Szyfrowanie danych na dysku - istnieje taki produkt?

Data: 2009-03-12 17:45:14
Autor: Dominik
Szyfrowanie danych na dysku - istnieje taki produkt?
http://allegro.pl/item570533655_zabezpiecz_swoj_dysk_skutecznie_szyfrator.html

to pewnie spełni Twe wymagania, ale wersja z aukcji jest do PieCa a nie do laptopa
może jednak są jakies odpowiednie?

dominik

Data: 2009-03-12 19:33:12
Autor: Sqeeb
Szyfrowanie danych na dysku - istnieje taki produkt?
On Thu, 12 Mar 2009 17:45:14 +0100
"Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> wrote:

http://allegro.pl/item570533655_zabezpiecz_swoj_dysk_skutecznie_szyfrator..html

to pewnie spełni Twe wymagania, ale wersja z aukcji jest do PieCa a nie do laptopa
może jednak są jakies odpowiednie?

No właśnie to wciąż pozostaje bez odpowiedzi.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-12 19:48:30
Autor: Sqeeb
Szyfrowanie danych na dysku - istnieje taki produkt?
On Thu, 12 Mar 2009 17:45:14 +0100
"Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> wrote:

http://allegro.pl/item570533655_zabezpiecz_swoj_dysk_skutecznie_szyfrator..html

Nie, nieeeee... Panowie, mnie nie interesuje żadne 'chowanie kluczy'.
Klucz ja mam w głowie i wklepuje go w klawiature przy uruchamianiu systemu.
Żadnych rzeczy materialnych.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-12 19:25:06
Autor: tg
Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090312194830.b1f142e1.sqeebinternet.community...
Nie, nieeeee... Panowie, mnie nie interesuje żadne 'chowanie kluczy'.
Klucz ja mam w głowie i wklepuje go w klawiature przy uruchamianiu systemu.
Żadnych rzeczy materialnych.

to po co sprzetowo, zwlaszcza ze w laptopie miejsca na zadne dodatkowe
przejsciowki nie uswiadczysz?

truecrtypt, free compusec...

Szyfrowanie danych na dysku - istnieje taki produkt?