Szykujcie się na dodatkowe kontrole

Data: 2012-12-27 11:49:51
Autor: RedLite
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
W dniu 2012-12-27 11:13, szufla pisze:
Z kasy państwa zniknęło 400 baniek :)

Na pocz±tek. Wróżka mi powiedziała, że zniknie jeszcze 600.

--

RedLite

Data: 2012-12-27 14:27:15
Autor: megrims
W dniu 2012-12-27 11:49, RedLite pisze:
W dniu 2012-12-27 11:13, szufla pisze:
Z kasy państwa zniknęło 400 baniek :)

Na pocz±tek. Wróżka mi powiedziała, że zniknie jeszcze 600.

To kiedy się to wszystko wypierdoli tak zupełnie?

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-12-27 15:13:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
Hello megrims,

Z kasy państwa zniknęło 400 baniek :)
Na pocz±tek. Wróżka mi powiedziała, że zniknie jeszcze 600.
To kiedy się to wszystko wypierdoli tak zupełnie?

Tak poważniej - naprawdę tego chcesz? Anarchii, podpalania samochodów,
szabru, przemocy? W XXI wieku, w ¶rodku Europy?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-12-27 15:20:49
Autor: J.F.
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
Dnia Thu, 27 Dec 2012 15:13:03 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello megrims,
[...]

Komunikat z Paryza: sytuacja wrocila do normy - plonie juz tylko srednio
jeden samochod co noc :-)

Akurat Megrimsowi moze by odpowiadalo :-)

J.

Data: 2012-12-27 15:50:44
Autor: elmer radi radisson
On 2012-12-27 15:20, J.F. wrote:

Komunikat z Paryza: sytuacja wrocila do normy - plonie juz tylko srednio
jeden samochod co noc :-)

To pewnie peugeoty 307 z pechowej serii, ktorych wlasciciele nie
zareagowali na recall..

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-10-01 23:49:56
Autor: R2r
Szykujcie siÄ™ na dodatkowe kontrole
W dniu 2012-12-27 15:20, J.F. pisze:
Komunikat z Paryza: sytuacja wrocila do normy - plonie juz tylko srednio
jeden samochod co noc :-)

Akurat Megrimsowi moze by odpowiadalo :-)

Ja nie wiem z czego Ty się tak ciągle śmiejesz. Bo często (jak np. w tym
przykładzie) powodów do śmiechu nie widzę.
Ale może mi wyjaśnisz?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-10-02 07:44:23
Autor: masti
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 23:49:56 +0200 osobnik zwany R2r napisał:

W dniu 2012-12-27

odhibernowali CiÄ™?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-02 12:10:58
Autor: R2r
W dniu 2013-10-02 09:44, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 23:49:56 +0200 osobnik zwany R2r napisał:

W dniu 2012-12-27

odhibernowali CiÄ™?

Jeśli już to Andrzeja Zbierzchowskiego (do czego niejako nawet się
przyznał w poście <l2f6h7$3u8$1@news.vectranet.pl>). ;-)
A ĹĽe w ten sposĂłb wyciÄ…gnÄ…Ĺ‚ mi dawny wÄ…tek na wierzch a ja nie zawsze
zwracam uwagÄ™ na daty postĂłw to...
Wszystko juĹĽ rozumiesz? ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-10-02 10:17:54
Autor: masti

przyznał w poście <l2f6h7$3u8$1@news.vectranet.pl>). ;-) A że w ten
sposĂłb wyciÄ…gnÄ…Ĺ‚ mi dawny wÄ…tek na wierzch a ja nie zawsze zwracam uwagÄ™
na daty postĂłw to...
Wszystko juĹĽ rozumiesz? ;-)

ale to Ty nie zwracasz uwagi na daty.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-02 14:05:34
Autor: R2r

napisał:

[...]

No i?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-12-27 16:46:54
Autor: Jarek Andrzejewski
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
On Thu, 27 Dec 2012 15:13:03 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

Hello megrims,

[...]

jeszcze troszkę więcej biurokracji i może się okazać, że przemoc okaż±
nie ci, którym nie dali zasiłków, a ci, którym zabrano owoce pracy,
żeby na te zasiłki starczyło...
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-12-27 17:05:24
Autor: J.F.
Dnia Thu, 27 Dec 2012 16:46:54 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):
[...]

