Szyk i styl wieczorową porą, czyli jaki kask.

Data: 2011-05-20 13:43:12
Autor: NESSO
Szyk i styl wieczorową porą, czyli jaki kask.

SHARK S900 FOST, Ja być pod wrażeniem,
<http://thecoolgadgets.com/wp-content/uploads/2010/02/s900-fluorescent.jpg>
<http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/shark-s900/shark-s-900-luminosity.jpg>

Czy ma to może ktoś, jakieś uwagi praktyczne co do tego kasku. Szukam kasku
z Blendą, możliwie cichego i lekkiego z przyzwoitą wentylacją, z wyjmowanym
środkiem do prania. W rozsądnej cenie ~300E. Jest dostępne coś takiego?

Mam nadzieję że podrzucicie parę pomysłów.

--

moj typ ; http://allegro.pl/kask-ochronny-do-nauki-chodzenia-thudguard-liliowy-i1618181204.html

Data: 2011-05-20 06:04:01
Autor: Thompson FZ1
On 20 Maj, 13:43, "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote:
> [...]

> środkiem do prania. W rozsądnej cenie ~300E. Jest dostępne coś takiego?

> Mam nadzieję że podrzucicie parę pomysłów.

Noo to dobre było.

Data: 2011-05-20 20:19:31
Autor: kakmar
Szyk i styl wieczorowÂą porÂą, czyli jaki kask.
Dnia 20.05.2011 NESSO <NIESPAMUJ@NIE> napisał/a:

moj typ ; http://allegro.pl/kask-ochronny-do-nauki-chodzenia-thudguard-liliowy-i1618181204.html

Nie ma blendy, dla mnie odpada. Ale napisz jakieś wrażenia z użytkowania, może innym się przyda ;)

--
kakmaratgmaildotcom

Szyk i styl wieczorową porą, czyli jaki kask.