Szykuj pieniądze. Nowy rok to nowe wyższe ceny - Bandziory atakują!

Data: 2014-01-02 11:47:44
Autor: boukun
Szykuj pieniądze. Nowy rok to nowe wyższe ceny - Bandziory atakują!
Co podrożeje, co potanieje w 2014?
Z finansowego punktu widzenia właściwie to nie wiadomo, dlaczego w momencie nastania nowego kalendarzowego roku wybucha na całym świecie euforia. W większości przypadków nowe znaczy bowiem: wyższe.

Tak samo jest i w 2014. Nowy rok powitał nas podwyżkami. Niektóre są symboliczne, inne wręcz przeciwnie - mocno uderzą nas po kieszeni. Co więc od 1 stycznia 2014 jest droższe i o ile?

http://finanse.wp.pl/gid,16281354,kat,1033803,title,Szykuj-pieniadze-Nowy-rok-to-nowe-wyzsze-ceny,galeria.html?ticaid=111f34

Jebią nas jak zbrodniarz Jaruzelski i to od 1981 roku...

boukun

Data: 2014-01-02 12:59:50
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:la3h1l$3ks$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pracownicy chcą zarabiać więcej? No to powiedz mądralo skąd właściel weźmie na to kasę?

MW

Data: 2014-01-02 13:12:34
Autor: boukun
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:la3kdm$nga$5news.albasani.net...

[...]

Nie ma, że nie ma. W PRLu ludzie zarabiali godnie i prawie każdy miał średnią krajową. A dzisiaj bandziory celowo zakłady pracy zaorali, uwłaszczyli się i otworzyli blaszane łagry pracy i zatrudniają polskich niewolników za pensję minimalną 1300 zł do emerytury, albo na umowę zlecenie...
W pizdu, jak nie umie prowadzić firmy z należytym zyskiem i uczciwym wynagrodzeniem, to niech zamyka swoje blaszane łagry i sam idzie na kolanach do Żyda do pracy...

boukun

Data: 2014-01-02 14:02:17
Autor: stevep
Dnia 02-01-2014 o 11:47:44 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Głupich nie sieją tylko jebią.  ;)
--
stevep

Data: 2014-01-02 18:01:00
Autor: Budzik
[...]

No to wychodzi mi chyba na zero:
- papierosy - tfuu...
- wódka - sporadycznie (powiedzmy butelka na miesiąc) - 2zł
- gaz - 1,5%. to ile płacicie za gaz? Ja jakies 40zł za 2 miesiące z czego 3/4 to pewnie opłaty przesyłowe. Czyli podwyzka to 8gr na miesiac?
Podwyżki gazu mają znaczenie tylko dla grzejących gazem (mówie o gospodarstwach domowych) ale gazem to chyba ci najbiedniejsi juz od kilku lat nie grzeją bo to jest cholernie drogie.
- prąd - i tu miłe zaskoczenie. A akurat prąd to dośc spory wydatek. Nie wiem jak ma sie cena pradu do oplat przesyłowych ale 4% to da, strzelam, jakies 6-7zł miesiecznie oszczednosci.
- komunikacja miejska - to rzeczywiscie moze byc dokuczliwe bo ogolnie jest droga ale nie korzystam wiec nie dla mnie.

Reasumujac - wychodzi mi ze kilka złotych mniej wydam miesiecznie.

No to chyba nie ma tragedii.
Tfu, wina Tuska!

Data: 2014-01-02 19:07:16
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2A9B749ACCFEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ja płacę 1300 zł miesięcznie za gaz, po podwyżce będzie z 1500 zł...

boukun

Data: 2014-01-02 19:00:49
Autor: Budzik
[...]

No to własnie mówie, że to jest przede wszystkim uciążliwe dla grzejących gazem.

Swoja droga gratuluje domu - 1300 miesiecznie x 12 - ponad 15 tysiecy. Podzielic przez 6 miesiecy realnego grzania = ponad 2.500 miesiecznie.
Jaki ty masz dom? 300 metrów? 500?
Oczywiście dziwie się, o ile są to dla ciebie kwoty duże i ważne, że nie przerzuciłes sie na inny materiał.
Porządny, wydajny piec z podajnikiem, wiadomo, ze wiecej pracy ale nie az tak duzo a koszty mniejsze o 60-70%...

No ale u mnie 1300 + 1,5% = 1320 zł wiec moze u Ciebie generalnie z liczeniem jest podobnie...
Bez urazy, ale skąd wziąłeś 1500zł?

Data: 2014-01-02 20:06:48
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2A9CA61FB845budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

W nowym wątku podałem zestaw swoich kosztów, w sumie ok. 2000 zł miesięcznie mam na opłaty. Gaz tyle kosztuje tylko w sezonie grzewczym, jakieś 6-7 miesięcy...

Bez urazy, ale skąd wziąłeś 1500zł?

Żona pracuje w Niemczech... i ja dorywczo...

boukun

Data: 2014-01-02 22:00:54
Autor: Budzik
Szykuj pieniądze. Nowy rok to nowe wyższe ceny - Bandziory atakują!
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Bez urazy, ale skąd wziąłeś 1500zł?

Żona pracuje w Niemczech... i ja dorywczo...

I dlatego 1300 + 1,5% = 1500?

Data: 2014-01-03 04:30:34
Autor: stevep
Dnia 02-01-2014 o 19:07:16 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

I jeszcze narzekasz choć stać cię na to?

--
stevep

Data: 2014-01-03 08:58:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w83dc8g550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie jego. Jego żonę. To ona zapierdala na jego utrzymanie, podcierając tyłki staruszkom w Niemczech.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-03 13:56:24
Autor: stevep
Dnia 03-01-2014 o 08:58:38 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

No to mnożliwe, nie zazdroszczę mu sytuacji, baby w takich sprawach bywają  wyjątkowo upierdliwe.

--
stevep

Data: 2014-01-03 10:26:34
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-02 11:47, boukun pisze:
[...]

A jeb*ą, jeb*ą, od momentu powołania do życia (S) solidarni jeb*ą Polaków na wszelkie możliwe sposoby.

Szykuj pieniądze. Nowy rok to nowe wyższe ceny - Bandziory atakują!