Szykują się kolejne podwyżki cen

Data: 2011-03-21 04:14:45
Autor: Gringo
Szykują się kolejne podwyżki cen
"Dziennik Gazeta Prawna" pisze, że nowe telewizory, które są przygotowane do odbioru cyfrowego sygnału, w drugiej połowie roku mogą zdrożeć o 10 procent. To efekt absurdalnego przepisu, który chce wprowadzić rząd.

Nakaże sklepom, które sprzedają telewizory, aby pobierały od klientów oświadczenia, że wiedzą co robią. "Dziennik Gazeta Prawna" wyjaśnia, że już w drugiej połowie roku sklepy będą musiały pobierać od klientów kupujących telewizory nieprzystosowane do odbioru sygnału cyfrowego oświadczenia, że zostali oni poinformowani, iż wybrany przez nich model nie odbiera innego sygnału niż analogowy.

Sklepy żalą się, że oznacza to dla nich wyższe koszty, gdyż będą musiały na przykład zatrudniać dodatkowe osoby. Koszty będą starały się przerzucać na producentów, a te na klientów. W tej sytuacji producenci będą starali się jak najszybciej pozbyć starych telewizorów. Jednak aby stały się one atrakcyjne dla klientów, muszą znacznie stanieć. O take Polske walczyliście.

Data: 2011-03-20 20:20:16
Autor: Zygmunt Dariusz
Szykuj± siê kolejne podwy¿ki cen
On Mar 20, 11:14 pm, Gringo <Gringo_wytnij...@qmail.com> wrote:
"Dziennik Gazeta Prawna" pisze, ¿e nowe telewizory, które s±
przygotowane do odbioru cyfrowego sygna³u, w drugiej po³owie roku mog±
zdro¿eæ o 10 procent. To efekt absurdalnego przepisu, który chce
wprowadziæ rz±d.

Naka¿e sklepom, które sprzedaj± telewizory, aby pobiera³y od klientów
o¶wiadczenia, ¿e wiedz± co robi±. "Dziennik Gazeta Prawna" wyja¶nia,
¿e ju¿ w drugiej po³owie roku sklepy bêd± musia³y pobieraæ od klientów
kupuj±cych telewizory nieprzystosowane do odbioru sygna³u cyfrowego
o¶wiadczenia, ¿e zostali oni poinformowani, i¿ wybrany przez nich
model nie odbiera innego sygna³u ni¿ analogowy.

Sklepy ¿al± siê, ¿e oznacza to dla nich wy¿sze koszty, gdy¿ bêd±
musia³y na przyk³ad zatrudniaæ dodatkowe osoby. Koszty bêd± stara³y
siê przerzucaæ na producentów, a te na klientów. W tej sytuacji
producenci bêd± starali siê jak najszybciej pozbyæ starych
telewizorów. Jednak aby sta³y siê one atrakcyjne dla klientów, musz±
znacznie stanieæ.

O take Polske walczyli¶cie.

Czyli beda musialy zdrozec, zeby staniec, czy tez bedza musialy
staniec, zeby zdrozec?

Data: 2011-03-21 07:39:39
Autor: sofu
Szykuj± siê kolejne podwy¿ki cen

U¿ytkownik "Zygmunt Dariusz" <zbronson@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:77a6af8b-521a-42a6-8084-e6b45f3c3f47x11g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -

A najfajniejsze jest to, ¿e wielu i tak znajdzie siê z rêka w nocniku gdy po w³aczeniu sygna³u cyfrowego oka¿e siê, ze nie bed± mogli na swoich jak im sie wydawa³o nowoczesnych TV ogladac i s³uchaæ nadawanego programu.

sofu

Data: 2011-03-21 00:29:29
Autor: Zygmunt Dariusz
On Mar 21, 2:39 am, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
U ytkownik "Zygmunt Dariusz" <zbron...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:77a6af8b-521a-42a6-8084-e6b45f3c3f47x11g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

> o wiadczenia, e zostali oni poinformowani, i wybrany przez nich
> model nie odbiera innego sygna u ni analogowy.

> Sklepy al si , e oznacza to dla nich wy sze koszty, gdy b d
> musia y na przyk ad zatrudnia dodatkowe osoby. Koszty b d stara y
> si przerzuca na producent w, a te na klient w. W tej sytuacji
> producenci b d starali si jak najszybciej pozby starych
> telewizor w. Jednak aby sta y si one atrakcyjne dla klient w, musz
> znacznie stanie .

> O take Polske walczyli cie.

Czyli beda musialy zdrozec, zeby staniec, czy tez bedza musialy

A najfajniejsze jest to, e wielu i tak znajdzie si z r ka w nocniku gdy po
w aczeniu sygna u cyfrowego oka e si , ze nie bed mogli na swoich jak im
sie wydawa o nowoczesnych TV ogladac i s ucha nadawanego programu.

Dokupia sobie dekodery.

Data: 2011-03-21 09:14:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Gringo" <Gringo_wytnij_to@qmail.com> napisał w wiadomości news:im6g1h$d3g$1mx1.internetia.pl...
[...]

Proponuję autorowi tego tekstu i wklejaczowi, by przeszli się po sklepach. Pogratuluję im, jeśli znajdą telewizory nie obsługujące MP4.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Szykują się kolejne podwyżki cen