No nie, za malo ich.

Moga wyemigrowac do Belgii, albo wynajac dwoch snajperow i zmienic
prezydenta :-)

J.

Data: 2012-12-27 17:37:48
Autor: Maciek
W dniu 2012-12-27 17:05, J.F. pisze:
Moga wyemigrowac do Belgii, albo wynajac dwoch snajperow i zmienic
prezydenta :-)
Nieeee - tu trzeba wynaj±ć faceta z ciężarówk± nawozu. Jeden prezydent
wiosny nie czyni, trzeba raczej my¶leć o ostatecznym rozwi±zaniu kwestii
Wiejskiej :->

Maciek

Data: 2012-12-27 18:02:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
Hello Maciek,

[...]

Żartuj tak dalej a przyjd± noc±, kolbami w drzwi załomoc±...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-12-27 19:57:03
Autor: Maciek
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
Żartuj tak dalej a przyjd± noc±, kolbami w drzwi załomoc±...
Czekam (z nawozem) ;-)

Maciek

Data: 2012-12-27 20:18:19
Autor: RedLite
W dniu 2012-12-27 19:57, Maciek pisze:
Żartuj tak dalej a przyjd± noc±, kolbami w drzwi załomoc±...
Czekam (z nawozem) ;-)

I to Cię rożni od takiego np. Amerykanina. Wychowałe¶ się we władzopoddańczej kulturze, która odcięła Cię od broni palnej.
A w USiech takiego Bushmastera sobie daj± ludziska po choinkę.
Od razu bezpieczniej. ;D
sry za ot

--

RedLite

Data: 2012-12-27 19:56:31
Autor: masti
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
Dnia pięknego Thu, 27 Dec 2012 20:18:19 +0100 osobnik zwany RedLite
napisał:

W dniu 2012-12-27 19:57, Maciek pisze:
Żartuj tak dalej a przyjdą nocą, kolbami w drzwi załomocą...
Czekam (z nawozem) ;-)

I to Cię rożni od takiego np. Amerykanina. Wychowałeś się we
władzopoddańczej kulturze, która odcięła Cię od broni palnej. A w USiech
takiego Bushmastera sobie dajÄ… ludziska po choinkÄ™. Od razu
bezpieczniej. ;D

zwłaszcza dzieciom w szkołach

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-31 15:01:02
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 27.12.2012 20:56, masti pisze:
zwłaszcza dzieciom w szkołach

Dzieciom w szkołach wła¶nie nie. Dlatego "szaleńcy" tak lubi± szkoły.

Data: 2012-12-31 14:14:20
Autor: masti
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
Dnia pięknego Mon, 31 Dec 2012 15:01:02 +0100 osobnik zwany Andrzej
Zbierzchowski napisał:

W dniu 27.12.2012 20:56, masti pisze:
zwłaszcza dzieciom w szkołach

Dzieciom w szkołach właśnie nie. Dlatego "szaleńcy" tak lubią szkoły.

zwłaszcza ten, który zabił 13 osób w bazie marines.
Tłum ludzi z bronią i to podobno umiący się nia posługiwać

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-27 18:13:54
Autor: J.F.
Dnia Thu, 27 Dec 2012 17:37:48 +0100, Maciek napisał(a):
[...]

U nas nie, ale sa kraje gdzie to oznacza ponowne wybory i byc moze zmiane
kierunku.

J.

Data: 2012-12-27 19:56:16
Autor: Maciek
W dniu 2012-12-27 18:13, J.F. pisze:
U nas nie, ale sa kraje gdzie to oznacza ponowne wybory i byc moze zmiane
kierunku.
To pewnie w tych gdzie prezydent ma jak±¶ realn± władzę, a nie służy do
opowiadania anegdot na spotkaniach z uczniami ;-)

Maciek

Data: 2012-12-27 22:55:25
Autor: megrims
[...]

Nie twierdze, że chcę. Ale od wielu lat uważam, że cała ta cywilizacja
zachodnia jako model musi upa¶ć. Z różnych przyczyn, ale to NTG.

