Szyszko: w Londynie nie ma przedszkoli i żłobków

Data: 2019-10-07 11:01:12
Autor: japanizer
Szyszko: w Londynie nie ma przedszkoli i żłobków
Cały świat zazdrości Polsce służby zdrowia (wg. jednego z czołowych polityków PiS) - okazuje się, że Wielka Brytania zazdrości Polsce opieki nad dziećmi:

https://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/191009391-Szyszko-Zlobki-to-spuscizna-po-komunizmie-i-PO.html

  Jan Szyszko mówił, że żłobki i przedszkola to wymysł komunistów, a ich brak to   urojony problem.

  - Żłobki i przedszkola to sprawy chwilowe, jako spuścizna po poprzednim systemie   komunistycznym, no i po Platformie Obywatelskiej - mówił Szyszko.

  Budowanie nowych placówek tego typu Szyszko nazwał "sztucznym pomaganiem". Były   minister środowiska stwierdził też, że na przykład w Londynie żłobków i   przedszkoli nie ma wcale.

PS. Urząd Skarbowy przyklepał już tę "stodołę Szyszki" od bezdomnego, nic niewartą? Czy kontroli nawet nie było?

Data: 2019-10-07 14:34:10
Autor: Jacek Bialy
Szyszko: w Londynie nie ma przedszkoli i żłobków
      -- -  minister środowiska stwierdził też, że na przykład w Londynie żłobków i
  przedszkoli nie ma wcale.
-- -- -- -- -- -- -- -

Z badań przeprowadzonych w USA wynika, że dzieci oddawane do żłobków częściej wyrastają na kryminalistów niż pozostałe. Wynika to z przenoszenia nieświadomych urazów w życie dorosłe, dlatego małe dzieci w tym wieku powinny być przy matce.

JB

Data: 2019-10-07 14:53:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 7 października 2019 23:34:11 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

To rzuć jakimś linkiem do tych badań.

A wiesz, że badań przeprowadzonych w Polsce wynika, że zdecydowana większość kryminalistów to katolicy?

--
Bruno

Data: 2019-10-07 15:03:20
Autor: mrbluesky.pl
Szyszko: w Londynie nie ma przedszkoli i żłobków
Wg katolikow 100% zbawionych i 100% potepionych to ludzie. Jak tak mozna!

Data: 2019-10-07 16:42:13
Autor: Jacek Bialy
Szyszko: w Londynie nie ma przedszkoli i żłobków
   -- - A wiesz, że badań przeprowadzonych w Polsce wynika, że zdecydowana większość kryminalistów to katolicy?

Nu - można własne dziecko molestować, a potem iść się księdzu  wyspowiadać. A ksiądz dobrodziej pomodli się do swojego oficera prowadzącego i wszystko zostaje w rodzinie...     Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-10-07 20:44:16
Autor: japanizer
On Tuesday, October 8, 2019 at 8:42:15 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Tato-ubek tak ci mówił?

Data: 2019-10-08 05:16:25
Autor: Jacek Bialy
[...]

    -- - Tato-ubek tak ci mówił?

Nawet szmato nie znałaś mojego Kochanego Ojca, a na niego plujesz.. Świat widzi, że nic innego potrafisz, dlatego nawet własnego nazwiska się wstydzisz.

JB

Data: 2019-10-08 14:26:09
Autor: Runt
Szyszko: w Londynie nie ma przedszkoli i ż łobkĂłw
W dniu 2019-10-08 o 14:16, Jacek Bialy pisze:
[...]

A widzisz pajacu!
Kiedy ty z zenusiem obrażałeś moja rodzinę to było cacy,co?!!!
a na niego plujesz.
Kiedy ty pluleś na mnie i na moją rodzinę to byłeś zadowolony? KANALIO!
Świat
Świat? Ty nie jesteś świat. Ty jesteś robaczek.
widzi, że nic innego potrafisz, dlatego nawet własnego nazwiska się wstydzisz.
Ivan Kałecki aka Jacek Biały to cudownie piękne nazwisko! ;-)))

Masz coś do POwiedzenia na temat żłobków w UK? Jak nie to WON!
--
Runt

Data: 2019-10-08 08:57:02
Autor: Jacek Bialy
Szyszko: w Londynie nie ma przedszkoli i żłobków

Nawet szmato nie znałaś mojego Kochanego Ojca,

A widzisz pajacu!
Kiedy ty z zenusiem obrażałeś moja rodzinę to było cacy,co?!!!
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Jaką znów rodzinę i kogo konkretnie?
JB

Data: 2019-10-09 07:14:17
Autor: Runt
W dniu 2019-10-08 o 17:57, palant Jacek Bialy pisze:
  Nawet szmato nie znałaś mojego Kochanego Ojca,

A widzisz pajacu!
Kiedy ty z zenusiem obrażałeś moja rodzinę to było cacy,co?!!!
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Jaką znów rodzinę i kogo konkretnie?

Masz sklerozę? Nie kombinujecie Kałecki! Kanalia z was jakich mało! Obrzucałesś POmyjami mnie i moją rodzinę to teraz masz za swoje. Nastaw drugi POliczek, chetnie cię w niego przywalę!

--
Runt

Data: 2019-10-09 02:54:39
Autor: Jacek Bialy
Szyszko: w Londynie nie ma przedszkoli i żłobków
   -- - Masz sklerozę? Nie kombinujecie Kałecki! Kanalia z was jakich mało!
Obrzucałesś POmyjami mnie i moją rodzinę
-- -- -- -- -- -

Twoją rodzinę?!  A nie pojebało ci się znowu w tej twojej małpiej główce coś?  Może to nie byłem ja, tylko jakiś małpolud z twojego lasu?

