Szykujmy sie na 30 km/h

Data: 2010-06-03 10:38:00
Autor: Olek
Szykujmy sie na 30 km/h
On 2010-06-03 10:31, Dysiek wrote:
Witam

Za WP:

Do Austrii pojechali¶my nie tylko dla jej wspaniałych widoków, ale również
dlatego, by zbadać intryguj±ce nas rozwi±zanie zastosowane w Grazu. To
pierwsze miasto  w Europie, które wprowadziło tempo 30 km/h. Aż 80% ulic
miasta objętych jest t± stref±.

"Tempo 30 to nowe prawo wprowadzone w Grazu. Faza testowa trwała 2 lata. Na
głównych arteriach miasta można jeĽdzić z prędko¶ci± do 50 km/h natomiast na
mniejszych ulicach do 30 km/h." - mówi Susanne Höller, odpowiedzialna za
Media Relations Graz Tourismus und Stadtmarketing.

tak już to widzę jak my jedziemy te 30... w ogóle głupia prędko¶ć - ani optymalna dla 2jki ani 3jki :)

Data: 2010-06-03 11:08:28
Autor: btn
Szykujmy sie na 30 km/h

tak już to widzę jak my jedziemy te 30... w ogóle głupia prędkość - ani
optymalna dla 2jki ani 3jki :)

Koncerny paliwowe juĹĽ zacierajÄ… brudne od ropy rÄ…czki :)

Data: 2010-06-03 11:45:45
Autor: Olek
Szykujmy sie na 30 km/h
On 2010-06-03 11:08, btn wrote:

Koncerny paliwowe już zacieraj± brudne od ropy r±czki :)

;)

Data: 2010-06-03 11:21:07
Autor: Krzysztof 45
Szykujmy sie na 30 km/h
Olek napisał(a):
tak już to widzę jak my jedziemy te 30... w ogóle głupia prędko¶ć - ani optymalna dla 2jki ani 3jki :)
We wrocku ¶rednia wychodzi mi 27km/h (a troche km robię dziennie)
Mało mam okazji wrzucić czwórkę.
--
Krzysiek

Data: 2010-06-03 11:13:15
Autor: to
Szykujmy sie na 30 km/h
Krzysztof 45 wrote:

We wrocku średnia wychodzi mi 27km/h (a troche km robię dziennie) Mało
mam okazji wrzucić czwórkę.

A średnią o chwilowej odróżniasz czy to zbyt trudne? Swoją drogą masz niższą średnią niż ja miewałem gdy w liceum jeździłem po mieście rowerem, gratuluje.

Data: 2010-06-03 13:36:20
Autor: Krzysztof 45
Szykujmy sie na 30 km/h
to napisał(a):
A średnią o chwilowej odróżniasz czy to zbyt trudne?
Ĺšrednia o chwilowej. Trudne.
Swoją drogą masz niższą średnią niż ja miewałem gdy w liceum jeździłem po mieście rowerem, gratuluje.
Średnia w ruchu miejskim rowerem większa od 27km/h. Te kity to mamusi wciskaj, a nie rowerzyście.
Chyba że doginałeś z Leśnicy do rynku i z powrotem LOL
--
Krzysiek

Data: 2010-06-03 13:01:14
Autor: to
Szykujmy sie na 30 km/h
Krzysztof 45 wrote:

Średnia w ruchu miejskim rowerem większa od 27km/h. Te kity to mamusi
wciskaj, a nie rowerzyście.

To, że Ty czegoś nie potrafisz nie oznacza, że nie jest to możliwe. Wystarczy dobra kondycja, dobry rower i kilka umiejętności (czasem wskoczyć za autobus, czasem ominąć czerwone światło) i można zrobić nawet więcej. Oczywiście nie jest to typowa jazda miejsca, bo po takim rajdzie człowiek nadaje się wyłącznie pod prysznic. ;-)

Chyba że doginałeś z Leśnicy do rynku i z powrotem LOL

A co to za prowincjonalne nazwy?

Data: 2010-06-03 23:01:03
Autor: Krzysztof 45
Szykujmy sie na 30 km/h
to napisał(a):
To, ĹĽe Ty czegoĹ› nie potrafisz nie oznacza, ĹĽe nie jest to moĹĽliwe.
Ty, z jednego strzała za autobusem to i Ci z cztery dychy wyjdzie.
Skasuj sobie licznik, zrób 200-300km po mieście i się w tedy zgłoś z wynikiem.
--
Krzysiek

Data: 2010-06-04 04:19:57
Autor: to
Szykujmy sie na 30 km/h
Krzysztof 45 wrote:

[...]

Taką kondycje miałem w liceum, a nie teraz.

Data: 2010-06-07 15:30:52
Autor: [Cichy]
Szykujmy sie na 30 km/h
Taką kondycje miałem w liceum, a nie teraz.

Hehe, juz sie bajkopisarz wycofuje :)

Pozdrawiam,
Cichy

Data: 2010-06-07 14:33:25
Autor: to
Szykujmy sie na 30 km/h
[Cichy] wrote:

Taką kondycje miałem w liceum, a nie teraz.

Hehe, juz sie bajkopisarz wycofuje :)

Z czego się wycofuje? Ty też nie umiesz czytać? Przecież napisałem wyraźnie: "Swoją drogą masz niższą średnią niż ja miewałem gdy w liceum jeździłem po mieście rowerem, gratuluje."

Data: 2010-06-11 11:22:34
Autor: [Cichy]
Szykujmy sie na 30 km/h
Witam,
Miewales wieksza srednia predkosc po miescie (średnia nie chwilowa) niz 27 km/h ??