Pytałem tylko zupełnie serio kiedy ten cały system się wypierdoli.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-12-31 15:03:46
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 27.12.2012 22:55, megrims pisze:
Nie twierdze, że chcę. Ale od wielu lat uważam, że cała ta cywilizacja
zachodnia jako model musi upa¶ć. Z różnych przyczyn, ale to NTG.

Z jednej podstawowej: Zgnu¶niała i utonęła w konsumpcji. Kazda cywilizacja istniała tak długo jak długo był łup do wzięcia.

Data: 2012-12-31 14:59:43
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
Tak poważniej - naprawdę tego chcesz? Anarchii, podpalania samochodów,
szabru, przemocy? W XXI wieku, w ¶rodku Europy?

A co ma jedno do drugiego? W XIX wieku, w wieku gospodarczej eksplozji w Europie (i w USA zreszt± też) anarchii nie było :)

Data: 2013-01-02 10:12:09
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-12-31 14:59, Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

Eksplozji? Jak się patrzy na statystyki wzrostu gospodarczego w XIX w., to rewelacji nie widać.

> anarchii nie było :)

Przecież pytane było, czy chce, żeby się "wszystko wypierdoliło". Kwestia zdefiniowania "wypierdoli".
Kryzys lat 20-tych XXw pokazał że wolny rynek z minimalnymi regulacjami wypierdala się równie fantastycznie.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2013-10-01 21:07:14
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 02.01.2013 10:12, Jakub Witkowski pisze:
Przecież pytane było, czy chce, żeby się "wszystko wypierdoliło".
Kwestia zdefiniowania "wypierdoli".
Kryzys lat 20-tych XXw pokazał że wolny rynek z minimalnymi regulacjami
wypierdala się równie fantastycznie.

Kryzys lat 20 został sztucznie wywołany po to, by znacjonalizowac zasoby złota Amerykanów.

Sorry że tak póĽno, dawno nie zagl±dałem ;)

Data: 2012-12-27 20:15:45
Autor: RedLite
W dniu 2012-12-27 14:27, megrims pisze:

Na pocz±tek. Wróżka mi powiedziała, że zniknie jeszcze 600.

To kiedy się to wszystko wypierdoli tak zupełnie?

Tak zupełnie, to nigdy. W naszej strefie cywilizacyjnej państwo zbankrutować nie jest w stanie.
Jedyne co się może zmienić, to kwestia któremu panu będziesz służył.
Gorzej być jednak nie może także nebojsja. :D

--

RedLite

Data: 2012-12-27 20:41:53
Autor: J.F.
Dnia Thu, 27 Dec 2012 20:15:45 +0100, RedLite napisał(a):
[...]

No uwazaj, bo my jestesmy przykladem ze zbankrutowac panstwo jednak moze.
Potem je podziela, a obywatele beda przez dwa wieki narzekac ze jest gorzej
:-)

J.

Data: 2012-12-27 20:50:21
Autor: szufla
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
No uwazaj, bo my jestesmy przykladem ze zbankrutowac panstwo jednak moze.
Potem je podziela, a obywatele beda przez dwa wieki narzekac ze jest gorzej

No przeciez to wszystko do tego zmierza ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qO7DVkdbru8

sz.

Data: 2012-12-27 23:12:30
Autor: ToMasz
W dniu 27.12.2012 20:41, J.F. pisze:
[...]

