Szyderstwo niemieckiego medium? Onet ,,świętuje" 100 lat polskiej niepodległości i pokazuje ...

Data: 2018-08-10 19:31:58
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pkkggd$t3l$1gioia.aioe.org...
Szyderstwo niemieckiego medium? Onet ,,świętuje" 100 lat polskiej niepodległości i pokazuje ...

http://telewizjarepublika.pl/szyderstwo-niemieckiego-medium-onet-swietuje-100-lat-polskiej-niepodleglosci-i-pokazuje,68710.html

Oto prawidziwie polskie media!

https://wpolityce.pl/ - rzeczywstość

http://www.newsweek.pl/polska/do-kogo-nalezy-serwis-wpolityce-pl-serwery-wpolityce-pl,artykuly,378704,1.html

"Oto bowiem polski do bólu i broniący polskości do upadłego portal braci Karnowskich stoi na serwerze firmy Hetzner.
Z Niemiec, konkretnie gdzieś w okolicach Norymbergi. Wystarczy proste sprawdzenie adresu za pomocą polecenia ,,whois".

http://www.radiomaryja.pl/  - rzeczywistość http://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

Tylko mi nie bluzgaj podszywaczu! Bo powiem Ewelince! ;-)))

CL

Data: 2018-08-10 15:44:09
Autor: japanizer
On Friday, August 10, 2018 at 7:36:53 PM UTC+2, Ciemny Lud wrote:
> [...]

Z Niemiec, konkretnie gdzieś w okolicach Norymbergi. Wystarczy proste sprawdzenie adresu za pomocą polecenia ,,whois".

wpolityce.pl has address 148.251.50.210
www.wpolityce.pl has address 148.251.50.210

inetnum:        148.251.50.192 - 148.251.50.223
netname:        HETZNER-fsn1-dc11
descr:          Hetzner Online GmbH
descr:          Datacenter fsn1-dc11
country:        DE
admin-c:        HOAC1-RIPE
tech-c:         HOAC1-RIPE
status:         LEGACY
remarks:        INFRA-AW
mnt-by:         HOS-GUN
mnt-lower:      HOS-GUN
mnt-routes:     HOS-GUN
created:        2018-03-15T13:52:55Z
last-modified:  2018-03-15T13:52:55Z
source:         RIPE

role:           Hetzner Online GmbH - Contact Role
address:        Hetzner Online GmbH
address:        Industriestrasse 25
address:        D-91710 Gunzenhausen
address:        Germany
phone:          +49 9831 505-0
fax-no:         +49 9831 505-3
abuse-mailbox:  abuse@hetzner.de

Wiadomo, gnidy z wpolityce.pl szczują na Polskę.

Data: 2018-08-11 00:47:55
Autor: u2
Szyderstwo niemieckiego medium? Onet ,,świętuje” 100 lat polskiej niepodległości Q1|B*h‘Źî
W dniu 11.08.2018 o 00:44, japanizer@japanizer.org pisze:
Wiadomo, gnidy z wpolityce.pl szczują na Polskę.

e tam, gorzej z tym gnidami z rajchu zainstalowanymi w Bolanda:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-11 07:23:43
Autor: Ciemny Lud
Szyderstwo niemieckiego medium? A wPolityce... ;-)
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:998591cd-8ec1-47a5-9171-b7f847667444googlegroups.com...
> [...]

fax-no:         +49 9831 505-3
abuse-mailbox:  abuse@hetzner.de

Wiadomo, gnidy z wpolityce.pl szczują na Polskę.

No proszę! Podwójna moralność PiS. Co na to nasz genialny obrońca polskości mediów tytułujący siebie lordem?  Łyso wam towarzyszu? ;-)))

CL

Data: 2018-08-11 11:53:54
Autor: Lord Donald
W dniu 10.08.2018 o 19:31, Ciemny Lud pisze:
[...]

Wiesz srajdak, ci się wydaje, że wszystko aby cokolwiek mieć to trzeba jechać do szwaba i mu druta obciągnąć. Wiem że debil z ciebie i hostingu
nigdy nie słyszałeś, to cie jakiś szwabski POsraniec bierze na takie teksty propagandowe. Ale co się można spodziewać po kimś aby nie zdechnąć z głodu musiał jechać do fryca cegły nosić na budowach a w podzięce za miskę zupy, którą tam dostaje jako zapłatę musi jeszcze druta frycowi zrobić. Ten co pisał ten artykuł raczej nie ustalił do kogo należy portal i kto wykupił hosting, bo szukanie po IP kraju właściciela serwisu jest mało informatyczne, to raczej mało wie o tym jak się zakłada serwery. Każdy może założyć swój serwis wykupując hosting w dowolnym kraju, przekierowując na niego wykupioną gdzie indziej domenę. Po prostu podejrzewam właściciel serwera na jakim jest wykupiony hosting miał lepszą ofertę cenową niż home, itp... z tond te IP. W jeden dzień można serwis przerzucić na inny hosting w innym kraju i nikt tego nie zauważy jak się domena nie zmieni.

Data: 2018-08-11 14:43:11
Autor: Ciemny Lud
Onet ,,świętuje" - lo(r)dzik Bolek świruje i pokazuje ...
ubek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

/stek wyzwisk schizofrenika z trisomią/

http://www.newsweek.pl/polska/do-kogo-nalezy-serwis-wpolityce-pl-serwery-wpolityce-pl,artykuly,378704,1.html

Jutro Boluś koniecznie idź do spowiedzi! Bo zadzwonię do Ewelinki! ;-)))

CL

Szyderstwo niemieckiego medium? Onet ,,świętuje" 100 lat polskiej niepodległości i pokazuje ...