Szyld sklepu i wspolnota

Data: 2011-04-30 12:29:50
Autor: Kunio
Szyld sklepu i wspolnota
Wynajmuje lokal na sklep. Powiesilem szyld nad wejsciem. Niestety jednemu kolesiowi przeszkadza ten szyld bo jak twierdzi zachodzi mu na balkon - co jest bzdura
Budynek to blok mieszkalny z lokalami handlowymi na parterze.
Przedstawiciel wspolnoty kazal mi zdjac szyld bo inaczej skieruja sprawe na policje za niszczenie elewacji i aluminiowych profili do ktorych przymocowalem szyld.
Co w takiej sytuacji robic - zdejmowac i dac sobie spokoj?

Data: 2011-04-30 13:21:14
Autor: BartekK
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-04-30 12:29, Kunio pisze:
Przedstawiciel wspolnoty kazal mi zdjac szyld bo inaczej skieruja sprawe
na policje za niszczenie elewacji i aluminiowych profili do ktorych
przymocowalem szyld.
Sprawa najwyżej by była 'cywilna' czyli nie na policję, bo ta zajmuje się tyko 'karnymi', tylko musiałby założyć ci sprawę w sądzie, zapłacić wpisowe na tą imprezę, udowodnić że nie miałeś prawa tam czegoś wieszać i zrobiłeś _wymierne_ straty i w najgorszym przypadku uzyskałby od ciebie pokrycie strat (naprawienie tego co zepsułeś) + koszty sądowe.

Nie lepiej się dogadać (ze wspólnotą! nie jednym mieszkańcem)? Przedstawić swoje racje - jak wspólnota ma dostawać kasę za wynajem pod sklepy, to te sklepy muszą przynosić zyski, a żeby przynosiły zyski, to muszą być widoczne i z szyldami. Trzeba tylko ustalić taki sposób ich umieszczania, by szyldy nie były uciążliwe (wg uchwały wspólnoty, a nie jednego widzimisie mieszkańca) i z głowy.

Data: 2011-04-30 13:33:02
Autor: Shrek
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-04-30 13:21, BartekK pisze:

Nie lepiej się dogadać (ze wspólnotą! nie jednym mieszkańcem)?

Lepiej - od tego trzeba było zacząć.

Przedstawić swoje racje - jak wspólnota ma dostawać kasę za wynajem pod
sklepy, to te sklepy muszą przynosić zyski, a żeby przynosiły zyski, to
muszą być widoczne i z szyldami.

Eee. Pewnie te sklepy nie są własnością wspólnoty, więc teoretycznie mogłaby mieć to w d4. W praktyce idzie się dogadać na jakieś 200 PLN miesięcznie za wynajem elewacji i wszyscy są zadowoleni.

Trzeba tylko ustalić taki sposób ich
umieszczania, by szyldy nie były uciążliwe (wg uchwały wspólnoty, a nie
jednego widzimisie mieszkańca) i z głowy.

IMHO wystarczy zgoda zarządu. Uchawła to już dość powazna sprawa i w praktyce nie do uzyskania - trzeba zebrać 50%+ udziałów, a większość bedzie miała to w d4, czyli nie zagłosują (czyli tak jakby głosowali przeciw, bo masz zebrać 50% za).

Shrek.

Data: 2011-04-30 13:38:03
Autor: Kunio
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-04-30 13:33, Shrek pisze:
W dniu 2011-04-30 13:21, BartekK pisze:

Nie lepiej siê dogadaæ (ze wspólnot±! nie jednym mieszkañcem)?

Lepiej - od tego trzeba by³o zacz±æ.

rozmawialem z przedstawicielem wspolnoty i zezwolil mi powiesic - tyle ze byla mowa o mocowaniu na tasme dwustronn±. Niestety nie mam tego na pismie. Teraz oczywiscie sie wypiera ze nie bylo mowy o takim szyldzie.
Zamowilem 4m szyld na plexi i zaczalem mocowac kiedy to wyskoczyl koles ktory ma balkon i kazal zdejmowac. Wezwal nawet straz miejska ktora nic nie zrobila a ja szyld powiesilem na wkrety
Zrobila sie afera i, jak wspomnialem, koles ze wspolnoty nakazal mi zdjac

Data: 2011-04-30 13:43:51
Autor: Shrek
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-04-30 13:38, Kunio pisze:

[...]

