Szyby Nordglass

Data: 2012-01-24 20:58:50
Autor: to
Szyby Nordglass
begin Waw
w Peugeocie 607 mam peknieta przednia szybe. Te usterke obejmuje
ubezpieczenie, jednak tylko ze wspolpraca z zakladem, ktory ma wylacznie
szyby marki Nordglass.

Co sadzicie o tych szybach?

Podgrzewane są gejowe.

Data: 2012-01-24 22:24:12
Autor: M1SLQ
Szyby Nordglass
Podgrzewane są gejowe.

Masz na to jakiś dowód, czy musi nam wystajczyć Twój autorytet, o Nieomylny?

Pozdrawiam

Data: 2012-01-24 21:29:51
Autor: to
Szyby Nordglass
begin M1SLQ
Masz na to jakiś dowód, czy musi nam wystajczyć Twój autorytet, o
Nieomylny?

Padło szybko.

Data: 2012-01-24 23:21:45
Autor: DoQ
Szyby Nordglass
W dniu 24-01-2012 21:58, to pisze:
Co sadzicie o tych szybach?
Podgrzewane są gejowe.

Łżesz, udowodnij!

--
Paweł

Data: 2012-01-24 22:23:23
Autor: to
Szyby Nordglass
begin DoQ
Co sadzicie o tych szybach?
Podgrzewane są gejowe.

Łşesz, udowodnij!

Wystarczą odciski palcuw?!

Data: 2012-01-24 23:27:10
Autor: DoQ
Szyby Nordglass
W dniu 24-01-2012 23:23, to pisze:
Co sadzicie o tych szybach?
Podgrzewane są gejowe.
Łżesz, udowodnij!
Wystarczą odciski palcuw?!

Udowodnij że wystarczą!1

--
Paweł

Data: 2012-01-24 14:54:48
Autor: kkk
Szyby Nordglass
On 24 Sty, 23:27, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

> Wystarczą odciski palcuw?!

Udowodnij że wystarczą!1

Miałem kiedyś inną szybę i ona od razu pękła, Nordglass nie pękła
wcale.

Data: 2012-01-25 00:28:10
Autor: szufla
Szyby Nordglass
Miałem kiedyś inną szybę i ona od razu pękła, Nordglass nie pękła
wcale.

No, ja mialem kiedys szybe oryginalna i pekla, dziadostwo jedne. Dopiero nordglass sie trzymie jak trza.

sz.

Data: 2012-01-24 23:33:31
Autor: to
Szyby Nordglass
begin szufla
MiaÂłem kiedyÂś innÂą szybĂŞ i ona od razu pĂŞkÂła, Nordglass nie pĂŞkÂła wcale.

No, ja mialem kiedys szybe oryginalna i pekla, dziadostwo jedne. Dopiero
nordglass sie trzymie jak trza.

Popjeram!!!1

Data: 2012-01-25 01:20:37
Autor: G Nowak
Szyby Nordglass
szyby marki Nordglass.

Co sadzicie o tych szybach?

Podgrzewane są gejowe.

To znaczy wesole (gay) z jezyka saskiego !111jeden jeden

--
pozdr

Szyby Nordglass