Szymon M. za zero, psia ich tego...

Data: 2011-05-31 15:57:18
Autor: Michal Jankowski
Szymon M. za zero, psia ich tego...
No mam tam konto, "od zawsze", siłą rozpędu oraz dlatego, że w X
miejsc ten numer konta figuruje i nie mam siły zgłaszać zmiany.
Zgrzytając zębami płaciłem ile sobie życzyli.

Aż tu przyszedł telewizyjny klaun z reklamami konta za zero. No fajn,
czemu nie. Pierwszy zgrzyt, że za zmianę warunków chcą pieniądze. No
trudno, i tak się opłaca.

Ale kończące było, jak przy próbie załatwienia interesu zażądali ode
mnie oddania karty. A nową to przyślą 'gdzieś za dwa tygodnie'. Czy
oni ocipieli??? Zmiana opłaty za konto wymaga wymiany kart? I to
jeszcze prowadzonej w tak idiotyczny sposób? Czy to jest po to, żeby
jeszcze bardziej zniechęcić?

No nic, wakacje będą, to będzie czas pozgłaszać i zamknąć... Jest
gdzieś konto za zero (lub prawie zero) z kasą wypłacającą gotówkę?
Tak, żeby można było w razie czego podjąć z konta np. 20000 zł?

  MJ

Data: 2011-05-31 16:03:22
Autor: MarekZ
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kjzlixnug5d.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

No nic, wakacje będą, to będzie czas pozgłaszać i zamknąć... Jest
gdzieś konto za zero (lub prawie zero) z kasą wypłacającą gotówkę?
Tak, żeby można było w razie czego podjąć z konta np. 20000 zł?

Bierz Multibank Aquarius Intensive.

Data: 2011-05-31 23:47:10
Autor: wromek
Szymon M. za zero, psia ich tego...
Bierz Multibank Aquarius Intensive.

nie jestem pewny czy da rade az 20 tys. z bankomatu, co prawda mialem int. a teraz comf. ale nie potrzebowalem wyplacac takich sum bo wszystko idzie przelewami...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-06-01 00:21:02
Autor: MarekZ
Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is3nm4$r5a$1@news.onet.pl...

nie jestem pewny czy da rade az 20 tys. z bankomatu, co prawda mialem int. a teraz comf. ale nie potrzebowalem wyplacac takich sum bo wszystko idzie przelewami...

Michał nie pytał o bankomat tyko o kasę. Jeśli chodzi o karty to limit dzienny jest równy 15k na kartę, no ale karty dodatkowe są bezpłatne. Dodatkowo można użyć kart kredytowych (brak prowizji za wypłaty z bankomatów) i tego samego lub następnego dnia je spłacić (kredytowe karty dodatkowe także za darmo). Do tego kasa w oddziale. Do 100k można spokojnie dociągnąć "na zawołanie" bez konieczności awizowania, Sorbnetu czy bluecash.

Data: 2011-05-31 17:56:05
Autor: JanKo
Szymon M. za zero, psia ich tego...
Agent Michal Jankowski nadaje:
No nic, wakacje będą, to będzie czas pozgłaszać i zamknąć... Jest
gdzieś konto za zero (lub prawie zero) z kasą wypłacającą gotówkę?

A po co zamykać skoro jest "za zero" i potrzebujesz obsługi kasowej?

Data: 2011-05-31 18:44:55
Autor: brum
Szymon M. za zero, psia ich tego...
A po co zamykać skoro jest "za zero" i potrzebujesz obsługi kasowej?

zeby "ono" nie mialo satysfakcji
niech dalej nabijaja sobie slupki i wykresy kontami otwieranymi przez pracownikow i ich rodziny

Data: 2011-06-01 18:38:50
Autor: JanKo
Szymon M. za zero, psia ich tego...
A po co zamykać skoro jest "za zero" i potrzebujesz obsługi kasowej?
zeby "ono" nie mialo satysfakcji

Chyba "ono" bardziej odczuje dyskomfort gdy ktoś będzie z niego korzystał "za zero' niż wcale?

