Szykuje się rekord frekwencji

Data: 2010-09-23 15:23:03
Autor: yamma
Szykuje się rekord frekwencji
http://legia.net/wiadomosci,38613-ostatnie_wejsciowki_na_mecz_z_lechem.html
"Na jutrzejszy mecz Legii Warszawa z Lechem Poznań pozostały już tylko pojedyncze wejściówki. Według systemu biletowego klubu jest już tylko 25 wolnych miejsc, większość w okolicach sektorów gości (stan na godzinę 10:00). Wszystko wskazuje więc na to, że w piątek przy Łazienkowskiej będzie komplet, czyli niemal 23 tys. widzów. Będzie to ligowy rekord nowego obiektu. Na pierwszym meczu z Cracovią było około 16 tys. ludzi, zaś na spotkaniu z GKS-em Bełchatów 17,5 tys kibiców."

Byłem wczoraj w okolicach Łazienkowskiej i przy kasach widziałem jakieś 5-6 osób. To oznacza, że większość biletów rozeszła się w trybie online. To tak a'propos niedawnej dyskusji o Kartach Kibica.
yamma

Data: 2010-09-23 15:48:08
Autor: Max

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i7fkd7$kfg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przyznam ze  wszyscy  mnie pytaja o bilety na mecz Lech -Salzburg...
Ja juz bilet mam , w sobote wszyscy  rzucą się   w sprzedaży otwartej. na bilety....mam nadzieje ze bedzie komplet   43000  kibiców;)

Data: 2010-09-23 15:55:46
Autor: Cavallino
Użytkownik "Max" <ramura@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Przyznam ze  wszyscy  mnie pytaja o bilety na mecz Lech -Salzburg...
Ja juz bilet mam , w sobote wszyscy  rzucą się   w sprzedaży otwartej. na bilety....mam nadzieje ze bedzie komplet   43000  kibiców;)

Na LE pojemność wynosi 41 000.

Data: 2010-09-23 16:03:15
Autor: yamma
Max wrote:
[...]

Ale to mecz pucharowy, to wiadomo, że frekwencja zawsze jest duża i niezły zarobek dla klubu.
yamma

Data: 2010-09-23 16:07:05
Autor: Cavallino
[...]

Jasne, bo na Legię to pies z kulawą nogą by w Poznaniu nie przyszedł. ;-)

Data: 2010-09-23 16:44:29
Autor: Danpe
Szykuje się rekord frekwencji
On Thu, 23 Sep 2010 16:07:05 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Jasne, bo na Legię to pies z kulawą nogą by w Poznaniu nie przyszedł. ;-)

i wcale sie nie dziwie patrzac na pozycje w ligowej tabeli  obu klubow
   :P

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-23 17:14:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:sspm96hcls710gecp7rm3a74hlu4rbgp624ax.com...
[...]

A nic Cię w dupsko nie ugryzło jak czytałeś?

Data: 2010-09-23 18:08:57
Autor: grzeda
W dniu 2010-09-23 17:14, Cavallino pisze:

Jasne, bo na Legię to pies z kulawą nogą by w Poznaniu nie przyszedł.
;-)

i wcale sie nie dziwie patrzac na pozycje w ligowej tabeli obu klubow
:P

A nic Cię w dupsko nie ugryzło jak czytałeś?

Ja mysle, ze to Ciebie ugryzlo;)

pozdr
PG

Data: 2010-09-23 19:51:51
Autor: Mane
W dniu 2010-09-23 15:48, Max pisze:

Przyznam ze  wszyscy  mnie pytaja o bilety na mecz Lech -Salzburg...
Ja juz bilet mam , w sobote wszyscy  rzucą się   w sprzedaĹźy otwartej. na
bilety....mam nadzieje ze bedzie komplet   43000  kibicĂłw;)

A czy szary kibic piknik nie posiadający żadnej karty kibica Lecha, nie mieszkający w Poznaniu ma szanse nabyć wejściówkę na mecz LE?

Data: 2010-09-23 20:25:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i7g43n$b8n$2inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiście.
Ĺťadnych wymogĂłw nie ma.
Poza rzecz jasna odpowiednio szybkim kupieniem biletu.

Data: 2010-09-23 20:42:41
Autor: Mane
W dniu 2010-09-23 20:25, Cavallino pisze:

Oczywiście.
Ĺťadnych wymogĂłw nie ma.
Poza rzecz jasna odpowiednio szybkim kupieniem biletu.

A można to jakoś zrobić via internet?

