T-Mobile

Data: 2016-01-04 21:45:46
Autor: Animka
T-Mobile
T Mobile naliczy艂o mi 2 razy internet na fakturze:

GPRS: nadano 2173 kilobajt贸w, odebrano 59375 kilobajt贸w.
> Razem: 2.11 z艂.
> dwa z艂ote jedena艣cie groszy

To mi naliczyli moim zdaniem poprawnie. W艂aczy艂am w telefonie dane kom贸rkowe-internet tylko na pobranie Firefox-a.

> Pozosta艂e obci膮偶enia - dost臋p do sieci internet
> Bezpieczny Internet (225 MB) 8.13
> Bezpieczny Internet (25 MB) 4.06
> Razem: 12.19

Nie podpisywa艂am umowy na internet, tylko mialam p艂aci膰 za tyle ile wykorzystam.
Nic ju偶 z tego nie rozumiem.

Data: 2016-01-05 03:30:35
Autor: Krystek
T-Mobile

<http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj__co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html>

Data: 2016-01-05 08:12:52
Autor: z
T-Mobile
W dniu 2016-01-05 o 03:30, Krystek pisze:
<http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj__co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html>

I znowu oszu禼i i z硂dzieje.

Znajdzie si w ko馽u w tym kraju normalny prokurator i s眃?

Art. 286

1. Kto, w celu osi眊ni阠ia korzy禼i maj眛kowej, doprowadza inn osob do niekorzystnego rozporz眃zenia w砤snym lub cudzym mieniem za pomoc wprowadzenia jej w b潮d albo wyzyskania b酬du lub niezdolno禼i do nale縴tego pojmowania przedsi阞ranego dzia砤nia, podlega karze pozbawienia wolno禼i od 6 miesi阠y do lat 8.

Data: 2016-01-05 09:28:46
Autor: krzysztofsf
T-Mobile
W dniu wtorek, 5 stycznia 2016 03:30:38 UTC+1 u縴tkownik Krystek napisa:

<http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj__co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html>

To zupelnie inna usluga, niz to o czym pisze Animka.
W czasie gdy bylem w T-mobile tez mialem taki pakiet i bylem w pelni zapoznany z kosztem 10 zl za dodatkowe 1,5 GB, co bylo wyraznie zaznaczone w tabelkach prezentujacych oferty na stronie i przy podpisywaniu.

Poniewaz jednak pogarszaja a nie polepszja oferte, obecnie jestm w Plusie.

Data: 2016-01-07 00:19:02
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-05 o 18:28, krzysztofsf pisze:
W dniu wtorek, 5 stycznia 2016 03:30:38 UTC+1 u偶ytkownik Krystek napisa艂:

[...]

Ja mam tak: Bezpieczny Internet Max 1 GB od 50 kB do 25 MB za 5 z艂 .
Jak wykorzystam wi臋cej to p艂ac臋 tylko za to co wykorzysta艂am. Taka umow臋 zawiera艂am z panem w salonie T Mobile, a fachowcy od naliczania faktur dowalali mi co innego.

W sumie z internetu w telefonie przez gprs nie korzystam, tylko czasami w domu (jak co艣 musz臋 sprawdzi膰, czy np. ostatnio musia艂am znowu zainstalowa膰 Mozill臋 Firefox), bo jakby co to mam Wifi z UPC. Korzysta艂am w lecie sporo jak by艂am w szpitalu po operacji, ale to by艂 wyj膮tek. Wtedy jeszcze nie mia艂am TV i internetu z UPC, wi臋c i Wifi nie mia艂am.

--
animka

Data: 2016-01-07 00:23:46
Autor: Animka
T-Mobile
[...]

Ale w Plusie nie masz 400 minut na kom贸rkowe w abonamencie i stacjonarnych bez ogranicze艅 za 5 z艂. Prawda?

--
animka

Data: 2016-01-06 21:30:34
Autor: krzysztofsf
T-Mobile
W plusie mam wszystko krajowe nolimit 120 bodaize minut na ue i 5 gb internetu. Za 49.9 miesiecznie,pol roku bezplatnie- stednia wychodzi cos 37 zl miesiecknie. Sama karta sim, bo telefony sobie kupuje samodzielnie

Data: 2016-01-07 14:43:46
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-07 o 06:30, krzysztofsf pisze:
W plusie mam wszystko krajowe nolimit 120 bodaize minut na ue i 5 gb internetu. Za 49.9 miesiecznie,pol roku bezplatnie- stednia wychodzi cos 37 zl miesiecknie. Sama karta sim, bo telefony sobie kupuje samodzielnie
Jak masz na kom贸rkowe bez limitu to ca艂kiem nie藕le. Czy na stacjonarne tez mo偶na za艂atwi膰 jaki艣 no limit?

