Szymon M. za zero, psia ich tego...

Data: 2011-05-31 22:55:18
Autor: MK
Szymon M. za zero, psia ich tego...
On 31 Maj, 15:57, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:

No nic, wakacje będ±, to będzie czas pozgłaszać i zamkn±ć.... Jest
gdzie¶ konto za zero (lub prawie zero) z kas± wypłacaj±c± gotówkę?
Tak, żeby można było w razie czego podj±ć z konta np. 20000 zł?

Kont za 0, po spelnieniu pewnych warunkow to jest wiele. Konto z
najwiekszym limitem wyplaty bez awizowania, jakie znam ja, to
Citigold. Limit wyplaty 150tys. Zeby konto bylo darmowe konieczne
przelewy w wysokosci 12tys lub 200tys aktywow.

MK

Data: 2011-06-01 10:13:04
Autor: Michal Jankowski
MK <macka@interia.pl> writes:

[...]

Trochę mnie chyba przeceniacie. To, że mam raz na ruski rok (coraz
rzadziej, ale nie chcę się od tego odcinać...) potrzebę wzięcia nieco
większej gotówki, to jeszcze nie znaczy, że mam 12 tys. dochodu...

8-)

  MJ

Data: 2011-06-01 09:25:16
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 01 Jun 2011 10:13:04 +0200, Michal Jankowski wrote:
> [...]

 rzadziej, ale nie chcę się od tego odcinać...) potrzebę wzięcia nieco
 większej gotówki, to jeszcze nie znaczy, że mam 12 tys. dochodu...

ING Direct pasuje? Stowke obrotu trzeba miesiecznie wykrecic karta,
wyplata w okienku chyba 9zl, ale jak rzadko praktykujesz, to moze do
zniesienia? Poza tym ZERO. Nawet wszystkie bankomaty free :-)

A, i taryfe w razie czego zmienia się klikiem w ING Online ;)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-06-01 11:14:39
Autor: MarekZ
Szymon M. za zero, psia ich tego...
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kjzhb8aufzj.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

Trochę mnie chyba przeceniacie. To, że mam raz na ruski rok (coraz
rzadziej, ale nie chcę się od tego odcinać...) potrzebę wzięcia nieco
większej gotówki, to jeszcze nie znaczy, że mam 12 tys. dochodu...

Nikt (a przynajmniej ja) nie pisze o takim udokumentowanym dochodzie, tylko o takiej sumie miesięcznych wpływów na rachunek z dowolnych Ľródeł.

Data: 2011-06-01 11:54:24
Autor: xbartx
Szymon M. za zero, psia ich tego...
Dnia Wed, 01 Jun 2011 10:13:04 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

TrochÄ™ mnie chyba przeceniacie. To, ĹĽe mam raz na ruski rok (coraz
rzadziej, ale nie chcę się od tego odcinać...) potrzebę wzięcia nieco
większej gotówki, to jeszcze nie znaczy, że mam 12 tys. dochodu...

8-)

Z "tańszych" masz Rafi premium - 8k na m-c, Allianz bank - 7,5k na m-c, EB - 3,5k na m-c, Nordea 1,5k na m-c itd itp. Naprawdę teraz w każdym banku coś się ciekawego znajdzie, więc po prostu wejdź na odpowiednią stronę i poszukaj albo w archiwum grupy.

--
xbartx

Data: 2011-06-01 23:39:44
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 11-06-01 13:54, xbartx wrote:
[...]

EB - 3,5k na m-c, Nordea 1,5k na m-c itd itp. NaprawdÄ™ teraz w kaĹĽdym
banku coś się ciekawego znajdzie, więc po prostu wejdź na odpowiednią
stronÄ™ i poszukaj albo w archiwum grupy.

Wymiana karty zwiazana jest z jej nowym BINem - nowa karta otwarta jest na internet. W praktyce ok tygodnia sie na nia czeka (na sobie sprawdzalem przy dwoch kontach). Nie da sie tego przeskoczyc.