Data: 2011-05-31 21:14:24
Autor: Michal Jankowski
"JanKo" <bez@maila.tu> writes:

[...]

Przecież nie mam konta za zero, tylko za pieniądze. A na konto "za
zero" sensownie nie dało się zmienić. Czy ja niewyraźnie piszę?

  MJ

Data: 2011-05-31 20:26:54
Autor:
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisał(a):
Przecież nie mam konta za zero, tylko za pieniądze. A na konto "za
zero" sensownie nie dało się zmienić. Czy ja niewyraźnie piszę?

Ja myślę, że problem w tym, że w XXI wieku i przy tak wielkiej kampanii
sugerującej, że PKO BP stał się super nowoczesnym bankiem internetowym, rzadko
kto jest w stanie pojąć, że zmiana rodzaju konta to wyzwanie, które wymaga:

a) worka pieniędzy,
b) dwóch tygodni czekania,
c) zwrotu wszystkich kart i czekania na nowe.

Nie ma to jak osrać własnych klientów i ponownie im udowodnić, że są wyłącznie
jeleniami do dojenia.

Data: 2011-06-01 01:30:53
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 31 May 2011 20:26:54 +0000 (UTC),   wrote:
[...]

d) fatygowania calosci wspolwlascicieli do oddzialu (tego samego, w tym
   samym czasie)

kto da e) ? :-) W sensie, czy jest ktos, kto przetrwal a-d i odkryl zonki, ktore PKOBP
trzyma w ukryciu? :)))
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-06-01 18:44:26
Autor: JanKo
Szymon M. za zero, psia ich tego...
Przecież nie mam konta za zero, tylko za pieniądze. A na konto "za
zero" sensownie nie dało się zmienić. Czy ja niewyraźnie piszę?

A po co zmienić? Przecież chcesz zamknąć więc zamykaj a później otwórz u Szymona "za zero". W ten sposób będziesz miał to co chcesz..

Data: 2011-06-01 22:28:04
Autor: Michal Jankowski
"JanKo" <bez@maila.tu> writes:

[...]

CZYTAĆ PRZED ODPISYWANIEM PROSZĘ.
Załatwisz mi zmianę wszystkich poleceń zapłaty, zgłoszenia konta
pracowdawcom, urzędom? Jak mam to wszystko robić, to już wolę bank
zmienić...

  MJ

Data: 2011-06-01 14:37:24
Autor: MK
On 1 Cze, 22:28, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:

CZYTAĆ PRZED ODPISYWANIEM PROSZĘ.
Załatwisz mi zmianę wszystkich poleceń zapłaty, zgłoszenia konta
pracowdawcom, urzędom? Jak mam to wszystko robić, to już wolę bank
zmienić...

No bez przesady, przekazanie informacji do pracodawcy to chyba juz
kazdy bank oferuje. Podobnie przeniesienie listy odbiorcow, zlecen
stalych itp. Nie wiem jak jest z poleceniami zaplaty....

MK

Data: 2011-06-02 00:38:21
Autor: Grzexs
[...]

I zrób to!!!

--
Grzexs

Data: 2011-06-01 07:26:59
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 31 May 2011 17:56:05 +0200, JanKo wrote:
> No nic, wakacje będą, to będzie czas pozgłaszać i zamknąć... Jest
> gdzieś konto za zero (lub prawie zero) z kasą wypłacającą gotówkę?

 A po co zamykać skoro jest "za zero" i potrzebujesz obsługi kasowej?

1. Bo prosciej.

2. Bo az takie zupierdliwienie procedury, na w sumie prosta sprawe,
   sugeruje podobne klopoty w dalszej wspolpracy (ja wiem? moze
   zarzadaja odpisu matury przy zlecaniu przelewu? albo swiadectwa
   szczepien przy wyplacie w okienku? :-))

Data: 2011-05-31 21:19:59
Autor: xbartx
Dnia Tue, 31 May 2011 15:57:18 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

No nic, wakacje będą, to będzie czas pozgłaszać i zamknąć... Jest gdzieś
konto za zero (lub prawie zero) z kasą wypłacającą gotówkę? Tak, żeby
można było w razie czego podjąć z konta np. 20000 zł?

