Szykujmy sie na 30 km/h

Data: 2010-06-03 11:13:46
Autor: J.F.
Szykujmy sie na 30 km/h
On Thu, 3 Jun 2010 10:31:31 +0200,  Dysiek wrote:
"Tempo 30 to nowe prawo wprowadzone w Grazu. Faza testowa trwa³a 2 lata. Na g³ównych arteriach miasta mo¿na je¼dziæ z prêdko¶ci± do 50 km/h natomiast na mniejszych ulicach do 30 km/h."

No coz, w takim wroclawiu to nie wiem czy jeszcze gdzies jest
podniesiona predkosc ponad 50. A na osiedlowkach 30 moze i nie takie
glupie.

Wiec wszystko zalezy ile bedzie tych "glownych arterii" i ile
fotoradarow :-)
I ile zielonych fal - srednia predkosc i tak jest ponizej 40.

Pozostaje jeszcze wiara w austryjacki rozsadek - swiatla wylaczyli jak
sie okazalo ze to nic nie daje :-)

J.

Data: 2010-06-03 14:39:49
Autor: to
Szykujmy sie na 30 km/h
J.F. wrote:

No coz, w takim wroclawiu to nie wiem czy jeszcze gdzies jest
podniesiona predkosc ponad 50. A na osiedlowkach 30 moze i nie takie
glupie.

Jeśli doprowadzi się do absurdu to potem jest jak na Puławskiej, trzy pasy, dobry asfalt i 50, w efekcie wiele osób zamiast 90-100 jedzie 150 bo różnica w ew. mandacie żadna, a wręcz miśkom zatrzymać trudniej.

Data: 2010-06-03 21:55:44
Autor: Jarek
Szykujmy sie na 30 km/h
to pisze:

Jeśli doprowadzi się do absurdu to potem jest jak na Puławskiej, trzy pasy, dobry asfalt i 50, w efekcie wiele osób zamiast 90-100 jedzie 150 bo różnica w ew. mandacie żadna, a wręcz miśkom zatrzymać trudniej.

Ostatnio jechałem Puławska za miśkami równo 100. Jechali oczywiście bez
sygnału.

Jarek

Data: 2010-06-03 20:04:27
Autor: to
Szykujmy sie na 30 km/h
Jarek wrote:

Ostatnio jechałem Puławska za miśkami równo 100. Jechali oczywiście bez
sygnału.

To u nich standard, jakiś czas temu napisała chyba o tym prasa, więc się na chwilę uspokoili, ale ostatnio stare zwyczaje im wróciły. Pewnie znów mieli akcję pt. "powrót do komendy" i kierowali się wyższą koniecznością (żeby byś szybciej w domu). Oczywiście zlewanie ograniczeń nie przeszkadza im wystawać niemal codziennie pod wieczór i łapać biedaków jadących 70 po prawym pasie.

Data: 2010-06-03 22:18:21
Autor: Artur Maśląg
Szykujmy sie na 30 km/h
W dniu 2010-06-03 21:55, Jarek pisze:
to pisze:

[...]

Jasne - po Puławskiej większość jeździ już w okolicach 100 albo więcej.
Macie fantazjÄ™...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-06-04 04:45:42
Autor: to
Szykujmy sie na 30 km/h
Artur Maśląg wrote:

Jasne - po Puławskiej większość jeździ już w okolicach 100 albo więcej.
Macie fantazjÄ™...

Odróżniasz "wiele" od "większość"?

Data: 2010-06-03 16:01:45
Autor: Borys Pogore³o
Szykujmy sie na 30 km/h
Dnia Thu, 03 Jun 2010 11:13:46 +0200, J.F. napisa³(a):

No coz, w takim wroclawiu to nie wiem czy jeszcze gdzies jest
podniesiona predkosc ponad 50.

 ¯migrodzka - 60 ;)

A na osiedlowkach 30 moze i nie takie glupie.

 Nieg³upie, ale te¿ niewielu respektuje. Du¿o osiedlówek jest szerszych ni¿
drogi g³ówne w mie¶cie...

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-03 16:41:46
Autor: Dysiek
Szykujmy sie na 30 km/h
No coz, w takim wroclawiu to nie wiem czy jeszcze gdzies jest
podniesiona predkosc ponad 50. A na osiedlowkach 30 moze i nie takie
glupie.

Legnicka, Karkonowska i pewnie jeszcze troche by sie znalazlo.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-06-03 16:47:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Szykujmy sie na 30 km/h
W dniu 2010-06-03 16:41, Dysiek pisze:
[...]

Na Legnickiej chyba 70-tki nie przywrócili po zdjêciu.
Karkonowska? Nie ma takiej, przynajmniej we Wroc³awiu. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-03 17:37:15
Autor: Dysiek
Szykujmy sie na 30 km/h
Na Legnickiej chyba 70-tki nie przywrócili po zdjêciu.
Karkonowska? Nie ma takiej, przynajmniej we Wroc³awiu. :P

Ech, Karkonoska

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-06-03 17:41:27
Autor: J.F.
Szykujmy sie na 30 km/h
On Thu, 3 Jun 2010 16:41:46 +0200,  Dysiek wrote:
No coz, w takim wroclawiu to nie wiem czy jeszcze gdzies jest
podniesiona predkosc ponad 50.

Legnicka,

Na legnickiej juz nie, juz dawno temu zdjeli.
Ponoc za glosno.

Karkonowska

Swiatla wyregulowane na 60, ale czy potwierdzone znakiem ?
i pewnie jeszcze troche by sie znalazlo.

No wlasnie mam watpliwosci.

Sulowska czy jak sie tam nazywa - po drodze na Brzeg Dolny - tam byl
kawalek obszaru niezabudowanego w granicach miasta.

J.

Data: 2010-06-03 18:45:29
Autor: Tomasz Finke
Szykujmy sie na 30 km/h
J.F. pisze:

Karkonoska

Swiatla wyregulowane na 60, ale czy potwierdzone znakiem ?

Potwierdzone, przynajmniej w stronê A4.

T.

Data: 2010-06-04 15:00:53
Autor: radekp@konto.pl
Szykujmy sie na 30 km/h
Thu, 3 Jun 2010 16:41:46 +0200, w <hu8evc$h02$1@inews.gazeta.pl>, "Dysiek"
<brak@brak.pl> napisa³(-a):

> [...]
> glupie.

Legnicka, Karkonowska i pewnie jeszcze troche by sie znalazlo.

Estakada G±dowianka. Tam by³o kiedy¶ nawet 80kph :).

Data: 2010-06-03 22:39:54
Autor: Przemys³aw Czaja
Szykujmy sie na 30 km/h

U¿ytkownik "J.F."

Pozostaje jeszcze wiara w austryjacki rozsadek - swiatla wylaczyli jak
sie okazalo ze to nic nie daje :-)

Dla tych na g³ownej ¶wiat³a s± zwykle przeszkod±...lecz gdybym by³ na podporz±dkowanej  i skrêca³ w lewo prawdopodobnie tego posta napisa³ bym dopiero za kilka godzin :-)

Data: 2010-06-04 09:15:30
Autor: Grejon
Szykujmy sie na 30 km/h

Dla tych na głownej światła są zwykle przeszkodą...lecz gdybym był na
podporządkowanej i skręcał w lewo prawdopodobnie tego posta napisał bym
dopiero za kilka godzin :-)

Bo są światła i światła...

Hint: w Austrii nie chodziło o sygnalizację uliczną.

--
Grzegorz JoÅ„ca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-06-04 11:05:53

[...]