Teraz jest nowy rodzaj rachunku - bez granic - 15 zl - i wszystko w cenie, ewentualnie za 20 zl z opcja 0 przy wplywach nowe aurum. Numer rachunku zachowujesz przy tej zmianie

--
http://macierzynski.blip.pl/
http://nk.pl/sko zapisz sie :)

Data: 2011-06-02 09:04:04
Autor: Michal Jankowski
Michał 'Amra' Macierzyński <pbb@macierzynski.pl> writes:

Wymiana karty zwiazana jest z jej nowym BINem - nowa karta otwarta
jest na internet. W praktyce ok tygodnia sie na nia czeka (na sobie
sprawdzalem przy dwoch kontach). Nie da sie tego przeskoczyc.

I naprawdę nie można NAJPIERW wydać nowej karty, a potem zamkn±ć
star±? Beton i tyle. Poza tym karty 'otwartej na internet' nie
potrzebuję.

Przy okazji - jaki bank oferuje konto z kart± BEZ czipa zbliżeniowego?
Albo z możliwo¶ci± zablokowania operacji zbliżeniowych bez pin? Nie po
k...a wyrabiałem konta i karty, zeby teraz nosic ekwiwalent 150 zł
gotówki w portfelu narażonym na kieszonkowców.

  MJ

Data: 2011-06-02 07:48:34
Autor: xbartx
Szymon M. za zero, psia ich tego...
Dnia Thu, 02 Jun 2011 09:04:04 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

I naprawdę nie można NAJPIERW wydać nowej karty, a potem zamknąć starą?
Beton i tyle. Poza tym karty 'otwartej na internet' nie potrzebujÄ™.

TrochÄ™ aby nie przesadzasz? Przez tydzieĹ„ nie wytrzymasz bez karty? Tym bardziej, ĹĽe jak widać nie potrzebujesz jej do pĹ‚atnoĹ›ci zdalnych ani zbliĹĽeniowych.
Przy okazji - jaki bank oferuje konto z kartÄ… BEZ czipa zbliĹĽeniowego?
Albo z możliwością zablokowania operacji zbliżeniowych bez pin? Nie po
k...a wyrabiałem konta i karty, zeby teraz nosic ekwiwalent 150 zł
gotĂłwki w portfelu naraĹĽonym na kieszonkowcĂłw.

Wyłączyć można chyba w mBank/Multi ale mogę się mylić więc sprawdź. Tego PayPass/PayWave też tak nie demonizuj.
A może zostaw sobie to PKO ale bez karty debetowej i załóż sobie osobne konto w innym banku z kartą debetową, które będzie Ci służyć tylko do wypłat gotówki z bankomatu, tudzież płacenia. Możesz na nim trzymać nieduże kwoty, w zależności od potrzeb, więc powiedzmy bardziej Cię to ustrzeże przed ewentualnym skiminngiem karty i wyczyszczeniem konta.

--
xbartx

Data: 2011-06-02 10:48:51
Autor: Michal Jankowski
Szymon M. za zero, psia ich tego...
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

Trochę aby nie przesadzasz? Przez tydzień nie wytrzymasz bez karty? Tym bardziej, że jak widać nie potrzebujesz jej do płatno¶ci zdalnych ani zbliżeniowych.

Używam jej wył±cznie do częstych wypłat z bankomatu. Jeszcze od
czasów, jak w ogóle tylko do tego służyła. Nie wolno? :)

  MJ

Data: 2011-06-02 14:34:05
Autor: Robert Kois
Szymon M. za zero, psia ich tego...
Dnia Thu, 02 Jun 2011 09:04:04 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

Przy okazji - jaki bank oferuje konto z kart± BEZ czipa zbliżeniowego?

Eurobank, parę miesięcy temu dostałem wznowion± kartę debetow± bez czipa (a
ty tu o zbliżeniowych ;)) i prawie do końca 2013 mam kartę tylko paskow±.

--
Kojer

Data: 2011-06-02 23:10:38
Autor: Krystek
W dniu 2011-06-02 14:34, Robert Kois pisze:
[...]

BO¦ ma to samo. Maestro bez jakichkolwiek chipów.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Szymon M. za zero, psia ich tego...