Zaproponuj umowê najmu powierzchni - tam trzeba okre¶liæ jak szyld bêdzie wygl±da³, czy bêdzie pod¶wietlony, itd, No i zapewne, ¿e po jego usuniêciu przywrócisz elewacje do stanu pocz±tkowego.

A w praktyce jak i tak siê wyprowadzasz, to powiedz to (a w zasadzie napisz - "w odpowiedzi na ... proponujê, ¿e szyld zdejmê w terminie... itd. )go¶ciowi z zarz±du wspólnoty - on wystosuje pismo, ¿e masz zdj±æ, da pewnie termin 2 tygodnie i zagrozi, ¿e inaczej sam zdejmie na twój koszt. Zanim dojdzie co do czego, to siê wyprowadzisz, szyld zdejmiesz, elewacje naprawisz i wszyscy o sprawie zapomn±.

Shrek.

Data: 2011-04-30 13:35:00
Autor: Kunio
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-04-30 13:21, BartekK pisze:

Nie lepiej siê dogadaæ (ze wspólnot±! nie jednym mieszkañcem)?
Przedstawiæ swoje racje - jak wspólnota ma dostawaæ kasê za wynajem pod
sklepy, to te sklepy musz± przynosiæ zyski, a ¿eby przynosi³y zyski, to
musz± byæ widoczne i z szyldami. Trzeba tylko ustaliæ taki sposób ich
umieszczania, by szyldy nie by³y uci±¿liwe (wg uchwa³y wspólnoty, a nie
jednego widzimisie mieszkañca) i z g³owy.

wiadomo ze lepiej ale zrobila sie taka afera ze dostalem nawet wypowiedzenie umowy najmu lokalu od wlascicielki. Wyprowadzam sie za 3 mies, a do dzisiaj dali mi termin zdjecia szyldu. bo inaczej wezwa policje
Przedstawiciel wspolnoty sam mowil ze jemu to nie przeszkadza i jak dogadam sie z kolesiem nade mna to moze wisiec. Nie gadalem z nim bo w sumie nie widze sensu zeby to on decydowal o szyldzie.
I teraz nie wiem czy isc do kolesia ze wspolnoty i powiedziec ze szyld bedzie wisial do konca lipca a pozniej go zdejme i nie bedzie sladu. Gorzej jak mi bedzie kazal zdejmowac natychmiast.

Data: 2011-04-30 13:38:11
Autor: Shrek
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-04-30 13:35, Kunio pisze:

[...]

Jak i tak siê wyprowadzasz, to tak zrób.

Gorzej jak mi bedzie kazal zdejmowac natychmiast.

Zapoponuj, ¿e chcesz wynaj±æ powierzchniê na elewacji.

Shrek.

Data: 2011-04-30 13:42:40
Autor: Kunio
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-04-30 13:38, Shrek pisze:
[...]

a jak sie nie zgodzi na zadn± propozycje?

Gorzej jak mi bedzie kazal zdejmowac natychmiast.

Zapoponuj, ¿e chcesz wynaj±æ powierzchniê na elewacji.

tyle ze to nie jest bezposrednio na elewacji lecz na profilach alu miedzy ktorymi jest cos jakby lustro zaslaniajace strop. plexe zamocowalem wlasnie na tych profilach na wkrety. I teraz mnie strasza policja i ze bede musial naprawiac
tak to wyglada - tu gdzie lustro pod spodem jest strop.
http://img600.imageshack.us/i/dscf0236a.jpg/

Data: 2011-04-30 13:46:56
Autor: Shrek
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-04-30 13:42, Kunio pisze:

[...]

No to da³e¶ cia³a. Nie wiem, id¼, pogadaj, na pocz±tek spróbuj po ludzku i grzecznie sprawê za³atwiæ. Z tym, ¿e zawsze ze wspólnot±, a nie z jednym w³a¶cicielem.

Shrek.

Data: 2011-05-01 13:27:11
Autor: wiatrak
Szyld sklepu i wspolnota

U¿ytkownik "Kunio" <kunio@nomail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipgsjg$qr2$1inews.gazeta.pl...
http://img600.imageshack.us/i/dscf0236a.jpg/

Blok wyglada na wypieszczony. Siê nie dziwiê, ze siê wk....ili. A czemu nie dasz zdjêcia z tym szyldem?  Tak strasznie obciachowo to wygl±da?

