Szykujcie si na dodatkowe kontrole

Data: 2012-12-27 15:38:24
Autor: J.F.
Szykujcie si na dodatkowe kontrole
Dnia Thu, 27 Dec 2012 11:13:49 +0100, szufla napisał(a):
Z kasy państwa zniknęło 400 baniek :)

P.S. Ledwo pare mandatow wystawili, a juz nagroda
http://www.gitd.gov.pl/content/gitd-laureatem-prestizowej-nagrody-brd

"W dniu 25 listopada miała miejsce uroczystość wręczenia nagród „Partner
Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego”. GITD, jako ‘’Instytucja Publiczna Roku’’, otrzymało nagrodę za
doprowadzenie do końca projektu tzw. ustawy fotoradarowej w Polsce oraz za
prowadzenie akcji skierowanej do dzieci i młodzieży pod hasłem „Bezpieczny
autokar”. "

J.

Data: 2012-12-27 19:58:43
Autor: Stefan Szczygielski
Szykujcie się na dodatkowe kontrole
W dniu 27.12.2012 15:38, J.F. pisze:
[...]

Teraz jeszcze powinni dostać ,,Geparda Biznesu''...

S.

Data: 2012-12-27 23:40:53
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Thu, 27 Dec 2012 15:38:24 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

A znasz jakąkolwiek inną instytucję publiczną która potrafi takie cuda
robić, że im się radiowozy podobno w 2 tygodnie zwróciły? :)

Prawdę mówiąc to nie jest to pewnie szczególnie trudne żeby stworzyć
instytucję która wystawi mandatów na te 2mld... Prawdę mówiąc nie widzę
przeszkód żeby wystawić ich za 200mld, pytanie jeszcze czy ktoś to zapłaci
i czy Tusk ze swoją partią przekroczy w kolejnych wyborach próg wyborczy...

Data: 2012-12-28 22:42:26
Autor: vvvvvv
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:tmfubmt89pce$.s812lxhnysrr$.dlg40tude.net...
[...]

racja, ale podejrzewam, ze chodzi po prostu o władzę, nie o Tuska.
przyjdzie nowy, powie, że pozmienia, że z mandatów nie będą dziur łatać (nawet tu gdzieś link do yt z Tuskiem był jak najeżdżał na pis o te mandaty), pokręci się po obejściu, powęszy... i bedzie robił tak samo a nawet dokupi nowe auta z kamerkami w imię jeszcze bardziej przyjaznego państwa.

Data: 2013-10-02 00:00:51
Autor: R2r
W dniu 2012-12-27 23:40, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Ale uważasz, że ich następcy zarżnęliby taką złoto jajonośną kurę?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-10-01 16:33:10
Autor: kogutek444
Szykujcie si na dodatkowe kontrole
W dniu roda, 2 padziernika 2013 00:00:51 UTC+2 uytkownik R2r napisa:
W dniu 2012-12-27 23:40, Tomasz Pyra pisze:

> Prawd mwic to nie jest to pewnie szczeglnie trudne eby stworzy

> instytucj ktra wystawi mandatw na te 2mld... Prawd mwic nie widz

> przeszkd eby wystawi ich za 200mld, pytanie jeszcze czy kto to zapaci

> i czy Tusk ze swoj parti przekroczy w kolejnych wyborach prg wyborczy...

> Ale uwaasz, e ich nastpcy zarnliby tak zoto jajonon kur?

-- Pozdrawiam. Artur.

A jak nie przekroczy progu to moe nastpna ekipa zniesie? Jeli cokolwiek powiedz to bdzie to w stylu ze bardzo chcieli, e byo to priorytetem ale zastali w takiej zapaci ze nie mog.

Data: 2013-10-02 07:01:19
Autor: ZIWK
W dniu 2013-10-02 01:33, kogutek444@gmail.com pisze:

A jak nie przekroczy progu to moe nastpna ekipa zniesie? Jeli cokolwiek powiedz to bdzie to w stylu ze bardzo chcieli, e byo to priorytetem ale zastali w takiej zapaci ze nie mog.

Widziaem ostatnio, samochd z wielkim napisem:
"OBIETNICE WYBORCZE"...
- tak, to by szambowz :(

--
/\    Wojciech Smagowicz - Krakw      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-10-01 23:58:31
Autor: R2r
W dniu 2012-12-27 15:38, J.F. pisze:
[...]

No i - tylko błagam nie traktuj tego jako docinków personalnych - tutaj,
gdzie chce się turlać po podłodze Ty nie śmiejesz się. Naprawdę nie
rozumiem Cię...

--
Pozdrawiam. Artur.

Szykujcie si na dodatkowe kontrole