No możesz spróbować w Inteligo ale chyba raczej od PKO chcesz chyba wyfrunąć na dobre, więc odpada.
Teraz praktycznie każdy bank ma konto za zero tylko czasami trzeba spełnić różne mniej lub bardziej uciążliwe warunki typu konkretna kwota wpływów miesięcznych albo ilość i wartość transakcji kartą debetową.
Jakie oddziały banków by Ci najbardziej pasowały lokalizacyjne, to może tak coś się znajdzie.

Data: 2011-05-31 22:55:18
Autor: MK
On 31 Maj, 15:57, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:

No nic, wakacje będą, to będzie czas pozgłaszać i zamknąć.... Jest
gdzieś konto za zero (lub prawie zero) z kasą wypłacającą gotówkę?
Tak, żeby można było w razie czego podjąć z konta np. 20000 zł?

Kont za 0, po spelnieniu pewnych warunkow to jest wiele. Konto z
najwiekszym limitem wyplaty bez awizowania, jakie znam ja, to
Citigold. Limit wyplaty 150tys. Zeby konto bylo darmowe konieczne
przelewy w wysokosci 12tys lub 200tys aktywow.

MK

Data: 2011-06-01 10:13:04
Autor: Michal Jankowski
MK <macka@interia.pl> writes:

[...]

Trochę mnie chyba przeceniacie. To, że mam raz na ruski rok (coraz
rzadziej, ale nie chcę się od tego odcinać...) potrzebę wzięcia nieco
większej gotówki, to jeszcze nie znaczy, że mam 12 tys. dochodu...

8-)

  MJ

Data: 2011-06-01 09:25:16
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 01 Jun 2011 10:13:04 +0200, Michal Jankowski wrote:
> [...]

 rzadziej, ale nie chcę się od tego odcinać...) potrzebę wzięcia nieco
 większej gotówki, to jeszcze nie znaczy, że mam 12 tys. dochodu...

ING Direct pasuje? Stowke obrotu trzeba miesiecznie wykrecic karta,
wyplata w okienku chyba 9zl, ale jak rzadko praktykujesz, to moze do
zniesienia? Poza tym ZERO. Nawet wszystkie bankomaty free :-)

A, i taryfe w razie czego zmienia się klikiem w ING Online ;)

Data: 2011-06-01 11:14:39
Autor: MarekZ
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kjzhb8aufzj.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

Trochę mnie chyba przeceniacie. To, że mam raz na ruski rok (coraz
rzadziej, ale nie chcę się od tego odcinać...) potrzebę wzięcia nieco
większej gotówki, to jeszcze nie znaczy, że mam 12 tys. dochodu...

Nikt (a przynajmniej ja) nie pisze o takim udokumentowanym dochodzie, tylko o takiej sumie miesięcznych wpływów na rachunek z dowolnych źródeł.

Data: 2011-06-01 11:54:24
Autor: xbartx
Dnia Wed, 01 Jun 2011 10:13:04 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

[...]

Z "tańszych" masz Rafi premium - 8k na m-c, Allianz bank - 7,5k na m-c, EB - 3,5k na m-c, Nordea 1,5k na m-c itd itp. Naprawdę teraz w każdym banku coś się ciekawego znajdzie, więc po prostu wejdź na odpowiednią stronę i poszukaj albo w archiwum grupy.

--
xbartx

Data: 2011-06-01 23:39:44
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 11-06-01 13:54, xbartx wrote:
[...]

Wymiana karty zwiazana jest z jej nowym BINem - nowa karta otwarta jest na internet. W praktyce ok tygodnia sie na nia czeka (na sobie sprawdzalem przy dwoch kontach). Nie da sie tego przeskoczyc.