Hehe, pewnie srednia na odcinku 100m :)

Pozdrawiam,
Cichy

Data: 2010-06-12 20:29:08
Autor: Adam Płaszczyca
Szykujmy sie na 30 km/h
Dnia Fri, 11 Jun 2010 11:22:34 +0200, [Cichy] napisał(a):

Witam,
Miewales wieksza srednia predkosc po miescie (¶rednia nie chwilowa) niz 27 km/h ??
Hehe, pewnie srednia na odcinku 100m :)

Hehe, miewałem. Ale może dlatego, że potrafię my¶leć i nie jadę tam, gdzie
głupki stoj±.

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2010-06-03 11:45:38
Autor: Olek
Szykujmy sie na 30 km/h
On 2010-06-03 11:21, Krzysztof 45 wrote:

We wrocku ¶rednia wychodzi mi 27km/h (a troche km robię dziennie)
Mało mam okazji wrzucić czwórkę.

no tak ale to ¶rednia, więc w±tpię, żeby¶ cały czas 30 jechał :)

Data: 2010-06-03 14:24:12
Autor: Ludvigus
Szykujmy sie na 30 km/h

On 2010-06-03 10:31, Dysiek wrote:
Witam

[...]

A łeee... te 30km/h to 1000rpm na II biegu.... :/ Pozdr., --
|____ UDVIGUS greetz you!   me_gg: 783307   me_mail: ludvigus AT op DOT pl

Data: 2010-06-03 14:39:34
Autor: Olek
Szykujmy sie na 30 km/h
On 2010-06-03 14:24, Ludvigus wrote:

A łeee... te 30km/h to 1000rpm na II biegu.... :/

Pozdr.,

hehe zależy w jakim aucie :) a z ciekawo¶ci sprawdze ile mam na 2jce RPM'ów przy 30km/h

Data: 2010-06-05 01:38:36
Autor: Borys Pogoreło
Szykujmy sie na 30 km/h
Dnia Thu, 3 Jun 2010 14:24:12 +0200, Ludvigus napisał(a):

tak już to widzę jak my jedziemy te 30... w ogóle głupia prędko¶ć - ani optymalna dla 2jki ani 3jki :)

A łeee... te 30km/h to 1000rpm na II biegu.... :/

 Co Ty masz za skrzynię? :) U mnie to jest akurat 2krpm na 2. biegu.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-05 13:25:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Szykujmy sie na 30 km/h
W dniu 2010-06-05 01:38, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Borys, Ty masz diesla. To tak dla przypomnienia, że Golferem już nie jeĽdzisz i żeby¶ nie próbował LPG do baku załadować. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-05 17:00:12
Autor: Borys Pogoreło
Szykujmy sie na 30 km/h
Dnia Sat, 05 Jun 2010 13:25:51 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

  Co Ty masz za skrzynię? :) U mnie to jest akurat 2krpm na 2. biegu.

Borys, Ty masz diesla. To tak dla przypomnienia, że Golferem już nie jeĽdzisz i żeby¶ nie próbował LPG do baku załadować. :P

 W Golfie też miałem fajnie zestopniowan± skrzynię - 2500rpm na 3. biegu
dawało równe 50km/h. Na dwójce pewnie 30km/h byłoby w podobnych okolicach.

 Dziwni ci inni producenci, co nie przystosowuj± skrzyni do
najpopularniejszych prędko¶ci :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-05 13:42:22
Autor: .Peeter
Szykujmy sie na 30 km/h
"BorysPogoreło" wrote:
Co Ty masz za skrzynię? :) U mnie to jest akurat 2krpm na 2. biegu.

1500rpm na 2 biegu, z ciekawo¶ci też sprawdziłem. I też mam diesla. ;)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-06-07 17:11:54
Autor: Irokez
Szykujmy sie na 30 km/h
Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hudd7f$6h8$1inews.gazeta.pl...
"BorysPogoreło" wrote:
Co Ty masz za skrzynię? :) U mnie to jest akurat 2krpm na 2. biegu.

1500rpm na 2 biegu, z ciekawo¶ci też sprawdziłem. I też mam diesla. ;)

1800 na 2-ce
Na 3-ce około 1000
Wrzucam 4 nie tykaj±c gazu i jest te 30.. auto samo ciagnie. czasami trzeba przyhamować ;)

Klekot jak w opisie

--
Irokez
AR 156 2.4JTD

Data: 2010-06-07 18:57:52
Autor: masti
Szykujmy sie na 30 km/h
Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 17:11:54 +0200, osobnik zwany Irokez
wystukał:

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
"BorysPogoreło" wrote:
Co Ty masz za skrzyniÄ™? :) U mnie to jest akurat 2krpm na 2. biegu.

1500rpm na 2 biegu, z ciekawości też sprawdziłem. I też mam diesla. ;)

1800 na 2-ce
Na 3-ce około 1000
Wrzucam 4 nie tykajÄ…c gazu i jest te 30.. auto samo ciagnie. czasami
trzeba przyhamować ;)

Klekot jak w opisie

to moje Mondeo żłopie wtedy 14.5 minimum a potrafi dojść do 24 superekonomia :) 2.0 benzyna

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-04 11:56:06
Autor: kamil
Szykujmy sie na 30 km/h

On 2010-06-03 10:31, Dysiek wrote:
Witam

[...]

Na 2 mam 2000RPM, akurat do toczenia sie.

Pozdrawiam
Kamil

Szykujmy sie na 30 km/h