Data: 2011-05-02 12:50:20
Autor: Kunio
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-05-01 13:27, wiatrak pisze:

[...]

pierd$%^& o szopenie. Rozmawialem dzisiaj z kolesiem z zarzadu wspolnoty i powiedzial ze jemu to nie przeszkadza, ale koles z balkonu nad sie pluje i przez to cala afera. Powiedzial ze jak sie dogadam to nie ma problemu. Tyle ze koles to 40 letni kawaler a wiadomo ze takim sperma uderza do glowy.  Chyba mu jakas dupe podstawie :D

Data: 2011-05-02 11:12:57
Autor: ±æê³ñ
Szyld sklepu i wspolnota
Prostaku, wywieszenie szyldu to jedno, a niszczenie mienia poprzez wiercenie i wkrêcanie ¶rub w aluminiowe profile to drugie.
KC:  "Kto wyrz±dzi³ szkodê zobowi±zany jest do jej naprawienia".
Jakby¶ na mnie trafi³ to bym wezwa³ serwis fabryczny do wymiany profili i bekn±³by¶ na kilkana¶cie tysiêcy z³otych.
BTW takich ch...ów co to ze najwyra¼niej wsi do miasta przyjechali jest masa, "se tylko szyld przykrêci³em" wierc±c w marmurze (masa budynków w W-wie)
albo w pokryciu dachu, z którego pó¼niej zalewa (przyk³ad to Migda³owa 4).

-- -- -

Kunio <kunio@nomail.com> napisa³:
pierd$%^& o szopenie.

Data: 2011-05-02 14:24:47
Autor: Kunio
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-05-02 13:12,  ±æê³ñ pisze:
[...]

prostak to twoj stary
miastowy sie znalazl...
Wezwij serwis do swojej starej bo chyba ci nie dala skoro taki wkurwiony jestes i ludzi wyzywasz bez powodu
Kilkadziesiat tysiecy zl phi... gdzie ty zyjesz?

Data: 2011-05-02 14:07:59
Autor: mvoicem
Szyld sklepu i wspolnota
(02.05.2011 12:50), Kunio wrote:
[...]

To jasne, bo to ni jest jego.

ale koles z balkonu nad sie pluje i

A znowu kole¶ z balkonu jest wspó³w³a¶cicielem i jemu nie jest wszystko
jedno.

p. m.

Data: 2011-05-02 14:27:25
Autor: Kunio
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-05-02 14:07, mvoicem pisze:

A znowu kole¶ z balkonu jest wspó³w³a¶cicielem i jemu nie jest wszystko
jedno.

p. m.

idac waszym tokiem rozumowanai to wychodzi na to ze nigdzie nie mozna wieszac szyldow. Na parterze jest kilka lokali handlowych i po kazdym szyldzie zostaja dziury na elewacji - tez powinni isc z tym do sadu? A o ile wiem to elewacje jest trudniej naprawic niz jakies tam profile alu, ktore - jak bede odchodzil naprawie, tak ze nie bedzie sladu

Data: 2011-05-02 14:40:20
Autor: Shrek
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-05-02 14:27, Kunio pisze:

A o
ile wiem to elewacje jest trudniej naprawic niz jakies tam profile alu,
ktore - jak bede odchodzil naprawie, tak ze nie bedzie sladu

Raczej na odwrót.

Shrek

Data: 2011-05-02 14:51:25
Autor: mvoicem
Szyld sklepu i wspolnota
(02.05.2011 14:27), Kunio wrote:
[...]

Mo¿na (bo w koñcu powiesi³e¶), ale nie wolno. Nie wolno bez zgody
w³a¶cicieli elewacji/profili/whatever.

 Na parterze jest kilka lokali handlowych i po kazdym
szyldzie zostaja dziury na elewacji - tez powinni isc z tym do sadu?

Je¿eli tamci zrobili to bez zgody - mogliby.

p. m.

