Szykuje się wielka dymisja w Kościele katolickim.

Data: 2009-12-12 19:14:22
Autor: pluton
Szykuje się wielka dymisja w Kościele katolickim.
Zwracając uwagę na przyjętą jeszcze przez kardynała Josepha Ratzingera
strategię zerowej tolerancji wobec takich przestępstw, "Il Giornale"
zwraca
uwagę na determinację Watykanu, by doprowadzić do ukarania winnych.

A jakie kary sa przewidziane ? 15 lat bez mozliwosci warunkowego zwolnienia
?
Kary finansowe na rzecz pokrzywdzonych ? Kastracja chemiczna ?

Nullification

Data: 2009-12-12 19:34:32
Autor: sofu

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

zwolnienia
?
Kary finansowe na rzecz pokrzywdzonych ? Kastracja chemiczna ?

-- pozdrawiam
Nullification

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pokuta: kilka zdrowasiek i powstrzymanie sie od aktów pedofilskich przez
miesiac.

sofu

Data: 2009-12-12 20:07:48
Autor: pluton
> [...]
> Kary finansowe na rzecz pokrzywdzonych ? Kastracja chemiczna ?

Pokuta: kilka zdrowasiek i powstrzymanie sie od aktów pedofilskich przez

Nie patyczkuja sie z biskupami...

Nullification

Data: 2009-12-12 21:07:30
Autor: sofu

--

Fakt! Miesiac bez młodego ciała toż to dla takiego biskupa tortura o bycie
samoistnym.

sofu

Data: 2009-12-12 20:13:55
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 12 Dec 2009 19:14:22 +0100, pluton napisał(a):

[...]

Ja bym proponował za karę urżnięcie każdemu z tych księży jego leliji tępym
zardzewiałym kozikiem.

Jako środek znieczulający może być ewentualnie gąbka z octem i niech się
jeden z drugim "ubogaca cierpieniem".

Szykuje się wielka dymisja w Kościele katolickim.