Szyfrowanie danych na dysku - istnieje taki produkt?

Data: 2009-03-12 15:13:48
Autor: ikov
Szyfrowanie danych na dysku - istnieje taki produkt?
Istnieje jakieś takie coś na rynku? Czy wymyśliłem perpetum
mobile? ;-)

Zainteresuj się darmowym programem Truecrypt; możesz zaszyfrować dysk łącznie z systemowym, tak że jeśli dostanie sie w niepowołane ręce to nie ma szans na wyciągniecie danych - prócz próby odgadnięcia hasła. Oczywiście, jeśli zapomnisz hasła, to żegnasz się z danymi, bo przy mocnym haśle jego odczytanie potrwa pewnie dłużej niż życie tego sprzętu.

--
http://ikov.bikestats.pl

"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."
Śmierć
Terry Pratchett - Świat Dysku

Szyfrowanie danych na dysku - istnieje taki produkt?