Data: 2011-05-02 14:59:38
Autor: Kunio
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-05-02 14:51, mvoicem pisze:

Je¿eli tamci zrobili to bez zgody - mogliby.

p. m.

kazdy w czynszu za lokal ma oplacone miejsce na szyld. U mnie wyszlo tak ze elewacja jest zakryta plexa. Zreszta co by tam nie bylo to koles sie czepia ze to na jego balkonie a prawda jest taka ze nawet 1cm mu nie zachodzi na balkon

Data: 2011-05-02 16:23:36
Autor: mvoicem
Szyld sklepu i wspolnota
(02.05.2011 14:59), Kunio wrote:
W dniu 2011-05-02 14:51, mvoicem pisze:

Je¿eli tamci zrobili to bez zgody - mogliby.

p. m.

kazdy w czynszu za lokal ma oplacone miejsce na szyld.

Skoro jednak wysz³a taka afera, to ca³kiem mo¿liwe ¿e mimo tego
op³acania miejsca - konkretne mocowanie szyldu nale¿y z wynajmuj±cym
uzgadniaæ.

 U mnie wyszlo tak
ze elewacja jest zakryta plexa. Zreszta co by tam nie bylo to koles sie
czepia ze to na jego balkonie a prawda jest taka ze nawet 1cm mu nie
zachodzi na balkon

Ty mo¿e pstryknij ten szyld, sprawa bêdzie jasna jak to wygl±da.

p. m.

Data: 2011-05-02 16:27:20
Autor: Shrek
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-05-02 14:59, Kunio pisze:

[...]

Jest pewna ró¿nica miêdzy szyldem a reklam± - szyld to taki odpowiednik numeru drzwi. Co¶ co ma 4m2 jest reklam±, nie szyldem.

Shrek

Data: 2011-05-02 14:52:22
Autor: ±æê³ñ
Szyld sklepu i wspolnota
A jeszcze jak jest w pasie drogowym ;-)))

-- -- -
Co¶ co ma 4m2 jest reklam±

Data: 2011-05-04 15:11:13
Autor: Gotfryd Smolik news
Szyld sklepu i wspolnota
On Mon, 2 May 2011, Shrek wrote:

Jest pewna ró¿nica miêdzy szyldem a reklam± - szyld to taki
odpowiednik
numeru drzwi. Co¶ co ma 4m2 jest reklam±, nie szyldem.

   Trzeba by przekopaæ stare wyroki s±dowe, ale o ile pamiêtam prawnicy
której¶ firmy przekonali skarbówkê ¿e pogl±d powy¿ej jest b³êdny ;)
(przed NSA przekonali, nie tak dobrowolnie).
   To by³o w czasach, kiedy istnia³y limity na "reprezentacjê",
a szyld to w koñcu ¿adna tam reklama, tylko informacja; pó¼niej
obowi±zywa³ pogl±d ¿e "mo¿e byæ du¿y ze z³ota, byleby zawiera³
TYLKO informacje, bez tre¶ci reklamowych" :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-05-04 23:34:52
Autor: Shrek
Szyld sklepu i wspolnota
On Mon, 2 May 2011, Shrek wrote:

[...]

W Polsce nie ma precedensów - szyld to odpowiednik numeru na drzwiach - ma umo¿liwiæ trafienie do lokalu - numer na drzwiach nie ma 4 m2. Jak siê nie zgadzasz id¼ do s±du:P Wtedy oka¿e siê, ¿e bêdziesz musia³ mieæ pe³n± uchwa³ê, a nie zgodê zarz±du;)

Shrek.

Data: 2011-05-06 22:08:22
Autor: Gotfryd Smolik news
Szyld sklepu i wspolnota
On Wed, 4 May 2011, Shrek wrote:

On Mon, 2 May 2011, Shrek wrote:

[...]

[...]

W Polsce nie ma precedensów - szyld to odpowiednik numeru na drzwiach - ma umo¿liwiæ trafienie do lokalu - numer na drzwiach nie ma 4 m2.

  Ale to tylko Twoje zdanie ;)

Jak siê nie zgadzasz id¼ do s±du:P

  No przecie¿ piszê, ¿e byli tacy co poszli.
  Przyznajê, ¿e wy³±cznie w celu kwalifikacji podatkowej (bo jak chodzi
o spór cywilny, to art.5 KC z braku przepisu szczegó³owego rzeczywi¶cie
wydaje siê na miejscu).
  :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-05-07 19:42:44
Autor: Shrek
Szyld sklepu i wspolnota

W Polsce nie ma precedensów - szyld to odpowiednik numeru na drzwiach
- ma umo¿liwiæ trafienie do lokalu - numer na drzwiach nie ma 4 m2.

