T-Mobile

Data: 2016-01-05 03:30:35
Autor: Krystek
T-Mobile
W dniu 2016-01-04 21:45, Animka pisze:
T Mobile naliczyło mi 2 razy internet na fakturze:

GPRS: nadano 2173 kilobajtów, odebrano 59375 kilobajtów.
 > Razem: 2.11 zł.
 > dwa złote jedenaście groszy

To mi naliczyli moim zdaniem poprawnie. Właczyłam w telefonie dane
komórkowe-internet tylko na pobranie Firefox-a.

 > Pozostałe obciążenia - dostęp do sieci internet
 > Bezpieczny Internet (225 MB) 8.13
 > Bezpieczny Internet (25 MB) 4.06
 > Razem: 12.19

Nie podpisywałam umowy na internet, tylko mialam płacić za tyle ile
wykorzystam.
Nic już z tego nie rozumiem.

<http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj__co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html>

Data: 2016-01-05 08:12:52
Autor: z
T-Mobile
W dniu 2016-01-05 o 03:30, Krystek pisze:
<http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj__co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html>

I znowu oszuci i zodzieje.

Znajdzie si w kocu w tym kraju normalny prokurator i sd?

Art. 286

1. Kto, w celu osignicia korzyci majtkowej, doprowadza inn osob do niekorzystnego rozporzdzenia wasnym lub cudzym mieniem za pomoc wprowadzenia jej w bd albo wyzyskania bdu lub niezdolnoci do naleytego pojmowania przedsibranego dziaania, podlega karze pozbawienia wolnoci od 6 miesicy do lat 8.

Data: 2016-01-05 09:28:46
Autor: krzysztofsf
T-Mobile
W dniu wtorek, 5 stycznia 2016 03:30:38 UTC+1 uytkownik Krystek napisa:

<http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj__co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html>

To zupelnie inna usluga, niz to o czym pisze Animka.
W czasie gdy bylem w T-mobile tez mialem taki pakiet i bylem w pelni zapoznany z kosztem 10 zl za dodatkowe 1,5 GB, co bylo wyraznie zaznaczone w tabelkach prezentujacych oferty na stronie i przy podpisywaniu.

Poniewaz jednak pogarszaja a nie polepszja oferte, obecnie jestm w Plusie.

Data: 2016-01-07 00:19:02
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-05 o 18:28, krzysztofsf pisze:
W dniu wtorek, 5 stycznia 2016 03:30:38 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:

[...]

Ja mam tak: Bezpieczny Internet Max 1 GB od 50 kB do 25 MB za 5 zł .
Jak wykorzystam więcej to płacę tylko za to co wykorzystałam. Taka umowę zawierałam z panem w salonie T Mobile, a fachowcy od naliczania faktur dowalali mi co innego.

W sumie z internetu w telefonie przez gprs nie korzystam, tylko czasami w domu (jak coś muszę sprawdzić, czy np. ostatnio musiałam znowu zainstalować Mozillę Firefox), bo jakby co to mam Wifi z UPC. Korzystałam w lecie sporo jak byłam w szpitalu po operacji, ale to był wyjątek. Wtedy jeszcze nie miałam TV i internetu z UPC, więc i Wifi nie miałam.

--
animka

Data: 2016-01-07 00:23:46
Autor: Animka
T-Mobile
[...]

Ale w Plusie nie masz 400 minut na komórkowe w abonamencie i stacjonarnych bez ograniczeń za 5 zł. Prawda?

--
animka

Data: 2016-01-06 21:30:34
Autor: krzysztofsf
T-Mobile
W plusie mam wszystko krajowe nolimit 120 bodaize minut na ue i 5 gb internetu. Za 49.9 miesiecznie,pol roku bezplatnie- stednia wychodzi cos 37 zl miesiecknie. Sama karta sim, bo telefony sobie kupuje samodzielnie

Data: 2016-01-07 14:43:46
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-07 o 06:30, krzysztofsf pisze:
W plusie mam wszystko krajowe nolimit 120 bodaize minut na ue i 5 gb internetu. Za 49.9 miesiecznie,pol roku bezplatnie- stednia wychodzi cos 37 zl miesiecknie. Sama karta sim, bo telefony sobie kupuje samodzielnie
Jak masz na komórkowe bez limitu to całkiem nieźle. Czy na stacjonarne tez można załatwić jakiś no limit?

--
animka

Data: 2016-01-07 06:35:30
Autor: krzysztofsf
T-Mobile
Wszystko no limit w tej cenie. Stacjonarne tez. Pol roku darmo za przeniesienie do nich numeru.wlasnie mija mi pol roku w plusie.

Data: 2016-01-07 22:21:42
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-07 o 15:35, krzysztofsf pisze:
Wszystko no limit w tej cenie. Stacjonarne tez. Pol roku darmo za przeniesienie do nich numeru.wlasnie mija mi pol roku w plusie.
A to super :-) Dzieki :-)
  Czy z internetu można zrezygnować lub wziąć jakiś malutki pakiecik? Mnie LTE niepotrzebne, a wiadomo, że każdy by chciał jak najmniej placić, a tego co niepotrzebne to nie brać.
Ciekawa jestem, czy byłoby dużo drożej jakbym nie przenosiła numeru, tylko wzięła nowy numer.

