Szyby Nordglass

Data: 2012-01-24 21:28:53
Autor: bratPit
Szyby Nordglass
w Peugeocie 607 mam peknieta przednia szybe. Te usterke obejmuje ubezpieczenie, jednak tylko ze wspolpraca z zakladem, ktory ma wylacznie szyby marki Nordglass.

Co sadzicie o tych szybach?

I gdzie mozna sie dowiedziec, ile taka szyba kosztuje +/-? (Pobieznie przejrzalem google, to tylko mozna zamowic konkretna wycene)

moje doświadczenie z Nordglassem są takie, że po 60kkm była bardziej porysowana niż oryginał (Ford) po 100kkm, zresztą jest to zbieżne z tym co ludzie piszą o nordglassie na forum Astry,
co do wyceny to po prostu zadzwoń do najbliższego punktu autoszyby Jaan i Ci powiedzą bo oni tę markę prowadzą,
jeżeli chcesz dobrą szybę to szukaj Pilkingtona,

brat

Data: 2012-01-24 21:47:13
Autor: Waw
Szyby Nordglass
moje doświadczenie z Nordglassem są takie, że po 60kkm była bardziej
porysowana niż oryginał (Ford) po 100kkm, zresztą jest to zbieżne z tym
co ludzie piszÄ… o nordglassie na forum Astry,

No wlasnie cos slyszalem o tym, ze sa dosc miekkie i latwo sie rysuja niestety. Ja w fabrycznej po 50k nie mialem praktycznie zadnych rysek. I teraz podczas jednego wyjazdu podczas drogi spadl kamyczek i szyba pekla i dodatkowo siadl mechanizm podnoszenia szyb. Jak zupelnie nic nie naprawialem 5 lat i jezdzilo sie swietnie, to teraz dwie usterki naraz.

Szyby Nordglass