Data: 2010-09-23 20:45:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i7g731$m65$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-09-23 20:25, Cavallino pisze:

Oczywiście.
Ĺťadnych wymogĂłw nie ma.
Poza rzecz jasna odpowiednio szybkim kupieniem biletu.

A można to jakoś zrobić via internet?

Na razie nie.
Niedługo będzie można.
Ale ostatnio przy zakupach online karty identyfikacyjne były loginem, bez nich się nie dało kupić biletu.

Jak to ma być bilet dla Ciebie to prześlij mi skan dowodu, wraz z pesel i zrób przelew, to Ci kupię przy okazji (w sobotę lub niedzielę) i pójdziemy razem.

Data: 2010-09-23 22:07:20
Autor: Max
Szykuje się rekord frekwencji

Jak to ma być bilet dla Ciebie to prześlij mi skan dowodu, wraz z pesel i zrób przelew, to Ci kupię przy okazji (w sobotę lub niedzielę) i pójdziemy razem.

O ile pamietam Cavalino... cena biletu była dla Ciebie za wysoka...:)
Coś sie zmieniło w tej kwestii?:)

Data: 2010-09-23 23:13:47
Autor: Cavallino
Szykuje się rekord frekwencji
Użytkownik "Max" <ramura@wp.pl> napisał w wiadomości news:

O ile pamietam Cavalino... cena biletu była dla Ciebie za wysoka...:)

Dalej jest.

Coś sie zmieniło w tej kwestii?:)

Nic.
Stwierdziłem, że jak będzie komplet, to na tym że akurat ja się nie pojawię, stracę tylko ja sam.

Data: 2010-09-24 12:11:25
Autor: ..Aldi..Romek..
Szykuje się rekord frekwencji
?
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i7gfu9$uhn$1news.onet.pl...
[...]

podziwu godne życiowe podejście!!! to mi się podoba!

Data: 2010-09-29 13:20:02
Autor: szkas-zwili
Szykuje się rekord frekwencji
jak ktos nie jezdzi tylko zalicza mecze houm to mu moze byc lepiej drozej jak
starczy i w kolejce nie musi stac . Gorzej jak jest komplet i mozna nie zalapac sie na bilet ,wiec zamiast
podwyzszac cene kupic karnet

Data: 2010-09-24 12:34:39
Autor: TheBest
W dniu 2010-09-23 23:13, Cavallino pisze:
[...]

po prostu rura zmiękła

Data: 2010-09-24 13:10:11
Autor: Cavallino
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Stwierdziłem, że jak będzie komplet, to na tym że akurat ja się nie
pojawię, stracę tylko ja sam.
po prostu rura zmiękła

Po prostu dostrzegam bezsens protestu jednoosobowego.
Ale pokombinuję żeby 90 zł nie zapłacić. ;-)

Data: 2010-09-23 22:37:15
Autor: Mane
W dniu 2010-09-23 20:45, Cavallino pisze:

Jak to ma być bilet dla Ciebie to prześlij mi skan dowodu, wraz z pesel
i zrób przelew, to Ci kupię przy okazji (w sobotę lub niedzielę) i
pĂłjdziemy razem.

Planuje wybrać się na Juventus, więc jeszcze trochę czasu zostało.

Data: 2010-09-23 23:15:44
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i7gdpr$gcb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Karty nie obowiązują na Salzburg, nie wiadomo czy na Juve będzie tak samo.
Choć mam taką nadzieję, bo chętnie wyrobię sobie już nową kartę, będącą przy okazji kartą miejską i płatniczą, pozwalającą nie bulić opłat w Ryanie.
A one będą dopiero po nowym roku, więc bez sensu żeby zmuszali teraz do podwójnego wyrabiania.

Data: 2010-09-26 13:42:47
Autor: Cavallino
[...]

A propos tej samej dyskusji - jakoś dało radę na Lechu kupić bilet bez konieczności wystawiania wcześniej przed klubem w niewiadomo jakim celu (nazywanym "koniecznością" wyrabiania karty).
Też online rzecz jasna.

Data: 2010-09-26 18:23:26
Autor: smiglostopy
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
[...]

Ostatnio widac ze system sprzedazy biletow na Lechu dziala wrecz perfekcyjnie. Nikt nie wystaje pod stadionem w niewiadomo jakim celu. Nie to co na Legii. Same utrudnienia i nakazy.

Data: 2010-09-26 23:40:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7o32u$4gd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wystają ci co chcą.
Na Legii musieli wszyscy.
Czujesz różnicę?

