Szydło mianowała bandziora na burmistrza

Data: 2016-10-24 08:44:02
Autor: Zenek Kapelinder
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Zabijac i to hurtowo mozna nie zdejmujac bialych rekawiczek. Nie twierdze ze obecny rzad tak nie zabija. Poprzednicy przez wiele lat bezkarnie uprawiali taki proceder bo zabicie jednego to morderstwo a tysiecy to statystyka. I nie chodzi o skrobanki.

Data: 2016-10-24 17:45:11
Autor: Budzik
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Az bola zeby od tego nedznego relatywizowania...

Data: 2016-10-24 11:31:52
Autor: Zenek Kapelinder
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Kulturalnych ludzi zeby nie bola. Systematycznie chodza do dentysty.

Data: 2016-10-25 07:00:48
Autor: Budzik
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Kulturalnych ludzi zeby nie bola. Systematycznie chodza do dentysty.

Przykre ze niektorzy "dziekuje z góry" rozumieja jak "pozdrowienia z gór".

Data: 2016-10-24 19:50:00
Autor: u2
W dniu 2016-10-24 o 19:45, Budzik pisze:
Az bola zeby od tego nedznego relatywizowania...

to do dentysty bucuś:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-10-25 01:06:48
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10/25/2016 12:44 AM, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Oczywiście do meritum się nie odniesiesz (Szydło mianowała bandziora na burmistrza), tylko "a bo peło".

No ale wysłów się i napisz o co ci chodzi. Kogo poprzedni rząd zabijał "hurtowo i tysiącami"?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-10-24 10:13:05
Autor: Zenek Kapelinder
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Ludzi chorych. Uszczuplajac przekretami wplywy do budzetu nie wystarczalo na leczenie ciezko chorych. Smiglowce dwa razy drozej chcieli kupic niz kosztuja. Jakies samoloty dwa razy drozej. Masowy przemyt paliwa i brak z tego tytulu podatkow. Afera z kamienicami. I ile wiecej takich przekretow bylo wiedza tylko oni. Do tego sa na tyle bezczelni ze nie zgadzaja sie na zaostrzenie kar za przekrety. Masz cos jeszcze do dodania?

Data: 2016-10-25 02:35:11
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10/25/2016 02:13 AM, Zenek Kapelinder wrote:
Ludzi chorych. Uszczuplajac przekretami wplywy do budzetu nie
wystarczalo na leczenie ciezko chorych.

No to opisz, jak to się zmieniło leczenie chorych? Bo słyszę, że w ogóle się nie zmieniło.
Czy mogę już więc pisać, że PiS tysiącami i masowo zabija ludzi?

Smiglowce dwa razy drozej
chcieli kupic niz kosztuja. Jakies samoloty dwa razy drozej.

Dobrze, że Morawiecki rakietę kosmiczną zadeklarował, będzie dwa razy taniej.

Masowy
przemyt paliwa i brak z tego tytulu podatkow.

Za to teraz mamy masową produkcję papierosów na czarno (wzrost o 300% przez rok) i brak z tego tytułu podatków. O nepotyźmie i ludziach bez kompetencji na każdym kroku nie wspomnę.

Afera z kamienicami.

Chodzą słuchy, że wyjaśnianie reprywatyzacji zostało politycznie wstrzymane, gdy okazało się, że Kościół dostał w Polsce 5 mld rekompensat reprywatyzacyjnych.
No pewnie wsadzą jakiegoś cieniasa co wyprocesował się za kamienicę po pradziadkach, i na tym się skończy.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-10-24 10:36:50
Autor: Zenek Kapelinder
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Mozesz napisac ale powinienes dodac ze poprzednicy robili to samo.

Data: 2016-10-24 10:19:55
Autor: Zenek Kapelinder
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Co do tego goscia. On oficjalnie nie jest karany. Nie zebym go bronil, takie jest prawo.

Data: 2016-10-25 02:28:17
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10/25/2016 02:19 AM, Zenek Kapelinder wrote:
Co do tego goscia. On oficjalnie nie jest karany. Nie zebym go bronil, takie jest prawo.

Miał w przeszłości wyrok więzienia w zawieszeniu.

No ale koleś, więc burmistrzem został.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-10-24 10:35:45
Autor: Zenek Kapelinder
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Kiedys w zawieszeniu, przedawnilo sie, nie jest w rejestrze skazanych. Nie jest karany. To konczy dyskusje.

Data: 2016-10-25 02:55:45
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10/25/2016 02:35 AM, Zenek Kapelinder wrote:
Kiedys w zawieszeniu, przedawnilo sie, nie jest w rejestrze skazanych. Nie jest karany. To konczy dyskusje.

Buahah, wysokie standardy moralne "dojnej zmiany"!

Ale jak chodzi o przeciwników politycznych to do czwartego pokolenia, dziada i pradziada będą się doszukiwać, że pewnie Żyd.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-10-24 11:07:43
Autor: Marek Cz.
W dniu poniedziałek, 24 października 2016 19:55:46 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
> [...]

Ale jak chodzi o przeciwników politycznych to do czwartego pokolenia, dziada i pradziada będą się doszukiwać, że pewnie Żyd.

