Szykuje się wielkie sprzątanie?

Data: 2010-04-12 12:14:59
Autor: Hans Kloss
Szykuje się wielkie sprzątanie?
Cytryna przypomniał(a?) dziś wiadomość  o akcji peło w sprawie nie
przyznawania Prezydentowi Kaczyńskiemu honorowego obywatelstwa Krakowa
z połowy marca b.r. Wtedy widziałem tę wiadomość w czołówkach serwisów
internetowych co najmniej kilku polskich gazet i portali. Dziś byłem w
stanie znaleźć tylko dwie strony (plus linki do nich na kilku innych)
podające ta informację, litewską:
http://www.wilnoteka.lt/pl/artykul/prezydent-lech-kaczynski-nie-bedzie-honorowym-obywatelem-krakowa
a drugą- blog elesdowca (konia kują, żaba nogę podstawia chciałoby się
rzec):
http://filemonowicz.blog.onet.pl/Krakow-powiedzial-nie-prezyden,2,ID402679328,n
W słusznej obawie że i mnie w końcu zabanowali na guglach po czym
karnie przydzielili jakąś ich niedorobioną  beta wersję wpisałem
pospiesznie jeszcze jedną, zapamiętana przeze mnie palikociarską frazę
która niedawno zrobiła karierę internetową: "Lech Kaczyński, formalnie
prezydent Polski".
Uff, jest. Jeszcze. Wprawdzie na kilku zaledwie stronach ale u, ze się
tak wyrażę, źródełka wciąż jest. Oprócz tego nie zniknęła z serwisu
gaziarni oraz boukuńskiego "pardonu".
Znaczy z moimi googlami wszystko w porządku.
Ale mi przyszło do głowy żeby uwieczniać co fajniejsze palikocizmy na
temat ś.p. Prezydenta  ku pamięci potomnych. Żal byłoby gdyby zniknęły
bez śladu, zafałszowałoby to bowiem obraz naszej rzeczywistości
politycznej końca pierwszej dekady XXI wieku. Dziś przymierzę się do
zbackupowania serwisu http://www.spieprzajdziadu.com/ który ponoć
właśnie zawiesił działalność.
J-23

Data: 2010-04-12 21:35:10
Autor: awe
Szykuje się wielkie sprzątanie?
Jak spanikowali z tym licznikiem. Totalna kompromitacja lemingow.
Kochalem Kaczynskiego ale nigdy nie sadzilem ze jego smierc dostarczy mi przy okazji tyle radosci. Po prostu wyszlo na moje. Dzis widzialem w TVN tysiace mlodych ludzi idacych w pochodzie ze swiecami. Tysiace mlodziezy - to jak jeden wielki grzech sumienia ktore toczy sie po grabach Miecugowow i innych kanalii
awe

Data: 2010-04-12 21:40:19
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Apr 2010 21:35:10 +0200, awe napisał(a):

[...]

To specjaliści, jeszcze kilka dni i ruszą już z odsłonietą przyłbicą...
I niestety skutecznie.
Ale i teraz, oczęta pospuszczane i minorowy ton, ale napis o "zaleceniu"
wieży kontrolnej, cały dzień leciał. Jeżeli powiążemy to z tym, że
wałkuństwo ju rano się zameldowało z tym samym, to mamy jasność.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-12 22:19:00
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:t63y3f7mvhi2.16dy2c4x3gj7o.dlg40tude.net...
[...]

Wiesz co Piotr - ja ich wszystkich pierdole na maksa - prawda, szlachetnosc, patriotyzm i tak zwycieza. Polacy to szlachetny narod. Moga dac sie kiwac ale nie na dlugo. Ludzie wczesniej widzieli jakie to szmaty i w tych wyborach bez tego wypadku PO dostalaby po dupie, a teraz dostanie po dupie na pewno.
Z drugiej strony PO sama potrzebuje prezydenta z PiS. Musi byc jakas tarcza do walenia. Legende trzeba zamordowac inaczej stanie sie niesmiertelna.
awe

Data: 2010-04-12 21:40:29
Autor: Roman Rumian
Szykuje się wielkie sprzątanie?
Panie Kloss,

W dniu 2010-04-12 21:14, Hans Kloss pisze:
(...)
[...]

to świetny pomysł - sam też poszukam i przechowam te przykłady najgorszej propagandy, ludzi, którzy przez lata cynicznie i bezczelnie pluli ....
Warto też sięgnąć do archiwum tej listy ...

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2010-04-13 14:56:56
Autor: Hans Kloss
Szykuje się wielkie sprzątanie?
On 12 Kwi, 21:40, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:

to świetny pomysł
Niestety nie zdążyłem- zwinęli najsmaczniejsze rzeczy, a zwłaszcza
archiwum. Szkoda.
J-23

Data: 2010-04-13 23:52:46
Autor: awe

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hpvsvd$a2p$1news.agh.edu.pl...
[...]

-- -- -- -- --
ja tam bym otworzyl muzeum, a kaweckiego po smierci wypchal i pokazywal w gablocie
awe

Data: 2010-04-14 07:35:19
Autor: karwanjestkretynem
Szykuje się wielkie sprzątanie?
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

ja tam bym otworzyl muzeum, a kaweckiego po smierci wypchal i pokazywal w gablocie

Jedyną szansą dla cieie na otwarcie muzeum jest.... wytrych.

Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Szykuje się wielkie sprzątanie?