Szyd³o w Auschwitz

Data: 2017-06-16 12:18:50
Autor: prezydent San Escobar
Szyd³o w Auschwitz
"W ¶rodê pierwszy obóz koncentracyjny zostanie otwarty pod Dachau. Ma miejsca
na piêæ tysiêcy osób. Bêdzie siê tam koncentrowa³o wszystkich komunistów i,
je¶li to konieczne, Reichsbannerów [bojówki prodemokratyczne] oraz
funkcjonariuszy marksistowskich, którzy zagra¿aj± bezpieczeñstwu pañstwa, jako
¿e w d³u¿szej perspektywie nie jest mo¿liwe pozostawienie funkcjonariuszy
komunistycznych w miejscowych aresztach, je¶li nie chcemy przesadnie obci±¿yæ
aparatu pañstwowego. Z drugiej strony nie do przyjêcia jest wypuszczenie ich na
wolno¶æ. Dokonane przez nas jednostkowe eksperymenty pokazuj±, ¿e nie przestaj±
oni agitowaæ i próbuj± siê jednoczyæ. Zastosowali¶my ten ¶rodek nie bacz±c na
drobne wahania, w przekonaniu, ¿e tak uspokajamy ogó³ narodu i dzia³amy w jego
duchu."

Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-06-16 15:44:35
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Szydło w Auschwitz
[...]

o czym Ty mówisz? bardzo ciekawe to pierwsze zdanie, beatka przyznaje siê wreszcie do totalnego ustawienia polsko-europejskiego rynku? jak Kto¶ ma co¶ do powiedzenia w tej sprawie - z góry dziêki za dopisanie!

Data: 2017-06-17 00:11:04
Autor: prezydent San Escobar
Szyd³o w Auschwitz
w systemie si³a 'POPIS/EU <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa³(-a):

> [...]

o czym Ty mówisz? bardzo ciekawe to pierwsze zdanie, beatka przyznaje siê wreszcie do totalnego ustawienia polsko-europejskiego rynku? jak Kto¶ ma co¶ do powiedzenia w tej sprawie - z góry dziêki za dopisanie!

To Himmler kretynie.