--
animka

Data: 2016-01-07 06:35:30
Autor: krzysztofsf
T-Mobile
Wszystko no limit w tej cenie. Stacjonarne tez. Pol roku darmo za przeniesienie do nich numeru.wlasnie mija mi pol roku w plusie.

Data: 2016-01-07 22:21:42
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-07 o 15:35, krzysztofsf pisze:
Wszystko no limit w tej cenie. Stacjonarne tez. Pol roku darmo za przeniesienie do nich numeru.wlasnie mija mi pol roku w plusie.
A to super :-) Dzieki :-)
  Czy z internetu mo偶na zrezygnowa膰 lub wzi膮膰 jaki艣 malutki pakiecik? Mnie LTE niepotrzebne, a wiadomo, 偶e ka偶dy by chcia艂 jak najmniej placi膰, a tego co niepotrzebne to nie bra膰.
Ciekawa jestem, czy by艂oby du偶o dro偶ej jakbym nie przenosi艂a numeru, tylko wzi臋艂a nowy numer.

--
animka

Data: 2016-01-07 19:44:29
Autor: krzysztofsf
T-Mobile
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 22:22:20 UTC+1 u縴tkownik Animka napisa:
W dniu 2016-01-07 o 15:35, krzysztofsf pisze:
> Wszystko no limit w tej cenie. Stacjonarne tez. Pol roku darmo za przeniesienie do nich numeru.wlasnie mija mi pol roku w plusie.
A to super :-) Dzieki :-)
  Czy z internetu mo縩a zrezygnowa lub wzi辨 jaki malutki pakiecik? Mnie LTE niepotrzebne, a wiadomo, 縠 ka縟y by chcia jak najmniej placi, a tego co niepotrzebne to nie bra.
Ciekawa jestem, czy by硂by du縪 dro縠j jakbym nie przenosi砤 numeru, tylko wzi瓿a nowy numer.

Wszystko maja na stronie. W przeciwienstwie do obecnego t-mobile bardzo precyzyjnie szczegolowo opisane. Inne opcje niz opisalem wygladaja na mniej atrakcyjne. Jesli nie zalezy Ci na internecie i mms, to moze warto pomyslec o nju mobile, Virgin mobile czy tez viking mobile? Mozna przeniesc numer lub wziasc nowy starter.

Data: 2016-01-08 22:45:59
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-08 o 04:44, krzysztofsf pisze:
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 22:22:20 UTC+1 u偶ytkownik Animka napisa艂:
[...]

Wszystko maja na stronie.
Ja widz臋 to:
http://www.plus.pl/abonament/nowy-numer#bez-telefonu
Troch臋 drogo.

[...]

Mam zawsze abonament.
Zale偶y mi szczeg贸lnie na  po艂膮czeniach do kom贸rkowych i stacjonarnych. Mms-y i sms-y te偶 by si臋 przyda艂y, ale rzadko wysy艂am. Mam co prawda czas jeszcze do kwietnia i mo偶e jeszcze si臋 co艣 w tych sieciach zmieni膰.

--
animka

Data: 2016-01-07 19:37:06
Autor: user
T-Mobile
W dniu 2016-01-07 o 14:43, Animka pisze:
[...]

Nie lepiej p艂aci膰 39 z艂 miesi臋cznie mie膰 1 miesi臋czny termin wypowiedzenia, mie膰 5 GB transferu na Internet i full rozmowy do wszystkich ? ( Retbul mobile )

-- -
Ta wiadomo艣膰 zosta艂a sprawdzona na obecno艣膰 wirus贸w przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2016-01-07 20:29:13
Autor: Liwiusz
T-Mobile
W dniu 2016-01-07 o 19:37, user pisze:
[...]

Drogo. Przynajmniej o jakie艣 20z艂 (skoro bez sms贸w/mms贸w).

--
Liwiusz

Data: 2016-01-08 03:54:19
Autor: ALEX Alpha MR
T-Mobile
W dniu 7.01.2016 o 20:29, Liwiusz pisze:

[...]

Dzi艣 to prepaidy s膮 ta艅sze ni偶 abo ;-)
http://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/taryfy-na-karte/
3GB w pakiecie i 2GB za do艂adowanie. 30z艂 na 30 dni :-)
Reszta nolimit: kom贸rki, stacjonarne, sms, mms  :-)

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska zatopi艂a nie tylko flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy :-D

Data: 2016-01-08 22:57:17
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-08 o 03:54, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

*Za do艂adowanie kwot膮 30 z艂 otrzymujesz w bonusie 2 GB, a po aktywacji pakietu kodem *111*763*1# zyskujesz 3 GB oraz nielimitowane rozmowy i SMS-y na 30 dni. 艁膮cznie masz 5 GB i wszystko bez limit贸w przez ca艂y miesi膮c! Tylko w ofercie Red Bull MOBILE Energy na kart臋 5 z艂.

