Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault

Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault

Data: 2019-05-27 10:19:30
Autor: przemek.jedrzejczak
Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
To już chyba kryzys ?

Na przeszkodzie mogą stanąć np. związki zawodowe i polityka. Większość fabryk FCA w Europie pracuje obecnie poniżej 50 proc. mocy produkcyjnych. Teslą nie nadąża z produkcją a gamonie nie załapali się na pociąg ? Jeśli Niemcy są w czarnej dupie to dla drugiej ligi to może być koniec bajki.

Data: 2019-05-27 23:41:19
Autor: Marcin N
Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
W dniu 2019-05-27 o 19:19, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
To już chyba kryzys ?

Na przeszkodzie mogą stanąć np. związki zawodowe i polityka. Większość fabryk FCA w Europie pracuje obecnie poniżej 50 proc. mocy produkcyjnych.

Teslą nie nadąża z produkcją a gamonie nie załapali się na pociąg ? Jeśli Niemcy są w czarnej dupie to dla drugiej ligi to może być koniec bajki.

Jak dla mnie hitem są silniki hybrydowe. Tymczasem żaden europejski producent nie ma ich w ogóle w ofercie małych samochodów miejskich, gdzie te silniki pokazują pazur.
Toyota wygrała na tym niesamowicie. W salonach są zapisy na samochody używane. Nie żartuję.


--
MN

Data: 2019-05-28 11:14:12
Autor: T.
Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
W dniu 2019-05-27 o 23:41, Marcin N pisze:
W dniu 2019-05-27 o 19:19, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
To już chyba kryzys ?

Na przeszkodzie mogą stanąć np. związki zawodowe i polityka. Większość fabryk FCA w Europie pracuje obecnie poniżej 50 proc. mocy produkcyjnych.

Teslą nie nadąża z produkcją a gamonie nie załapali się na pociąg ? Jeśli Niemcy są w czarnej dupie to dla drugiej ligi to może być koniec bajki.

Jak dla mnie hitem są silniki hybrydowe. Tymczasem żaden europejski producent nie ma ich w ogóle w ofercie małych samochodów miejskich, gdzie te silniki pokazują pazur.
Toyota wygrała na tym niesamowicie. W salonach są zapisy na samochody używane. Nie żartuję.




https://www.autocentrum.pl/publikacje/testy-aut-nowych/suzuki-shvs-hybrydy-trzy/?fbclid=IwAR2szB3hl6FiX-kNnq_PXTYqGuwwJ6nl-mtDbxB7FecGWrAy0XYwMMss-go

T.

Data: 2019-05-28 15:43:07
Autor: RadoslawF
Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
W dniu 2019-05-27 o 23:41, Marcin N pisze:

To już chyba kryzys ?

Na przeszkodzie mogą stanąć np. związki zawodowe i polityka. Większość fabryk FCA w Europie pracuje obecnie poniżej 50 proc. mocy produkcyjnych.

Teslą nie nadąża z produkcją a gamonie nie załapali się na pociąg ? Jeśli Niemcy są w czarnej dupie to dla drugiej ligi to może być koniec bajki.

Jak dla mnie hitem są silniki hybrydowe. Tymczasem żaden europejski producent nie ma ich w ogóle w ofercie małych samochodów miejskich, gdzie te silniki pokazują pazur.
Toyota wygrała na tym niesamowicie. W salonach są zapisy na samochody używane. Nie żartuję.

Wprowadzili od dupy strony.
Pierwsze hybrydy paliły więcej niż typowe auta.
Ludzie sobie zapamiętali wyniki i teraz wiedzą ze pali dużo, kosztuje
za dużo ma ma silnik spalinowy i elektryczny/elektryczne.
Jest awaryjny a jak coś pójdzie to praktyka pokazuje że nie radzą
sobie nawet autoryzowane serwisy w naszym kraju.
Rozsądna hybryda to taka która mało pali, ma odpowiednio duże
akumulatory aby po mieście na trasie dom-praca nie włączać
silnika spalinowego. No i takie już są, ale cena dalej zabija.


Pozdrawiam

Data: 2019-06-02 19:44:16
Autor: Janusz
Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
W dniu 2019-05-28 o 15:43, RadoslawF pisze:
W dniu 2019-05-27 o 23:41, Marcin N pisze:

To już chyba kryzys ?

Na przeszkodzie mogą stanąć np. związki zawodowe i polityka. Większość fabryk FCA w Europie pracuje obecnie poniżej 50 proc. mocy produkcyjnych.

Teslą nie nadąża z produkcją a gamonie nie załapali się na pociąg ? Jeśli Niemcy są w czarnej dupie to dla drugiej ligi to może być koniec bajki.

Jak dla mnie hitem są silniki hybrydowe. Tymczasem żaden europejski producent nie ma ich w ogóle w ofercie małych samochodów miejskich, gdzie te silniki pokazują pazur.
Toyota wygrała na tym niesamowicie. W salonach są zapisy na samochody używane. Nie żartuję.

Wprowadzili od dupy strony.
Pierwsze hybrydy paliły więcej niż typowe auta.
Ludzie sobie zapamiętali wyniki i teraz wiedzą ze pali dużo, kosztuje
za dużo ma ma silnik spalinowy i elektryczny/elektryczne.
Jest awaryjny a jak coś pójdzie to praktyka pokazuje że nie radzą
sobie nawet autoryzowane serwisy w naszym kraju.
Bo ona jest do dupy zrobiona, to jest zwykły silnik spalinowy ze skomplikowaną przekładnią z dołączonym do niej silnikiem elektrycznym, w efekcie
jak się aku rozładują i odpali zwykły silnik to ona na nim de fakto jezdzi
przy okazji ładując aku. Klasyczna hybryda powinna mieć jednocześnie
i prądnicę i silnik elektryczny i to on powinien cały czas napędzać koła,
w toyocie tego nie ma.

--
Janusz

Data: 2019-06-06 21:27:39
Autor: Marcin N
Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault
W dniu 2019-06-02 o 19:44, Janusz pisze:
Bo ona jest do dupy zrobiona, to jest zwykły silnik spalinowy ze skomplikowaną przekładnią z dołączonym do niej silnikiem elektrycznym, w efekcie
jak się aku rozładują i odpali zwykły silnik to ona na nim de fakto jezdzi
przy okazji ładując aku. Klasyczna hybryda powinna mieć jednocześnie
i prądnicę i silnik elektryczny i to on powinien cały czas napędzać koła,
w toyocie tego nie ma.

Toyota z premedytacją napędza koła silnikiem spalinowym.
Inaczej straty wzrosłyby o 15%.

Piszesz o skomplikowanej przekładni. Masz na myśli przekładnię planetarną? Jest bajecznie prosta w porównaniu do skrzyni biegów.
Stopień komplikacji podobny do mechanizmu różnicowego, który praktycznie nigdy się nie psuje.


--
MN

Szykuje się fuzja na rynku motoryzacyjnym. Fiat Chrysler rozmawia z Renault

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona