Data: 2019-05-27 10:19:30 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault | |
To już chyba kryzys ?
Na przeszkodzie mogą stanąć np. związki zawodowe i polityka. Większość fabryk FCA w Europie pracuje obecnie poniżej 50 proc. mocy produkcyjnych. Teslą nie nadąża z produkcją a gamonie nie załapali się na pociąg ? Jeśli Niemcy są w czarnej dupie to dla drugiej ligi to może być koniec bajki. |
|
Data: 2019-05-27 23:41:19 | |
Autor: Marcin N | |
Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault | |
W dniu 2019-05-27 o 19:19, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
To już chyba kryzys ? Jak dla mnie hitem są silniki hybrydowe. Tymczasem żaden europejski producent nie ma ich w ogóle w ofercie małych samochodów miejskich, gdzie te silniki pokazują pazur. Toyota wygrała na tym niesamowicie. W salonach są zapisy na samochody używane. Nie żartuję. -- MN |
|
Data: 2019-05-28 11:14:12 | |
Autor: T. | |
Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault | |
W dniu 2019-05-27 o 23:41, Marcin N pisze:
W dniu 2019-05-27 o 19:19, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze: https://www.autocentrum.pl/publikacje/testy-aut-nowych/suzuki-shvs-hybrydy-trzy/?fbclid=IwAR2szB3hl6FiX-kNnq_PXTYqGuwwJ6nl-mtDbxB7FecGWrAy0XYwMMss-go T. |
|
Data: 2019-05-28 15:43:07 | |
Autor: RadoslawF | |
Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault | |
W dniu 2019-05-27 o 23:41, Marcin N pisze:
To już chyba kryzys ? Wprowadzili od dupy strony. Pierwsze hybrydy paliły więcej niż typowe auta. Ludzie sobie zapamiętali wyniki i teraz wiedzą ze pali dużo, kosztuje za dużo ma ma silnik spalinowy i elektryczny/elektryczne. Jest awaryjny a jak coś pójdzie to praktyka pokazuje że nie radzą sobie nawet autoryzowane serwisy w naszym kraju. Rozsądna hybryda to taka która mało pali, ma odpowiednio duże akumulatory aby po mieście na trasie dom-praca nie włączać silnika spalinowego. No i takie już są, ale cena dalej zabija. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-06-02 19:44:16 | |
Autor: Janusz | |
Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault | |
W dniu 2019-05-28 o 15:43, RadoslawF pisze:
W dniu 2019-05-27 o 23:41, Marcin N pisze:Bo ona jest do dupy zrobiona, to jest zwykły silnik spalinowy ze skomplikowaną przekładnią z dołączonym do niej silnikiem elektrycznym, w efekcie jak się aku rozładują i odpali zwykły silnik to ona na nim de fakto jezdzi przy okazji ładując aku. Klasyczna hybryda powinna mieć jednocześnie i prądnicę i silnik elektryczny i to on powinien cały czas napędzać koła, w toyocie tego nie ma. -- Janusz |
|
Data: 2019-06-06 21:27:39 | |
Autor: Marcin N | |
Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault | |
W dniu 2019-06-02 o 19:44, Janusz pisze:
Bo ona jest do dupy zrobiona, to jest zwykły silnik spalinowy ze skomplikowaną przekładnią z dołączonym do niej silnikiem elektrycznym, w efekcie Toyota z premedytacją napędza koła silnikiem spalinowym. Inaczej straty wzrosłyby o 15%. Piszesz o skomplikowanej przekładni. Masz na myśli przekładnię planetarną? Jest bajecznie prosta w porównaniu do skrzyni biegów. Stopień komplikacji podobny do mechanizmu różnicowego, który praktycznie nigdy się nie psuje. -- MN |
|