posłuchajcie, albo poczytajcie.
Oficjalnie mamy kapitalizm. tzn kazdy może mieć firmę zarabiać i płacic podatki. A zapomniałem. inne opłaty, które maj± inn± nazwę niż podatek też trzeba płacić. Zastanówcie się jednak co się dzieje z tymi pieniędzmi. jasne że czę¶ć przejada rz±d, ale ten rz±d czy jaki¶ tam troll na górze siedz±cy, nie pali banknotami w kominku, tylko je w jaki¶ tam sposób wydaje lub rozdziela.
Tak więc mamy wspóln± kasę! ze wspólnej kasy uczymy się, leczymy się, dostajemy emeryturki. Niestety, jak który¶ kolega zauważył, tych co płaca jest mniej. Więcej jest tych co nie płac±. Niestety, bez rozlewu krwi, nie da się im niepłacić. tzn je¶li wychowało się kogo¶ w kulturze w której do pracy _się chodzi_ a nie w pracy się pracuje, trzeba go otrzymywać ze wspólnego wora, a potem płacić mu ze wspólnego wora.
Czy jest rozwi±zanie bezkrwawe? jasne. zlikwidować wspólny wór! Czyli pracuj±cy musieliby podziękować za wspólne leczenie wspóln± szkołę i zus. Przeciętny pracuj±cy spokojnie da radę, a leń zdechnie. Teraz będzie lament ale to jest przewrót i się nie uda. Więc wyj¶cia s± dwa. albo to co napisałem, albo rz±d (oby nie polski) zrobi z nas lemingi. i żeby nie było ze całkowity oftop, dojdzie do tego że w samochodach będ± GPSy i każdy nasz krok będzie obserwowany, tak jak MY TERAZ obserwujemy nasze DZIECI! To my odpowiadamy za 2 latka i przewidujemy jego błędy, zabraniamy, i każemy się cieszyć z nowej zabawki. Im więcej nas powie (swoim portfelem również,) ja chcę, mnie się należy, tym większa kwota i procent od tej kwoty wyfrunie z naszych portfeli. Tym większy będzie nadzór i więcej zakazów. I fotoradarów
Pozdrawiam
ToMasz

Data: 2012-12-28 22:38:00
Autor: vvvvvv
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50dcc7cf$0$1315$65785112news.neostrada.pl...
[...]

¶więte słowa.

Data: 2012-12-28 00:01:14
Autor: Andrzej Lawa
[...]

Patrz±c na historię najnowsz± - je¶li się nie stawia i grzecznie
współpracuje, to nie może.

Pamiętaj, że pieni±dze s± tak na prawdę spraw± czysto umown±. Jest to
tylko narzędzie do społecznie akceptowalnego podziału zasobów - a nie
jaki¶ absolut, jak niektórzy fanatycy chc± je traktować (tak, nawet
je¶li jest to pieni±dz oparty na złocie - które tak na prawdę jest dużo
warte tylko dlatego, że ludzie uważaj± je za dużo warte).

A dzięki temu, że obecnie pieni±dz nie jest oparty na czym¶ co trzeba
mozolnie wyprodukować/wydobyć - można go (w rozs±dny sposób)
"dodrukowywać" w celach ratunkowych.

Data: 2012-12-28 00:12:44
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 28 Dec 2012, Andrzej Lawa wrote:

A dzięki temu, że obecnie pieni±dz nie jest oparty na czym¶ co trzeba
mozolnie wyprodukować/wydobyć - można go (w rozs±dny sposób)
"dodrukowywać" w celach ratunkowych.

  Przeczytało mi się z rozpędu "w celach rabunkowych".
  I powiem że również nieĽle brzmi :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-12-28 00:16:31
Autor: Andrzej Lawa
[...]

Planowa inflacja to jak najbardziej dodatkowy podatek ba rzecz emitenta :)

Dlatego USA tak bardzo się wpieniły na Iran za próbę zast±pienia
petrodolarów petroeuro.

Data: 2013-10-01 23:55:21
Autor: R2r
Szykujcie siÄ™ na dodatkowe kontrole
On Fri, 28 Dec 2012, Andrzej Lawa wrote:

A dzięki temu, że obecnie pieniądz nie jest oparty na czymś co trzeba
mozolnie wyprodukować/wydobyć - można go (w rozsądny sposób)
"dodrukowywać" w celach ratunkowych.

 PrzeczytaĹ‚o mi siÄ™ z rozpÄ™du "w celach rabunkowych".
 I powiem ĹĽe rĂłwnieĹĽ nieĹşle brzmi :>

No i poplułem monitor...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-12-28 00:23:53
Autor: RedLite
W dniu 2012-12-28 00:01, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Znaczy dopuszczasz, że może się postawić?
Ile masz lat? ;D

--

RedLite

Data: 2012-12-28 00:40:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 28.12.2012 00:23, RedLite pisze:

Patrz±c na historię najnowsz± - je¶li się nie stawia i grzecznie
współpracuje, to nie może.

Znaczy dopuszczasz, że może się postawić?
Ile masz lat? ;D

Ostatnio Węgrzy chcieli się stawiać... Chyba im przeszło ;)

Szykujcie się na dodatkowe kontrole