Szyderstwo z Boga!

Data: 2018-08-18 09:34:39
Autor: Ciemny Lud
Szyderstwo z Boga!
http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,23795448,zwiazki-homoseksualne-sa-szyderstwem-z-boga-abp-marek-jedraszewski.html#Z_Prze

"Związki homoseksualne, którym chce się nadać wartość małżeństwa, nie mają nic wspólnego z Bożym zamysłem - powiedział metropolita krakowski podczas corocznej mszy w Ludźmierzu."

Nie wiem czy są czy nie są szyderstwem z Boga ale nie są zgodne z ewolucją naturalną. Mało mnie obchodzi co panowie/panie robią ze sobą w wolnym czasie. Ich sprawa.

Proponuję by metropolita zajął się porządkami we własnym chlewiku.

https://wiadomosci.wp.pl/ksiadz-homoseksualista-w-kosciele-jest-nas-wielu-ale-nikt-nie-chce-o-tym-mowic-6212450737318017a

http://polskiateista.pl/aleocochodzi/wywiad-sekielskim-o-filmie-nt-pedofilii-kk/

CL

Data: 2018-08-18 02:57:48
Autor: khanula
Szyderstwo z Boga!
Co to ,,ewolucja naturalna"?
Zatem, czy jest ewolucja nienaturalna?

Ci hierarchowie potrafią gadać głupoty na każdy temat.
Szczególnie chętnie zajmują się kwestiami, na których się nie znają.

Data: 2018-08-18 21:01:43
Autor: Ciemny Lud
Szyderstwo z Boga!

Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Co to ,,ewolucja naturalna"?

Np. bez ingerencji w geny. Ewolucja sama dba o przedłużanie gatunku.
Wszelkie "odstępstwa" eliminuje.

Zatem, czy jest ewolucja nienaturalna?

Nie.

Ci hierarchowie potrafią gadać głupoty na każdy temat.

Dziwisz się? ;-)))

Szczególnie chętnie zajmują się kwestiami, na których się nie znają.

Tu bym dyskutował ;-)))

CL

Szyderstwo z Boga!