Przecież właśnie tak to funkcjonuje. "Mamy na ciebie <<haka>> i nie podskakuj". Im ktoś gorsze rzeczy popełnił z tym większym zapałem gnoi innych.

Data: 2016-10-24 11:30:18
Autor: Zenek Kapelinder
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Jak o wysokich standardach moralnych to moze o placeniu alimentow pogadamy. Jest taki jeden gosc przyjmowany na polskich i europejskich salonach. Ciekawy jest rowniez temat zaostrzenia kar za oszustwa podatkowe. Moralne jest ze poslowie po sa przeciwni zaostrzeniu kar. Jakos w moim swiatopogladzie sie nie miesci ze okradany nie chce karac zlodzieja. Jak by zlodziej z glodu kradl to powinno mu sie odpuscic. Ale ci co fajki podrabiaja raczej szampana i kawior maja.

Data: 2016-10-25 03:48:21
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10/25/2016 03:30 AM, Zenek Kapelinder wrote:
Jak o wysokich standardach moralnych to moze o placeniu alimentow
pogadamy. Jest taki jeden gosc przyjmowany na polskich i europejskich
salonach.

A jak tam poseł PiS Łukasz Zbonikowski? Płaci już alimenty na dwie córki, czy dalej po kilkadziesiąt złotych? Kamiński zaczął w końcu płacić? Kurski zaczął płacić alimenty?
A jak tam Martusia od Kaczyńskich? Wiadomo już, kto jest ojcem jej córki? Bo sama się przyznała, że nie jej mąż.
Moraliści za dychę.

[...]

Ale jesteś pewien, że są przeciwko zaostrzaniu kar a nie przeciwko możliwości rozwalenia firmy jedną decyzją urzędnika skarbowego? No ale skąd ty byś miał takie rzeczy wiedzieć.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-10-24 12:07:50
Autor: Zenek Kapelinder
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Jesli nie placa to wsadzic do tego samego wora co w nim siedzi pierwszy alimenciarz kraju. Nie chodzi o mozliwosc wylozenia legalnie dzialajacej i placacej podatki firmy. Chodzi o tych co fajki, wodki podrabiaja. Paliwa hurtowo przemycaja. I poslowie PO ze dla najwiekszych zlodziei dwa lata w zawiasach jest w sam raz.

Data: 2016-10-25 07:00:48
Autor: Budzik
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Co do tego goscia. On oficjalnie nie jest karany. Nie zebym go bronil,
takie jest prawo.

Rece opadaja.
Strasznie nisko musisz ustawic poprzeczke zeby wytłumaczyc pewne sprawy.
Nie było w całej Polsce takiego co by sie nadawał i nikogo w przeszłosci nie pobił metalowa rurka?

Data: 2016-10-25 05:31:34
Autor: Zenek Kapelinder
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Taki sam masz stosunek do pedofili w sukienkach? Czy inny bo batmani to Twoi znajomi i przyjaciele.

Data: 2016-10-25 15:10:26
Autor: andal
On Tue, 25 Oct 2016 05:31:34 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Taki sam masz stosunek do pedofili w sukienkach? Czy inny bo batmani to
Twoi znajomi i przyjaciele.

wolisz byc wyruchany w dupe niz pobity rurka ?

Data: 2016-10-27 17:33:03
Autor: Pajdak

Użytkownik "andal" <andal@andal.org> napisał w wiadomości news:nunsl2$l7c$1gioia.aioe.org...
On Tue, 25 Oct 2016 05:31:34 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Taki sam masz stosunek do pedofili w sukienkach? Czy inny bo batmani to
Twoi znajomi i przyjaciele.

wolisz byc wyruchany w dupe niz pobity rurka ?

Zenuś uwielbia obie te pieszczoty ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2016-10-25 18:00:47
Autor: Budzik
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Taki sam masz stosunek do pedofili w sukienkach? Czy inny bo batmani
to Twoi znajomi i przyjaciele.

Ze co?
Moi znajomi? Relatywizowanie gwałtu sukienkowych gdzies w moich wypowiedziach znalazłes...?
Zenku, prosze cie...

Data: 2016-10-27 17:32:01
Autor: Pajdak
Prozelita PiS "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d8e6bd4-ac89-4e77-b5d1-d1669d90e21agooglegroups.com...
Taki sam masz stosunek do pedofili w sukienkach? Czy inny bo batmani to Twoi znajomi i przyjaciele.

Quomodo vales Zenuś? Kup sobie psa albo kota. Wtedy będziesz mieć przyjaciela. Jak wszyscy w PiS.

--
Lepudruk

Data: 2016-10-25 08:12:27
Autor: Marek Cz.
Szydło mianowała bandziora na burmistrza
W dniu wtorek, 25 października 2016 09:00:48 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Zenek Kapelinder > Co do tego goscia. On oficjalnie nie jest karany. Nie zebym go bronil,
> takie jest prawo. Rece opadaja.
Strasznie nisko musisz ustawic poprzeczke zeby wytłumaczyc pewne sprawy.
Nie było w całej Polsce takiego co by sie nadawał i nikogo w przeszłosci nie pobił metalowa rurka?

A był nabór na burmistrzów w urkowni?

Szydło mianowała bandziora na burmistrza