Szyld "Arbeit macht frei" poszukiwany na całym świ ecie

Data: 2009-12-20 01:50:12
Autor: boukun
Szyld "Arbeit macht frei" poszukiwany na całym świ ecie
Polska policja poinformowała Interpol o piątkowej kradzieży napisu "Arbeit macht frei" z bramy wejściowej byłego obozu Auschwitz I - powiedział rzecznik Komendy Głównej Policji mł. insp. Mariusz Sokołowski.

Sokołowski wyjaśnił, że informacja została zgłoszona do międzynarodowej policyjnej bazy danych. - Taka praktyka jest stosowana na przykład przy kradzieży cennych dzieł sztuki - podkreślił.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Szyld-Arbeit-macht-frei-poszukiwany-na-calym-swiecie,wid,11794168,wiadomosc.html

To jest kurwa chore, za jakimś napisem, całą policję na świecie postawić w stan pogotowia?

boukun

Data: 2009-12-19 20:18:48
Autor: Bruner
Szyld "Arbeit macht frei" poszukiwany na całym świecie
na chuj komus taki napis przeciez to oczywiste ze MOSAD jest w to zamieszany.

calego obozu nie zajebia bo by bylo ciezko wywiesc to zabrali napis, aby powiesic go pod sciana smiechu w Jerozolimie

to samo bylo na Ukrainie gdy zajebali jakies freski Schultza, ktore sie odnalazly potem w Izraelu, napis sie znajdzie za jakis czas w Izraelu i tez bylo zamieszania i sensacji na caly swiat.

Nie dosc ze Zydzi sami ukradna to jeszcze robia zamieszanie na calym swiecie i oczerniaja Polske.

Data: 2009-12-20 08:58:06
Autor: ColgatesBilly
"Bruner" <sopot@buziaczek.pl> wrote in message news:hgju1u$1bb$1news.onet.pl...
[...]

Jesli to Polacy, to jestem z nich i siebie (ze ten nim jestem) DUMNY.
To taki akt jak za POPRZEDNIEJ komuny ludzie sie calo-palili, czy jak
chcieli wysadzac pomniki radzieckie.
Niestety, taka odwage moga miec tylko zydzi.

Cos jak ta zlapana rok temu ameykanka, co malowala antysemnickie hasla na uniwerku
a zlapan wyznala: ze to taka artystyczna prowokacja, zeby sklonic ludzi do myslenia
nad tym tematem.
Oczywiscie, policja zydowce nic nie zrobila, a sprawe wyciszono, bo jeszczeby kto zaczal
k o j a r z y c

Kol

Data: 2009-12-20 02:00:29
Autor: Lorn
boukun pisze:
[...]

Nie jest to zwykły napis, a to że poszukują go na całym świecie mnie nie dziwi... Raczej byle żul go nie podpieprzył.

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2009-12-20 15:07:33
Autor: konserwator

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hgjrf9$ahv$1news.interia.pl...
boukun pisze:
[...]

nie zdziwie sie, jak niedlugo odslonia pewna tablice w jadzie-waszem...

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Data: 2009-12-20 17:23:02
Autor: sofu

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości

> [...]
> dziwi... Raczej byle żul go nie podpieprzył.

nie zdziwie sie, jak niedlugo odslonia pewna tablice w jadzie-waszem...

No moze sie tak okazac tez!
Moze byc tak, ze przez pare lat nie bedzie mozna znalzeźć tej tablicy. A
potem w Izraelu oglosza, ze wobez nieudolnosci polskich słuzb do akcji
musiał wkroczyc np Mosad. I jego to dzialania odniosły sukces. Tablica
zostala odnaleziona w innym kraju i przywieziona do Izralela. Tylko tam w
jad-waszem jest pewnosc ze bedzie otoczona odpowiednia ochrona i opieka jako
symbol martyrologii narodu zydowskiego w polskim obozie zaglady.
Niewykluczone ze po zbadaniu tablicy przez izraelkich fachowcow pod
warstwami farby ukaze sie pierwotny polski napis -  PRACA CZYNI WOLNYM.

sofdu

Data: 2009-12-20 04:17:31
Autor: Prawusek
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message
[...]

O ony już u naszych w Erecu.

Data: 2009-12-20 08:54:08
Autor: ColgatesBilly
[...]

No i znowu jest powod by odgrzewac starego kotleta holokastu.
How convenient! ( jak mowia amerykancy)

A teraz zastanowmy sie, kto na tej sprawnej, niemal z niemiecka precyzja
przeprowadzonej akcji ubija najwiekszy geszeft?

PS patrzec jak sie w Lodzi na domu pewnego sfiksowanego dziadygi pojawia swastyki.
Prezydencie - czuwaj i dzwon do Amerykanow by wyslali specjalnego satelite
co bedzie namierzal i obaczal wszelkie podobne miejsca

Kol

"Z socjalistami sie nie dyskutywa - socjalistow sie gaza!

Data: 2009-12-20 09:28:13
Autor: cytryna
[...]

To jest koorwa chore, za jakimś napisem, całą policję na świecie postawić w
stan pogotowia?

boukun

Nie całą, nie całą jeszcze INDYKPOL należało zawiadomić, bo Święta za pasem. --

Data: 2009-12-20 09:34:09
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hgjt21$m8o$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Mysle , ze to dbrze , ze szuka sie go na calym swiecie .Da to mozliwosc zaprezentowania opinii zydowskiej strategii politycznej . Jesli skutki tego poszukiwania nie beda skrywane , oczywiscie lub jesli prowadzone sledztwo nie bedzie tak prowadzone jak w sprawie Olejnika .

cyc

Szyld "Arbeit macht frei" poszukiwany na całym świ ecie