Teraz jest nowy rodzaj rachunku - bez granic - 15 zl - i wszystko w cenie, ewentualnie za 20 zl z opcja 0 przy wplywach nowe aurum. Numer rachunku zachowujesz przy tej zmianie

--
http://macierzynski.blip.pl/
http://nk.pl/sko zapisz sie :)

Data: 2011-06-02 09:04:04
Autor: Michal Jankowski
Michał 'Amra' Macierzyński <pbb@macierzynski.pl> writes:

Wymiana karty zwiazana jest z jej nowym BINem - nowa karta otwarta
jest na internet. W praktyce ok tygodnia sie na nia czeka (na sobie
sprawdzalem przy dwoch kontach). Nie da sie tego przeskoczyc.

I naprawdę nie można NAJPIERW wydać nowej karty, a potem zamknąć
starą? Beton i tyle. Poza tym karty 'otwartej na internet' nie
potrzebuję.

Przy okazji - jaki bank oferuje konto z kartą BEZ czipa zbliżeniowego?
Albo z możliwością zablokowania operacji zbliżeniowych bez pin? Nie po
k...a wyrabiałem konta i karty, zeby teraz nosic ekwiwalent 150 zł
gotówki w portfelu narażonym na kieszonkowców.

  MJ

Data: 2011-06-02 07:48:34
Autor: xbartx
Dnia Thu, 02 Jun 2011 09:04:04 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

I naprawdę nie można NAJPIERW wydać nowej karty, a potem zamknąć starą?
Beton i tyle. Poza tym karty 'otwartej na internet' nie potrzebuję.

Trochę aby nie przesadzasz? Przez tydzień nie wytrzymasz bez karty? Tym bardziej, Ĺźe jak widać nie potrzebujesz jej do płatności zdalnych ani zbliĹźeniowych.
Przy okazji - jaki bank oferuje konto z kartą BEZ czipa zbliżeniowego?
Albo z możliwością zablokowania operacji zbliżeniowych bez pin? Nie po
k...a wyrabiałem konta i karty, zeby teraz nosic ekwiwalent 150 zł
gotĂłwki w portfelu naraĹźonym na kieszonkowcĂłw.

Wyłączyć można chyba w mBank/Multi ale mogę się mylić więc sprawdź. Tego PayPass/PayWave też tak nie demonizuj.
A może zostaw sobie to PKO ale bez karty debetowej i załóż sobie osobne konto w innym banku z kartą debetową, które będzie Ci służyć tylko do wypłat gotówki z bankomatu, tudzież płacenia. Możesz na nim trzymać nieduże kwoty, w zależności od potrzeb, więc powiedzmy bardziej Cię to ustrzeże przed ewentualnym skiminngiem karty i wyczyszczeniem konta.

--
xbartx

Data: 2011-06-02 10:48:51
Autor: Michal Jankowski
Szymon M. za zero, psia ich tego...
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

Trochę aby nie przesadzasz? Przez tydzień nie wytrzymasz bez karty? Tym bardziej, że jak widać nie potrzebujesz jej do płatności zdalnych ani zbliżeniowych.

Używam jej wyłącznie do częstych wypłat z bankomatu. Jeszcze od
czasów, jak w ogóle tylko do tego służyła. Nie wolno? :)

  MJ

Data: 2011-06-02 14:34:05
Autor: Robert Kois
Szymon M. za zero, psia ich tego...
Dnia Thu, 02 Jun 2011 09:04:04 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

Przy okazji - jaki bank oferuje konto z kartą BEZ czipa zbliżeniowego?

Eurobank, parę miesięcy temu dostałem wznowioną kartę debetową bez czipa (a
ty tu o zbliżeniowych ;)) i prawie do końca 2013 mam kartę tylko paskową.

--
Kojer

Data: 2011-06-02 23:10:38
Autor: Krystek
W dniu 2011-06-02 14:34, Robert Kois pisze:
[...]

BOŚ ma to samo. Maestro bez jakichkolwiek chipów.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Szymon M. za zero, psia ich tego...