Data: 2010-09-27 22:46:30
Autor: smiglostopy
Szykuje się rekord frekwencji
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Wystają ci co chcą.

Tych chcacych stac w kolejkach bylo ladnych kilka tysiecy. Nawet jak na Poznan to troche dziwne zachowanie.
Na Legii musieli wszyscy.

Z tego co pamietam kosztowalo mnie to ok minuty dwadziescia. No ale mnie zmuszono, pogwalcono wolnosc obywatelska i sprowadzono do roli bezwolnej marionetki. Teraz do konca zycia bede chodzil napietnowany karta kibica niczym metalem do znakowania niewolnikow. Moze lepiej bylo odstac te 10 godzin w kolejce?

Data: 2010-09-28 10:20:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7r6s6$l3h$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Wystają ci co chcą.

Tych chcacych stac w kolejkach bylo ladnych kilka tysiecy. Nawet jak na
Poznan to troche dziwne zachowanie.

Dokładnie.
Ale ktoś chce, to co, zakazać mu?

BTW: Na Legii w ilu miejscach sprzedają bilety?

Na Legii musieli wszyscy.

Z tego co pamietam kosztowalo mnie to ok minuty dwadziescia.

Plus dojazd.
W moim przypadku wycieczka na stadion to godzina minimum.

Data: 2010-09-28 20:21:22
Autor: rotax
W dniu 2010-09-28 10:20, Cavallino pisze:

BTW: Na Legii w ilu miejscach sprzedają bilety?

na stadionie, czy liczyc tez punkty w centrach handlowych?

Na Legii musieli wszyscy.

Z tego co pamietam kosztowalo mnie to ok minuty dwadziescia.

Plus dojazd.
W moim przypadku wycieczka na stadion to godzina minimum.

No widzisz, tu na stadion jechac nie trzeba bylo. Ale nawet gdyby - karty mozna bylo wyrobic sobie caly czas od 3(?) lat i nie stalo nic na przeszkodzie, zeby przy okazji meczu zajsc do kanciapy i ja sobie po prostu wyrobic.

Pzdr
rotax

Data: 2010-09-28 21:03:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "rotax" <rotax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tbn5$kh6$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-09-28 10:20, Cavallino pisze:

BTW: Na Legii w ilu miejscach sprzedają bilety?

na stadionie, czy liczyc tez punkty w centrach handlowych?

I tu i tu.

No widzisz, tu na stadion jechac nie trzeba bylo.

Ale z domu trzeba było się ruszyć.
Co niewiele zmienia w moim przypadku.

Ale nawet gdyby - karty mozna bylo wyrobic sobie caly czas od 3(?) lat

Te same karty?

i nie stalo nic na przeszkodzie, zeby przy okazji meczu zajsc do kanciapy i ja sobie po prostu wyrobic.

Na Lechu niby też.
Ale jeśli zrezygnowali z tego wymogu, to oznacza że 40 tys ludzi kart nie miało, więc ich wymaganie od chętnych na Salzburg tylko ogromnie powiększyłoby problemy.

Data: 2010-09-28 21:19:52
Autor: rotax
W dniu 2010-09-28 21:03, Cavallino pisze:

na stadionie, czy liczyc tez punkty w centrach handlowych?

I tu i tu.

4 punkty sa w centrach w roznych czesciach miasta, a na stadionie to wstyd sie przyznac, ale kompletnie nie mam pojecia :) W każdym razie w czerwcu moja dziewczyna zrobila KK przy okazji zakupow w centrum handlowym, co zajelo moze z 1,5 minuty.

Ale nawet gdyby - karty mozna bylo wyrobic sobie caly czas od 3(?) lat

Te same karty?

Ja swoją wyrabiałem 3 lata temu.

[...]

Nie zaprzecze :) Jak juz wczesniej bylo pisane, prawdziwym testem organizacji bedzie nastepny mecz, zobaczymy, czy nauka nie poszla w las.

Pzdr
rotax

Data: 2010-09-28 22:28:44
Autor: Cavallino
Użytkownik "rotax" <rotax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7tf4r$435$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to dlaczego miałoby być lepiej, skoro Lech ma tych punktów podobne ilości, a nawet więcej?

[...]

Howgh.
Chociaż ja sądzę, że nie będzie takich problemów, bo biletów będzie o połowę mniej.
W międzyczasie będzie sprzedaż karnetów - ludzie pamiętając te cyrki po prostu kupią karnety.
Więc do otwartej sprzedaży trafi pewnie sporo biletów mniej.
A przy okazji może paść rekord karnetowy.

Szykuje się rekord frekwencji