakąś
synchronizację.

NB, dziś miałem spłatę karty. W dostępnych środkach pojawiła się
wczesnym popołudniem (tj. limit się zwiększył), ale w historii operacji
spłaty jeszcze nie widzę.

KJ

--
http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-antyszczepionkowca/
According to the latest official figures, 43% of all statistics are

Szybszy podgląd transakcji w KeepItSimple?