Szyneczka uwędzona !!

Data: 2010-12-24 00:35:16
Autor: MH
Szyneczka uwędzona !!
Boczek też. Karp zagalaretowany , odpowiednia napoje się chłodzą.
Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam Zdrowych i Spokojnych Świąt.
Politykom wszelakim , też radzę się na chwile wyłączyć i dać nam trochę spokoju.

Na koniec , trochę stosownej muzyki :

http://www.youtube.com/watch?v=eZaMqG-cSog

MH

Data: 2010-12-24 01:49:09
Autor: boukun
Szyneczka uwędzona !!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:if0ps4$8ns$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wzajemnie, tylko się nie przejedz...

boukun

Data: 2010-12-24 15:17:20
Autor: rAzor
Szyneczka uwędzona !!
Darz bór! Użytkownik... he he -  MH raczył napisać:
Boczek też. Karp zagalaretowany , odpowiednia napoje się chłodzą.
Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam Zdrowych i Spokojnych Świąt.
Politykom wszelakim , też radzę się na chwile wyłączyć i dać nam trochę spokoju.

Nawzajem.

Na koniec , trochę stosownej muzyki :

http://www.youtube.com/watch?v=eZaMqG-cSog

Tragedia, dno i badziew. Masz fatalny gust.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-24 15:55:31
Autor: MH
Szyneczka uwędzona !!
rAzor <pora@na.telesfora.com> napisał(a):
> [...]

> Na koniec , trochę stosownej muzyki :
>
> http://www.youtube.com/watch?v=eZaMqG-cSog

Tragedia, dno i badziew. Masz fatalny gust.

http://www.youtube.com/watch?v=XD4WnQ1pvMI

MH

--

Szyneczka uwędzona !!