Ale to tylko Twoje zdanie ;)

Tyle, ¿e jak wspólnota tak stwierdzi, to jest wi±¿±ce. Dopóki s± nie stwierdzi inaczej.

Shrek

Data: 2011-05-07 22:27:28
Autor: Gotfryd Smolik news
Szyld sklepu i wspolnota
On Sat, 7 May 2011, Shrek wrote:

Tyle, ¿e jak wspólnota tak stwierdzi, to jest wi±¿±ce. Dopóki s± nie stwierdzi inaczej.

  Zale¿y co rozumiesz przez "wi±¿±ce".

  Spróbujê ad absurdum: jak wspólnota uchwali, ¿e mieszkañcy nie mog±
przyjmowaæ w go¶ci Murzynów, Chiñczyków i cyklistów to taka uchwa³a
równie¿ bêdzie "wi±¿±ca"?
  W jakim rozumieniu?

  A uchwa³a o której mowa niczym siê nie ró¿ni od mojego przyk³adu:
wprost narusza zapis konstytucyjny, tyle ¿e nie ten o rasie i wyznaniu,
ale o ograniczaniu wolno¶ci (nak³adanie przymusowych ¶wiadczeñ
*osobistych* jest takim ograniczeniem, to nic innego ni¿ tzw.
"nakaz pracy").

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-05-08 09:08:35
Autor: Shrek
Szyld sklepu i wspolnota

[...]

Jak ju¿ sprowadzasz do absurdu to spójrzmy na to z drugiej strony - jak zamierzasz to egzekwowaæ? Do s±du pójdziesz jak kto¶ murzyna zaprosi?

Tu sprawa jest jasna - elewacja jest w³asno¶ci± wspólnoty i to ona okre¶la zasady na jakich cokolwiek na niej wieszasz. Nawet uchwa³a specjalnie potrzebna nie jest ¿eby zabroniæ powieszenia reklamy.

Shrek.

Data: 2011-05-08 15:09:38
Autor: ±æê³ñ
Szyld sklepu i wspolnota
Trochê inaczej:
Elewacja jest zwykle czê¶ci± wspóln±.

I tu zaczynaj± siê schody:
Czy zgodê mo¿e wydaæ administrator nieruchomo¶ci (polecam np. prawo o wyborach czy jak tam siê nazywa), czy zgodê mo¿e wydaæ zarz±d i czy potrzebuje do tego jakiego¶szczególnego pe³nomocnictwa, czy zgodê musz± wydaæ w³a¶ciciele lokali we wspólnocie jako uchwa³ê w³a¶cicieli, i w jakiej formie (zwyk³ej czy notarialnej).

-- -- -

Data: 2011-05-08 21:07:45
Autor: Shrek
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-05-08 17:09,  ±æê³ñ pisze:
Trochê inaczej:
Elewacja jest zwykle czê¶ci± wspóln±.

I tu zaczynaj± siê schody:
Czy zgodê mo¿e wydaæ administrator nieruchomo¶ci (polecam np. prawo o
wyborach czy jak tam siê nazywa),

Nie. Administrator jest tylko zbrojnym ramieniem zarz±du;_

czy zgodê mo¿e wydaæ zarz±d i czy
potrzebuje do tego jakiego¶szczególnego pe³nomocnictwa,

IMHO teoretycznie potrzebuje, w praktyce raczej nie, bo pewnie nikt nie powie "sprawdzam". ¯eby by³o ¶mieszniej, ¿eby zakazaæ nie potrzebuje:)

czy zgodê musz± wydaæ
w³a¶ciciele lokali we wspólnocie jako uchwa³ê w³a¶cicieli, i w jakiej formie
(zwyk³ej czy notarialnej).

Zwyk³ej. Chyba, ¿e wcze¶niej co¶ na ten temat ustalili, ¿e musi byæ formie notarialne (absurd), albo wcze¶niejsza zgoda, b±d¼ zakaz by³ w formie notarialnej.

Shrek.

Data: 2011-05-03 01:24:06
Autor: Arek
Szyld sklepu i wspolnota
[...]

