[FOTO] Szyrk po raz n-ty :)

Data: 2011-06-07 21:45:17
Autor: solar
[FOTO] Szyrk po raz n-ty :)
http://solar.blurp.org/szczyrk_0611/index.html

"Tylko osoby, które kogoś darzą uczuciem dyskusyjnym, będą stawiały pomniki i czyniły hołdy, żeby ludzkość zobaczyła ich wielką miłość do danego autorytetu."
                                         Adam Nowak "Raz, dwa, trzy"

Data: 2011-06-08 08:17:04
Autor: bans
[FOTO] Szyrk po raz n-ty :)
W dniu 2011-06-07 21:45, solar pisze:

http://solar.blurp.org/szczyrk_0611/index.html

http://solar.blurp.org/szczyrk_0611/imagepages/image32.html

Jak o czemu to ma służyć? Zobaczysz, za parę lat pojawią się wyciągi :/

--
bans

Data: 2011-06-08 17:30:24
Autor: solar
[FOTO] Szyrk po raz n-ty :)
W dniu 2011-06-08 08:17, bans pisze:

http://solar.blurp.org/szczyrk_0611/imagepages/image32.html

Jak o czemu to ma służyć? Zobaczysz, za parę lat pojawią się wyciągi :/

Nawet jeśli, to po cholerę droga do górnej stacji? Może ekspertem wyciągów nie jestem, ale najczęściej parking jest przy dolnej stacji...

Data: 2011-06-09 10:03:53
Autor: bans
[FOTO] Szyrk po raz n-ty :)
W dniu 2011-06-08 17:30, solar pisze:

Nawet jeśli, to po cholerę droga do górnej stacji? Może ekspertem
wyciągów nie jestem, ale najczęściej parking jest przy dolnej stacji...

Typowy polski narciarz najchetniej prosto z auta wychodzilby na nartach na stok ;)

--
bans

Data: 2011-06-08 16:15:03
Autor: Szuwaks
[FOTO] Szyrk po raz n-ty :)
Witam,

Użytkownik "solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości news:islv3q$pel$1news.onet.pl...
http://solar.blurp.org/szczyrk_0611/index.html

BTW, mam takie pytanie.
Niedługo ma się odbyć w Szczyrku jakaś impreza rowerowo-wyczynowa o randze krajowej.
Co to ma być?
Z góry dzięki.

Szuwaks

[FOTO] Szyrk po raz n-ty :)