Nie napisali do kogo te nielimitowane rozmowy i czy tylko na kom贸rkowe, bo mo偶e tylko w tym redbulu.
**Oferta wa偶na do 31.12.2015 r.

--
animka

Data: 2016-01-09 06:05:53
Autor: ALEX Alpha MR
T-Mobile
W dniu 8.01.2016 o 22:57, Animka pisze:

[...]

Napisali, do wszystkich sieci.

i czy tylko na kom贸rkowe,

Na stacjonarki te偶, przerobione w praktyce.

bo mo偶e tylko w tym redbulu.

W Red Bullu i Playu darmowe rozmowy s膮 za 0z艂. "Stan Darmowy - Rozmawiaj i SMS-uj ze wszystkimi w Red Bull MOBILE i PLAY za darmo na zawsze." Kod *188#

**Oferta wa偶na do 31.12.2015 r.

Dotyczy pakietu 10GB za 10 z艂 na 30 dni.

Data: 2016-01-08 23:09:19
Autor: Animka
T-Mobile
[...]

Dla mnie najlepsza to by by艂a oferta bez telefonu za 39 z艂.
  http://www.redbullmobile.pl/oferta/abonament/bez-telefonu/

--
animka

Data: 2016-01-09 06:09:36
Autor: ALEX Alpha MR
T-Mobile
W dniu 8.01.2016 o 23:09, Animka pisze:

[...]

9 z艂 dro偶ej za to samo? C贸偶, Tw贸j wyb贸r, Twoje pieni膮dze :-)

Data: 2016-01-09 20:09:03
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-09 o 06:09, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

Zobacz臋 co b臋dzie za 2 m-ce (mo偶e si臋 co艣 zmieni膰) i przeanalizuj臋.

--
animka

Data: 2016-01-08 23:16:28
Autor: Animka
T-Mobile
[...]

Tu maja dobr膮 ofert臋, ale ja si臋 nie kwalifikuj臋, bo to dla nowych.
Przed艂u偶a膰 u nich umowy mi si臋 nie op艂aca, bo jeszcze dowal膮 mi jak膮艣 kwote do abonamentu (tak jak w Orange), a nie zmniejsz膮.
http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/cat10027.chtml?filters=availability:availability:availableForRetentionClients

--
animka

Data: 2016-01-09 06:15:08
Autor: ALEX Alpha MR
T-Mobile
W dniu 8.01.2016 o 23:16, Animka pisze:

[...]

呕arty sobie stroisz. Umowa "tylko sim" z cyrografem na 2 lata? Do tego "a偶" 1 GB?

Data: 2016-01-09 20:12:51
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-09 o 06:15, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

Czyli podpowiadasz ofert臋 z telefonem i na kart臋, a nie abonament? :-)

--
animka

Data: 2016-01-09 22:07:37
Autor: ALEX Alpha MR
T-Mobile
W dniu 9.01.2016 o 20:12, Animka pisze:

[...]

Podpowiadam jedynie 偶e wiazanie si臋 na 2 lata za "go艂y sim" to kompletny bezsens. W tak zwanym "mi臋dzyczasie" mo偶e si臋 wiele zmieni膰, a jak kto艣 podpisuje tak膮 umow臋, to b臋dzie zwi膮zany warunkami do ko艅ca cyrografu. Umowa abonamentowa miesi臋czna te偶 mo偶e by膰 :-)
ATSD kupowanie od opa telefonu to te偶 kiepski pomys艂. W zamian za jak膮艣 tam ulg臋, wi膮偶esz si臋 na 2/3 lata z ofert膮 kt贸ra dzi艣 jest atrakcyjna, za p贸艂 roku b臋dzie taka sobie, a za kolejne p贸艂 roku b臋dzie zupe艂nie nieatrakcyjna. Ale b臋dziesz musia艂a p艂aci膰 i trzyma膰 si臋 jej.
Dlatego wol臋 ofert臋 z telefonem z normalnego sklepu, mo偶e by膰 na raty, a cz臋sto bywaj膮 w promocji i prepaid, kt贸ry daje niesamowit膮 wolno艣膰 zmiany oferty i operatora wr臋cz z dnia na dzie艅 :-)

Data: 2016-01-10 03:22:48
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-09 o 22:07, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

No tak, masz racj臋, ale najpierw telefon musisz sp艂aci膰. Jak co艣 si臋 nie spodoba to wywalam kart臋 i kupuj臋 od innego operatora.
Trzeba tylko si臋 pilnowa膰 z tym do艂adowywaniem, bo mo偶na przegapic termin.
Akurat mam dobry telefon, wi臋c tym razem b臋dzie bez telefonu.

