[Android] Szyfrowanie Kart pamięci

Data: 2013-10-02 13:38:36
Autor: PlaMa
[Android] Szyfrowanie Kart pamięci
Polecicie mi jakąś appkę do zaszyfrowania karty pamięci?

Na samym urządzeniu mam wzór - co do podstawowego zabezpieczenia w przypadku kradzieży wystarczy w zupełnoości, niestety karta pamięci ciągle jest "otwarta".

Ideałem byłoby, gdyby całą karta była zaszyfrowana i telefon odszyfrowywałby ją jeden raz po włączeniu urządzenia a potem byłaby dla smatphona dostępna a po wyjęciu z urządzenia zaszyfrowana.

Warunkiem koniecznym jednak jest by w razie uszkodzenia telefonu, można było włożyć sd do czytnika i jakimś programem odszyfrować na pc.

Ewentualnie polećcie chociaż jakąś appkę, któa zaszyfruje mi galerię, folder z muzą i folder z zarejestrowanymi trasami (dailyroads), ale z założeniem, że da się te foldery potem odszyfrować na pc ORAZ że do tych folderów będą miały dostęp inne appki (bittorrentsync i box.com - synchronizacje z pc i chmurą)

możecie coś polecić?

Data: 2013-10-02 22:11:33
Autor: Krzysiek
W dniu 2013-10-02 13:38, PlaMa pisze:
Polecicie mi jakąś appkę do zaszyfrowania karty pamięci?

Na samym urządzeniu mam wzór - co do podstawowego zabezpieczenia w
przypadku kradzieży wystarczy w zupełnoości, niestety karta pamięci
ciÄ…gle jest "otwarta".

[...]

folder z muzÄ… i folder z zarejestrowanymi trasami (dailyroads), ale z
założeniem, że da się te foldery potem odszyfrować na pc ORAZ że do tych
folderów będą miały dostęp inne appki (bittorrentsync i box.com -
synchronizacje z pc i chmurÄ…)

możecie coś polecić?

Może utworzenie zaszyfrowanego kontenera? Korzystam z tego do zgrywania do niego rozmów. LUKS Manager na Andka, na PC podmontować można aplikacją FreeOTFE.

[Android] Szyfrowanie Kart pamięci