Szymon M. za zero, psia ich tego...

Data: 2011-05-31 17:56:05
Autor: JanKo
Szymon M. za zero, psia ich tego...
Agent Michal Jankowski nadaje:
No nic, wakacje będą, to będzie czas pozgłaszać i zamknąć... Jest
gdzieś konto za zero (lub prawie zero) z kasą wypłacającą gotówkę?

A po co zamykać skoro jest "za zero" i potrzebujesz obsługi kasowej?

Data: 2011-05-31 18:44:55
Autor: brum
Szymon M. za zero, psia ich tego...
A po co zamykać skoro jest "za zero" i potrzebujesz obsługi kasowej?

zeby "ono" nie mialo satysfakcji
niech dalej nabijaja sobie slupki i wykresy kontami otwieranymi przez pracownikow i ich rodziny

Data: 2011-06-01 18:38:50
Autor: JanKo
Szymon M. za zero, psia ich tego...
A po co zamykać skoro jest "za zero" i potrzebujesz obsługi kasowej?
zeby "ono" nie mialo satysfakcji

Chyba "ono" bardziej odczuje dyskomfort gdy ktoś będzie z niego korzystał "za zero' niż wcale?

Data: 2011-05-31 21:14:24
Autor: Michal Jankowski
"JanKo" <bez@maila.tu> writes:

[...]

Przecież nie mam konta za zero, tylko za pieniądze. A na konto "za
zero" sensownie nie dało się zmienić. Czy ja niewyraźnie piszę?

  MJ

Data: 2011-05-31 20:26:54
Autor:
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisał(a):
Przecież nie mam konta za zero, tylko za pieniądze. A na konto "za
zero" sensownie nie dało się zmienić. Czy ja niewyraźnie piszę?

Ja myślę, że problem w tym, że w XXI wieku i przy tak wielkiej kampanii
sugerującej, że PKO BP stał się super nowoczesnym bankiem internetowym, rzadko
kto jest w stanie pojąć, że zmiana rodzaju konta to wyzwanie, które wymaga:

a) worka pieniędzy,
b) dwóch tygodni czekania,
c) zwrotu wszystkich kart i czekania na nowe.

Nie ma to jak osrać własnych klientów i ponownie im udowodnić, że są wyłącznie
jeleniami do dojenia.

Data: 2011-06-01 01:30:53
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 31 May 2011 20:26:54 +0000 (UTC),   wrote:
[...]

d) fatygowania calosci wspolwlascicieli do oddzialu (tego samego, w tym
   samym czasie)

kto da e) ? :-) W sensie, czy jest ktos, kto przetrwal a-d i odkryl zonki, ktore PKOBP
trzyma w ukryciu? :)))
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-06-01 18:44:26
Autor: JanKo
Szymon M. za zero, psia ich tego...
Przecież nie mam konta za zero, tylko za pieniądze. A na konto "za
zero" sensownie nie dało się zmienić. Czy ja niewyraźnie piszę?

A po co zmienić? Przecież chcesz zamknąć więc zamykaj a później otwórz u Szymona "za zero". W ten sposób będziesz miał to co chcesz..

Data: 2011-06-01 22:28:04
Autor: Michal Jankowski
"JanKo" <bez@maila.tu> writes:

[...]

CZYTAĆ PRZED ODPISYWANIEM PROSZĘ.
Załatwisz mi zmianę wszystkich poleceń zapłaty, zgłoszenia konta
pracowdawcom, urzędom? Jak mam to wszystko robić, to już wolę bank
zmienić...

  MJ

Data: 2011-06-01 14:37:24
Autor: MK
On 1 Cze, 22:28, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:

CZYTAĆ PRZED ODPISYWANIEM PROSZĘ.
Załatwisz mi zmianę wszystkich poleceń zapłaty, zgłoszenia konta
pracowdawcom, urzędom? Jak mam to wszystko robić, to już wolę bank
zmienić...

No bez przesady, przekazanie informacji do pracodawcy to chyba juz
kazdy bank oferuje. Podobnie przeniesienie listy odbiorcow, zlecen
stalych itp. Nie wiem jak jest z poleceniami zaplaty....

MK

Data: 2011-06-02 00:38:21
Autor: Grzexs
[...]

I zrób to!!!

--
Grzexs

Data: 2011-06-01 07:26:59
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 31 May 2011 17:56:05 +0200, JanKo wrote:
> No nic, wakacje będą, to będzie czas pozgłaszać i zamknąć... Jest
> gdzieś konto za zero (lub prawie zero) z kasą wypłacającą gotówkę?

 A po co zamykać skoro jest "za zero" i potrzebujesz obsługi kasowej?

1. Bo prosciej.

2. Bo az takie zupierdliwienie procedury, na w sumie prosta sprawe,
   sugeruje podobne klopoty w dalszej wspolpracy (ja wiem? moze
   zarzadaja odpisu matury przy zlecaniu przelewu? albo swiadectwa
   szczepien przy wyplacie w okienku? :-))