Szyszko Straszliwy teraz chce wybić polskie łosie! Czy Bruksela je uratuje?! ;-)

Data: 2017-08-29 14:02:30
Autor: A. Filip
Szyszko Straszliwy teraz chce wybić polskie łosie! Czy Bruksela je uratuje?! ;-)
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-losie-ponownie-beda-mogly-byc-zabijane-ministerstwo-zmienia-,nId,2434086
Łosie ponownie będą mogły być zabijane. Ministerstwo zmienia zasady
odstrzału
Znów będzie dozwolony odstrzał łosi. [...]  Według ministerstwa, gdy
wprowadzano te restrykcje było niespełna 2 tysiące osobników. Teraz
jest ponad 10 razy więcej. [...]  Trzeci argument resortu: coraz
większe zagrożenie dla... kierowców. Ministerstwo przywołuje dane
policji świadczące o tym, że rośnie liczba wypadków z udziałem dzikich
zwierząt, a najtragiczniejsze - często śmiertelne - są te z udziałem
właśnie łosi. [...]

Kierowco! Łoś twój (zabójczy) wróg! ;-)

Data: 2017-08-29 05:09:24
Autor: japanizer
On Tuesday, August 29, 2017 at 9:02:34 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> policji świadczące o tym, że rośnie liczba wypadków z udziałem dzikich
> zwierząt, a najtragiczniejsze - często śmiertelne - są te z udziałem

  "Gdyby Chiny miały takiego Szyszkę, (czego im z całego serca nie życzę), to i   odstrzał pandy wielkiej byłby zapewne dozwolony."

Data: 2017-08-29 14:12:43
Autor: z
W dniu 2017-08-29 o 14:09, japanizer@japanizer.org pisze:
   "Gdyby Chiny miały takiego Szyszkę, (czego im z całego serca nie życzę), to i
   odstrzał pandy wielkiej byłby zapewne dozwolony."

Wszak jak najbardziej naturalnym jest polowanie przez drapieżników na swoje ofiary. NATURY nie przeskoczysz zakazmai :)

Data: 2017-08-29 16:53:42
Autor: Lepudruk

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

A tak konkretnie i na temat to masz cos do powiedzenia?

--
Lepudruk

Szyszko Straszliwy teraz chce wybić polskie łosie! Czy Bruksela je uratuje?! ;-)