--
animka

Data: 2016-01-10 12:41:08
Autor: ALEX Alpha MR
T-Mobile
W dniu 10.01.2016 o 3:22, Animka pisze:
[...]

A co to za r贸偶nica czy w sklepie czy od operatora? I tak i tak trzeba sp艂aci膰.

Jak co艣 si臋 nie
spodoba to wywalam kart臋 i kupuj臋 od innego operatora.

Jak we藕miesz abonament z cyrografem, to b臋dziesz musia艂a p艂aci膰 do ko艅ca cyrografu. Tak wi臋c z wywalaniem nie b臋dzie tak 艂atwo.

Trzeba tylko si臋 pilnowa膰 z tym do艂adowywaniem, bo mo偶na przegapic termin.
Akurat mam dobry telefon, wi臋c tym razem b臋dzie bez telefonu.

Tym bardziej nie ma sensu wi膮za膰 si臋 cyrografem.

Data: 2016-01-09 22:48:17
Autor: user
T-Mobile
W dniu 2016-01-07 o 20:29, Liwiusz pisze:
[...]

sms chyba s膮

-- -
Ta wiadomo艣膰 zosta艂a sprawdzona na obecno艣膰 wirus贸w przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2016-01-10 00:36:57
Autor: P.B.
T-Mobile
Dnia Sat, 9 Jan 2016 22:48:17 +0100, user napisa(a):

Nie lepiej p砤ci 39 z miesi阠znie mie 1 miesi阠zny termin
wypowiedzenia, mie 5 GB transferu na Internet i full rozmowy do
wszystkich ? ( Retbul mobile )

Drogo. Przynajmniej o jakie 20z (skoro bez sms體/mms體).

sms chyba s

W Play na kart jest Formu砤 Unlimited, gdzie wszytkie rozmowy (w tym
stacjonarne), SMS, MMS'y s w cenie, plus 3GB netu na miesi眂. Kosztuje to
ca砮 35 brutto miesi阠znie. Bez abonamentu, bez umowy! --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2016-01-10 03:28:29
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-10 o 00:36, P.B. pisze:
Dnia Sat, 9 Jan 2016 22:48:17 +0100, user napisa艂(a):

[...]

W Play na kart臋 jest Formu艂a Unlimited, gdzie wszytkie rozmowy (w tym
stacjonarne), SMS, MMS'y s膮 w cenie, plus 3GB netu na miesi膮c. Kosztuje to
ca艂e 35 brutto miesi臋cznie. Bez abonamentu, bez umowy!

Ja w Playu i tylko w Playu bardzo cz臋sto nie mia艂am zasi臋gu. Tzn.m贸j telefon nie mia艂 zasi臋gu.
Potem przesz艂am z Play-a (bo tylko 60 minut na kom贸rki) do T Mobile na abonament, no i troch臋 szk贸d w tym abonamencie mi narobili. Telefon splaci艂am, to my艣la艂am, 偶e b臋d臋 placi艂a mniejszy abonament i si臋 gorzko zawiod艂am.

--
animka

Data: 2016-01-07 00:03:35
Autor: Animka
T-Mobile
> [...]

 > Bezpieczny Internet (25 MB) 4.06
 > Razem: 12.19

Nie podpisywa艂am umowy na internet, tylko mialam p艂aci膰 za tyle ile

Przeczytam zaraz co pod tym linkiem.
W umowie dot. internetu mam to co ni偶ej (bo nie zale偶a艂o mi na pakiecie internetowym).
Bezpieczny Internet Max 1 GB od 50 kB do 25 MB za 5 z艂

Chyba kto艣 z T Mobile przeczyta艂 tutaj mojego posta, bo dosta艂am maila - (wreszcie, kolejny raz od pewnej osoby, kt贸ra si臋 zna) , 偶e w nast臋pnej fakturze odejm膮 mi te naliczenia.

Chcia艂abym p贸藕niej przed艂u偶y膰 tam umow臋, a najlepiej rozwi膮za膰 i wzi膮膰 now膮 (ni偶szy abonament w promocji), ale mam obiekcje, 偶e mnie b臋d膮 znowu kiwa膰. Nie wiem czy zaufa膰 czy nie.

--
animka

T-Mobile