    -- - to teraz masz za swoje. Nastaw drugi POliczek, chetnie cię w niego przywalę!

Kamieniem łupanym?    Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2019-10-09 05:30:04
Autor: Jacek Bialy
Szyszko: w Londynie nie ma przedszkoli i żłobków
Obrzucałesś POmyjami mnie i moją rodzinę
-- -- -- -- -- -
Twoją rodzinę?!
Tak! Ty i zenus.

Może ci się to śniło w nocy? (siostra tabletek nie przyniosła?)

Data: 2019-10-09 14:38:44
Autor: Runt
W dniu 2019-10-09 o 14:30, Jacek Bialy pisze:
Obrzucałesś POmyjami mnie i moją rodzinę
-- -- -- -- -- -
Twoją rodzinę?!
Tak! Ty i zenus.
Może ci się to śniło w nocy? (siostra tabletek nie przyniosła?)
Nie masz kanalio odwagi przyznać się i przeprosić! Typowy POtomek "chłopów folwarcznych". Pfu!
--
Runt

Data: 2019-10-09 06:32:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ja mam się tobie przyznawać ubeku?  Najpierw uzadadnij swoje pretensje, a dopiero potem wychodź z oskarżeniami na publicznej grupie dyskusyjnej.

JB

Data: 2019-10-09 16:02:09
Autor: Runt
W dniu 2019-10-09 o 15:32, Jacek Bialy pisze:
[...]
Dziadzia, nie mam twoich lat i nie piłem jak ty z UB-ekami.
Najpierw uzadadnij swoje pretensje, a dopiero potem wychodź z oskarżeniami na publicznej grupie dyskusyjnej.
POszukam w archiwach psp i wtedy zakwiczysz sukinsynu!
--
Runt

Data: 2019-10-09 11:28:02
Autor: Jacek Bialy
Szyszko: w Londynie nie ma przedszkoli i żłobków
Najpierw uzadadnij swoje pretensje, a dopiero potem wychodź z oskarżeniami na publicznej grupie dyskusyjnej.
POszukam w archiwach psp i wtedy zakwiczysz sukinsynu!
-- -- -- -- -- -- --

A co - łaskę tu komuś robisz?   Biegiem dzięciole do archiwów, zamiast kłapać pustym dziobem!

JB

Data: 2019-10-10 07:50:43
Autor: Runt
W dniu 2019-10-09 o 20:28, Jacek Bialy pisze:
Najpierw uzadadnij swoje pretensje, a dopiero potem wychodź z oskarżeniami na publicznej grupie dyskusyjnej.
POszukam w archiwach psp i wtedy zakwiczysz sukinsynu!
A co - łaskę tu komuś robisz?
Mało mnie interesuje komu robisz laskę.
Biegiem dzięciole do archiwów, zamiast kłapać pustym dziobem!
Nie kłapcie dziobem pełnym jadu Kałecki! Kanalia z was i tyle!
--
Runt

Data: 2019-10-09 14:02:19
Autor: Runt
W dniu 2019-10-09 o 11:54, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]
A nie pojebało ci się
Wulgaryzmy tylko to POtwierdzają!
znowu w tej twojej małpiej główce coś?
Małpiej główki to szukaj w  swojej rodzinie kanalio!
Może to nie byłem ja, tylko jakiś małpolud z twojego lasu?
Tak to ty byłeś tym małpoludem podała kanalio!
     -- - to teraz masz za swoje. Nastaw drugi POliczek, chetnie cię w niego przywalę!
Kamieniem łupanym?    Buuuu ha-ha!
Nie! Z plaskacza!

--
Runt

Data: 2019-10-08 07:21:42
Autor: Runt
W dniu 2019-10-08 o 01:42, Jacek Bialy pisze:
    -- - A wiesz, że badań przeprowadzonych w Polsce wynika, że zdecydowana większość kryminalistów to katolicy?

Nu - można własne dziecko molestować, a potem iść się księdzu  wyspowiadać.

To takie masz doświadczenia...

A ksiądz dobrodziej pomodli się do swojego oficera prowadzącego i wszystko zostaje w rodzinie..

Pis-owskiej ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-08 07:23:16
Autor: Runt

Data: 2019-10-08 07:18:55
Autor: Runt
Szyszko: w Londynie nie ma przedszkoli i ż łobkĂłw - w San Escobar są!
W dniu 2019-10-07 o 20:01, japanizer@japanizer.org pisze:
Cały świat zazdrości Polsce służby zdrowia (wg. jednego z czołowych polityków PiS) - okazuje się, że Wielka Brytania zazdrości Polsce opieki nad dziećmi:

Czy ten Szyszko był kiedykolwiek w UK? Takiej opieki (państwowej!) nad dziećmi nie widziałem nigdzie na świecie. W POrównaniu z PRL-pis to lata świetlne.

--
Runt

Data: 2019-10-08 00:16:17
Autor: japanizer
Szyszko: w Londynie nie ma przedszkoli i żłobków - w San Escobar są!
On Tuesday, October 8, 2019 at 2:18:55 PM UTC+9, Runt wrote:
> Cały świat zazdrości Polsce służby zdrowia (wg.. jednego z czołowych polityków PiS) - okazuje się, że Wielka Brytania zazdrości Polsce opieki nad dziećmi:

Czy ten Szyszko był kiedykolwiek w UK?

Nie, ale za to w Moskwie bywa.

Data: 2019-10-08 07:20:24
Autor: Runt
W dniu 2019-10-07 o 23:34, Jacek Bialy pisze:
[...]

Wychodzi na to, że ty byłeś oddany do sowieckiego żłobka. ;-)))

Sam wymyśliłeś te brednie czy ktoś z Kremla ci POdesłał?