Data: 2010-02-16 07:07:37
Autor: Robert

Data: 2010-02-16 08:23:35
Autor: kleju
T - jak test ;-)
A tak swoja droga zastanawia mnie przyszlosc list dyskusyjnych w ogole. Bo moze to i staroswiecka usluga, jednak w moim osobistym odbiorze bardzo funkcjonalna.
Kleju

Data: 2010-02-16 13:00:14
Autor: dobrov
kleju pisze:
[...]

Przeciętny konsument internetu zna tylko fora przez www.
Grupy NNTP pozostaną w pewnym stopniu elitarne lub wyginą :)

Data: 2010-02-16 18:43:53
Autor: Remiczor
Grupy NNTP pozostaną w pewnym stopniu elitarne lub wyginą :)

cóż... kino nieme umarło, kino b&w umarło, nadciąga 3D. technika ewoluuje.
r.

Data: 2010-02-16 19:07:00
Autor: Fabian
Remiczor pisze:
Grupy NNTP pozostaną w pewnym stopniu elitarne lub wyginą :)

cóż... kino nieme umarło, kino b&w umarło, nadciąga 3D. technika ewoluuje.

W tym wypadku technika upadła pod naporem ciemnej masy.

Fabian.

Data: 2010-02-17 20:19:51
Autor: Titus Atomicus
In article <hldvo5$av2$1@news.interia.pl>, dobrov <dobrov0@interia.pl> wrote:

kleju pisze:
> [...]

Przeciętny konsument internetu zna tylko fora przez www.
Grupy NNTP pozostaną w pewnym stopniu elitarne lub wyginą :)

Ale one zawsze byly w pewnym sensie elitarne.
W zasadzie jestem za zniesieniem dostepu do usenetu via tzw. bramki...

TA

Data: 2010-02-17 11:40:27
Autor: Rowerex
On 17 Lut, 20:19, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

W zasadzie jestem za zniesieniem dostepu do usenetu via tzw. bramki...

A to dlaczego?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-02-16 09:57:04
Autor: Tomasso
Co?

Data: 2010-02-16 06:06:57
Autor: Rowerex
On 16 Lut, 09:57, "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:

Co?

IMHO, to grubo szyta prowokacja, ktoś założył na preclu podsłuch.
Proponuję przejść na grypserę, bo skończymy przed Komisją Sejmową
badającą kto wsadził do ustawy zwrot "lub ścieżki rowerowe"...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-02-16 15:30:19
Autor: Tomasso
Użytkownik "Rowerex" napisał:

Proponuję przejść na grypserę

Ttitititatatatatatatatiiiitiiitatata titatatita tititi taaaataaaa!

Tiiiiitatatata tiiititi, tatatatititi.

Bez odbioru!

t(i)