Jednak z tego co piszesz, to Ty nie masz tej reklamy na elewacji, a
zrobi³e¶ dziury w profilach alu. Z tego co widaæ na zdjêciu w tych
profilach s± szyby zespolone, jak wiêc masz zamiar to naprawiæ? -
bêdziesz spawa³ i malowa³, czy zapchasz im dziurkê silikonem i
bêdziesz mia³ gdzie¶, ¿e za kilka miesiêcy silikon zacznie
przepuszczaæ wodê, a oni siê bêd± dziwiæ sk±d im zacieka.
Nie dziwiê siê, ¿e kto¶ ma na Ciebie nerwy bo tak prawdê powiedziawszy
to zniszczy³e¶ to co tam jest wstawione i przypuszczam, ¿e gdyby to
opar³o siê o jakiego¶ ubezpieczyciela to oni by mieli wymieniony ca³y
fragment, a Ty pop³yn±³by¶ na kilkana¶cie ty¶.
I piszê to z do¶wiadczenia, w bloku gdzie robi³em izolacjê, ekipa
ociepla³a budynek, jaki¶ podobnie m±dry patafian wpad³ na pomys³, by
siatkê ochronn± przykrêciæ do profilu alu szyby wystawowej (3 na 6
metrów, a montowana by³a miesi±c wcze¶niej w jednym kawa³ku).
W³a¶ciciel nic im nie powiedzia³, zadzwoni³ po inspektora nadzoru,
potem po ubezpieczyciela. Inspektor próbowa³ sprawê za³agodziæ, ¿e
zaklej± zamaluj± i odpicuj±, ale ubezpieczyciel orzek³, ¿e okna s±
zniszczone i go¶æ wymieni³ na nowe, a oni bulili za demonta¿ i monta¿
+ okna, kafelkowanie wewn±trz przy oknach i ponowne wykoñczyæ musieli
ocieplenie wokó³ nich. Nie wiem na ile pop³ynêli, ale uwierz mi, ¿e
ju¿ ¿aden ¶rubki w okno nie wkrêci.

Data: 2011-05-04 14:41:03
Autor: Kunio
Szyld sklepu i wspolnota
W dniu 2011-05-03 10:24, Arek pisze:

[...]

To s± listwy samozatrzaskowe  i nie ma mowy o ¿adnym przeciekaniu bo nie przebilem sie na wylot
mam zamiar zakleic poxipolem i nawet nie bedzie sladu ;)

Data: 2011-05-06 05:07:06
Autor: ±æê³ñ
Szyld sklepu i wspolnota
Sk±d takie wie¶niaki siê bior±???
Zaklej najpierw poksipolem te sze¶æ dziur, co nawieci³em w Twoim samochodzie dzisiejszej nocy.
¦ladu nie bêdzie.

-- -- -

Data: 2011-05-02 16:49:51
Autor: m4rkiz
Szyld sklepu i wspolnota
U¿ytkownik "Kunio" <kunio@nomail.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ipm7vb$9ug$2@inews.gazeta.pl...
idac waszym tokiem rozumowanai to wychodzi na to ze nigdzie nie mozna wieszac szyldow.

bez zezwolenia na cudzej wlasnosci wlasnie niezbyt

a parterze jest kilka lokali handlowych i po kazdym szyldzie zostaja dziury na elewacji - tez powinni isc z tym do sadu?

bez zwiazku

A o ile wiem to elewacje jest trudniej naprawic

zakleic i pomalowac

niz jakies tam profile alu, ktore - jak bede odchodzil naprawie

jak konkretnie masz zamiar naprawiac dziury w profilach aluminiowych?

tak ze nie bedzie sladu

smiem watpic

Data: 2011-05-02 18:08:21
Autor: Samotnik
Szyld sklepu i wspolnota
Dnia 02.05.2011 Kunio <kunio@nomail.com> napisa³/a:
[...]

Ale mo¿e oni maj± zgodê wspólnoty?
--
Samotnik Bi¿uteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-05-02 12:00:12
Autor: Jacek
Szyld sklepu i wspolnota

U¿ytkownik "Kunio" <kunio@nomail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipgoau$e5f$1inews.gazeta.pl...
[...]

A otrzyma³es zgodê odpowiedniego architekta Urzêdu Miasta?
W przyciwnym wypadku zarz±dca nie powinien wyraziæ zgody.

Taka jest procedura.

--

pzdr.
Jacek