Szymon M. za zero, psia ich tego...

Data: 2011-05-31 16:03:22
Autor: MarekZ
Szymon M. za zero, psia ich tego...
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kjzlixnug5d.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

No nic, wakacje będą, to będzie czas pozgłaszać i zamknąć... Jest
gdzieś konto za zero (lub prawie zero) z kasą wypłacającą gotówkę?
Tak, żeby można było w razie czego podjąć z konta np. 20000 zł?

Bierz Multibank Aquarius Intensive.

Data: 2011-05-31 23:47:10
Autor: wromek
Szymon M. za zero, psia ich tego...
Bierz Multibank Aquarius Intensive.

nie jestem pewny czy da rade az 20 tys. z bankomatu, co prawda mialem int. a teraz comf. ale nie potrzebowalem wyplacac takich sum bo wszystko idzie przelewami...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-06-01 00:21:02
Autor: MarekZ
Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is3nm4$r5a$1@news.onet.pl...

nie jestem pewny czy da rade az 20 tys. z bankomatu, co prawda mialem int. a teraz comf. ale nie potrzebowalem wyplacac takich sum bo wszystko idzie przelewami...

Michał nie pytał o bankomat tyko o kasę. Jeśli chodzi o karty to limit dzienny jest równy 15k na kartę, no ale karty dodatkowe są bezpłatne. Dodatkowo można użyć kart kredytowych (brak prowizji za wypłaty z bankomatów) i tego samego lub następnego dnia je spłacić (kredytowe karty dodatkowe także za darmo). Do tego kasa w oddziale. Do 100k można spokojnie dociągnąć "na zawołanie" bez konieczności awizowania, Sorbnetu czy bluecash.

Szymon M. za zero, psia ich tego...