T-MAX 400 CN

Data: 2009-06-18 13:58:54
Autor: dagon0@vp.pl
T-MAX 400 CN
Wie ktoś co to za emulsja? Wczoraj wpadły w moje łapki dwie rolki , i
chciałbym się coś dowiedzieć , a GOOGLE podają dziwne rezultaty..
Pozdro Marcin

Data: 2009-06-19 08:13:03
Autor: Paweł Spychalski
T-MAX 400 CN
W dniu 2009-06-18 22:58, dagon0@vp.pl pisze:
Wie ktoś co to za emulsja? Wczoraj wpadły w moje łapki dwie rolki , i
chciałbym się coś dowiedzieć , a GOOGLE podają dziwne rezultaty..

Afair proces C-41 jeśli dobrze pamiętam i o to sie pytasz

--
Pozdrawiam,

Paweł Spychalski
http://www.spychalski.info

Data: 2009-06-19 08:52:44
Autor: Michał Smoczyk
T-MAX 400 CN
Paweł Spychalski pisze:
[...]

Tak, to film monochromatyczny na proces C-41, całkiem fajny,
zrobiłem kiedyś kilka rolek.

Data: 2009-06-19 14:18:02
Autor: dagon0@vp.pl
T-MAX 400 CN
On 19 Cze, 08:52, Michał Smoczyk <msmoc...@wp.pl> wrote:
Paweł Spychalski pisze:

> Afair proces C-41 jeśli dobrze pamiętam i o to sie pytasz

Tak, to film monochromatyczny na proces C-41, całkiem fajny,
zrobiłem kiedyś kilka rolek.

Acha , a ja z rozpędu go wywołałem ręcznie :)))
Dawali by info o procesie na kasecie..
Pozdro Marcin

Data: 2009-06-20 11:32:58
Autor: pianagol[LUB]
T-MAX 400 CN
Użytkownik <dagon0@vp.pl> napisał w wiadomości news:e0318eae-31db-4e82-a44a-bccf3d006c04r3g2000vbp.googlegroups.com...

Dawali by info o procesie na kasecie..

No przecież dali...
CN stoi zamiast Color Negative

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-06-20 12:14:42
Autor: dagon0@vp.pl
T-MAX 400 CN
On 20 Cze, 11:32, "pianagol[LUB]" <prana...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik <dag...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:e0318eae-31db-4e82-a44a-bccf3d006c04r3g2000vbp.googlegroups.com...

> Dawali by info o procesie na kasecie..

No przecież dali...
CN stoi zamiast Color Negative

Tak jakby istniał tylko jeden proces do filmów barwnych ..
Pozdro Marcin

Data: 2009-06-20 23:24:54
Autor: pianagol[LUB]
T-MAX 400 CN

Użytkownik <dagon0@vp.pl> napisał w wiadomości news:5edd86e3-26dd-4218-b7ba-b469cc78ec1bq37g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

No przecież dali...
CN stoi zamiast Color Negative

Tak jakby istniał tylko jeden proces do filmów barwnych ..

....tia...

Po pierwsze, to trzeba było zapytać zanim się wywołało.
Po drugie to wielka zagadka: W jakim procesie woła się w labach negatywy barwne?
Po trzecie, mógłbym się założyć o piwo, że na opakowaniu jest informacja o procesie...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-06-20 14:55:40
Autor: dagon0@vp.pl
T-MAX 400 CN
On 20 Cze, 23:24, "pianagol[LUB]" <prana...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Na kasecie żadnego info nie ma . Kartonu na oczy nie widziałem, więc
się nie wypowiem- może było , może nie.
Nawet na zwykłym Goldzie jest dopisek process c-41.
W dobrym labie procesów negatywowych masz kilka , w zależności co
oddajesz i co sobie życzysz.
W tanim oczywiście tylko C41 albo i to nie.
Jakbym wiedział że jest to mina ( t-max to od początku było oznaczenie
zarezerwowane dla filmów srebrowych
o płaskich kryształach) to bym googlał , oczywiście gdyby Google
działał. na szczęście filmy tego typu można spokojne wołać w koreksie.
W końcu C41 to rozwinięcie procesu wywoływania czarno-bialego.
Pozdro Marcin

Data: 2009-06-22 09:03:37
Autor: Marek Dyjor
T-MAX 400 CN
Użytkownik wrote:
[...]

proszę wymień mi te procesy...  :)

Data: 2009-06-22 02:44:38
Autor: dagon0@vp.pl
T-MAX 400 CN
On 22 Cze, 09:03, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:

proszę wymień mi te procesy...  :)

C41 , push , cross , cz-b , ORWOcolor.
Starych Agfowskich  nazw nie pomnę.
Acha jest jeszcze tajemnicze coś co się nazywa Seatle i pięknie
załatwia chemię C 41 ,
w dodatku nikt tak naprawdę nie wie czym to się je
Pozdro Marcin
PS wiem że cross i push to modyfikacje .

Data: 2009-06-22 03:22:40
Autor: mg
T-MAX 400 CN

http://www.rockymountainfilm.com/ecn.htm
http://members.lycos.co.uk/RobertSlade/Photo/motion.html

Data: 2009-06-22 15:01:38
Autor: pianagol[LUB]
T-MAX 400 CN
Użytkownik <dagon0@vp.pl> napisał w wiadomości news:7e44f54f-5f92-40da-8f30-8066825b7a95v4g2000vba.googlegroups.com...

C41 , push , cross , cz-b , ORWOcolor.

Jeśli chodzi o cross i push, to sam sobie odpowiedziałeś.
Jeśli chodzi o cz-b, to chyba średnio nadaje się do obróbki filmów Color Negative.
Jeśli chodzi o orwo, to nie wiem, gdzie jest najbliższy lab oferujący taki proces w standardzie.

Czyli zostaje nam jedna możliwość właściwie...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-06-22 09:10:48
Autor: dagon0@vp.pl
T-MAX 400 CN
On 22 Cze, 15:01, "pianagol[LUB]" <prana...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik <dag...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:7e44f54f-5f92-40da-8f30-8066825b7a95v4g2000vba.googlegroups.com...

> C41 , push , cross , cz-b , ORWOcolor.

Jeśli chodzi o cross i push, to sam sobie odpowiedziałeś.
Jeśli chodzi o cz-b, to chyba średnio nadaje się do obróbki filmów Color
Negative.
To jest film czarno-biały i spokojnie można go wywołać w czarno-białym
procesie. W sumie kolorowe do C-41 też tylko wtedy... wychodzą czarno
- białe !
Jeśli chodzi o orwo, to nie wiem, gdzie jest najbliższy lab oferujący taki
proces w standardzie.

Nie wiem jak dziś ale jeszcze dwa lata temu znałem takie dwa

Czyli zostaje nam jedna możliwość właściwie...

Jak widać niekoniecznie...
Pozdro Marcin

Data: 2009-07-15 15:27:27
Autor: Kosma Moczek
T-MAX 400 CN
On 18 Cze, 22:58, "dag...@vp.pl" <dag...@vp.pl> wrote:
Wie ktoś co to za emulsja? Wczoraj wpadły w moje łapki dwie rolki , i
chciałbym się coś dowiedzieć , a GOOGLE podają dziwne rezultaty...

Miałem ostatnio podobną zagwozdkę. To jest Kodak BW400CN - tak
przynajmniej twierdzi pan Piotr na Kasprowicza.

--
Kosma

T-MAX 400 CN