Szybszy procek zamiast E7400?

Data: 2011-03-31 09:52:28
Autor: Mateusz
Szybszy procek zamiast E7400?
Użytkownik Jakub Jewuła napisał:
Czesc

Mam w tej chwili procesor E7400 w plycie PQ7LE Asusa.

Zaczalem zajmowac sie troche edycja video i tu niestety
brakuje mocy obliczeniowej przy kompresji materialu HD...
W zwiazku z czym chcialbym wymienic procesor na 4-rdzeniowy
o podobnym taktowaniu...

Ja wymienilem kiedys e6300 na e8400 w sumie malym kosztem jest taka przesiadka. Jesli robisz cos wymagajacego mocy, pomijajac kodowanie materialu HD, to to tez moze byc opcja.

Co do 4 rdzeni to sie nei wypowiem, bo sie nie przymierzalem, znaczy, przymierzalem sie - ale jak juz to chcialbym cos, za co na razi enie chce tyle placic :)

Pomijajac jzu drobnostke, ze glupie windows po wymianie procka prosilo o (re)aktywacje :)

Data: 2011-03-31 09:53:58
Autor: Jakub Jewuła
Szybszy procek zamiast E7400?
Pomijajac jzu drobnostke, ze glupie windows po wymianie procka prosilo o (re)aktywacje :)

To nie jest problem, system mam legalny :)

Data: 2011-03-31 10:55:35
Autor: Mateusz
Szybszy procek zamiast E7400?
Użytkownik Jakub Jewuła napisał:
Pomijajac jzu drobnostke, ze glupie windows po wymianie procka prosilo o (re)aktywacje :)

To nie jest problem, system mam legalny :)

No ja mowie, ze to tylko drobnostka :) Choc sie zdziwilem troszke :)

Szybszy procek zamiast E7400?