--
animka

Data: 2016-01-07 19:44:29
Autor: krzysztofsf
T-Mobile
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 22:22:20 UTC+1 uytkownik Animka napisa:
W dniu 2016-01-07 o 15:35, krzysztofsf pisze:
> Wszystko no limit w tej cenie. Stacjonarne tez. Pol roku darmo za przeniesienie do nich numeru.wlasnie mija mi pol roku w plusie.
A to super :-) Dzieki :-)
  Czy z internetu mona zrezygnowa lub wzi jaki malutki pakiecik? Mnie LTE niepotrzebne, a wiadomo, e kady by chcia jak najmniej placi, a tego co niepotrzebne to nie bra.
Ciekawa jestem, czy byoby duo droej jakbym nie przenosia numeru, tylko wzia nowy numer.

Wszystko maja na stronie. W przeciwienstwie do obecnego t-mobile bardzo precyzyjnie szczegolowo opisane. Inne opcje niz opisalem wygladaja na mniej atrakcyjne. Jesli nie zalezy Ci na internecie i mms, to moze warto pomyslec o nju mobile, Virgin mobile czy tez viking mobile? Mozna przeniesc numer lub wziasc nowy starter.

Data: 2016-01-08 22:45:59
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-08 o 04:44, krzysztofsf pisze:
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 22:22:20 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
[...]

Wszystko maja na stronie.
Ja widzę to:
http://www.plus.pl/abonament/nowy-numer#bez-telefonu
Trochę drogo.

[...]

Mam zawsze abonament.
Zależy mi szczególnie na  połączeniach do komórkowych i stacjonarnych. Mms-y i sms-y też by się przydały, ale rzadko wysyłam. Mam co prawda czas jeszcze do kwietnia i może jeszcze się coś w tych sieciach zmienić.

--
animka

Data: 2016-01-07 19:37:06
Autor: user
T-Mobile
W dniu 2016-01-07 o 14:43, Animka pisze:
[...]

Nie lepiej płacić 39 zł miesięcznie mieć 1 miesięczny termin wypowiedzenia, mieć 5 GB transferu na Internet i full rozmowy do wszystkich ? ( Retbul mobile )

-- -

Data: 2016-01-07 20:29:13
Autor: Liwiusz
T-Mobile
W dniu 2016-01-07 o 19:37, user pisze:
[...]

Drogo. Przynajmniej o jakieś 20zł (skoro bez smsów/mmsów).

--
Liwiusz

Data: 2016-01-08 03:54:19
Autor: ALEX Alpha MR
T-Mobile
W dniu 7.01.2016 o 20:29, Liwiusz pisze:

[...]

Dziś to prepaidy są tańsze niż abo ;-)
http://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/taryfy-na-karte/
3GB w pakiecie i 2GB za doładowanie. 30zł na 30 dni :-)
Reszta nolimit: komórki, stacjonarne, sms, mms  :-)

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2016-01-08 22:57:17
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-08 o 03:54, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

*Za doładowanie kwotą 30 zł otrzymujesz w bonusie 2 GB, a po aktywacji pakietu kodem *111*763*1# zyskujesz 3 GB oraz nielimitowane rozmowy i SMS-y na 30 dni. Łącznie masz 5 GB i wszystko bez limitów przez cały miesiąc! Tylko w ofercie Red Bull MOBILE Energy na kartę 5 zł.

Nie napisali do kogo te nielimitowane rozmowy i czy tylko na komórkowe, bo może tylko w tym redbulu.
**Oferta ważna do 31.12.2015 r.

--
animka

Data: 2016-01-09 06:05:53
Autor: ALEX Alpha MR
T-Mobile
W dniu 8.01.2016 o 22:57, Animka pisze:

[...]

Napisali, do wszystkich sieci.

i czy tylko na komórkowe,

Na stacjonarki też, przerobione w praktyce.

bo może tylko w tym redbulu.

W Red Bullu i Playu darmowe rozmowy są za 0zł. "Stan Darmowy - Rozmawiaj i SMS-uj ze wszystkimi w Red Bull MOBILE i PLAY za darmo na zawsze." Kod *188#

**Oferta ważna do 31.12.2015 r.

Dotyczy pakietu 10GB za 10 zł na 30 dni.

Data: 2016-01-08 23:09:19
Autor: Animka
T-Mobile
[...]

Dla mnie najlepsza to by była oferta bez telefonu za 39 zł.
  http://www.redbullmobile.pl/oferta/abonament/bez-telefonu/

--
animka

Data: 2016-01-09 06:09:36
Autor: ALEX Alpha MR
T-Mobile
W dniu 8.01.2016 o 23:09, Animka pisze:

[...]

9 zł drożej za to samo? Cóż, Twój wybór, Twoje pieniądze :-)

Data: 2016-01-09 20:09:03
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-09 o 06:09, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

Zobaczę co będzie za 2 m-ce (może się coś zmienić) i przeanalizuję.

--
animka

Data: 2016-01-08 23:16:28
Autor: Animka
T-Mobile
[...]

Tu maja dobrą ofertę, ale ja się nie kwalifikuję, bo to dla nowych.
Przedłużać u nich umowy mi się nie opłaca, bo jeszcze dowalą mi jakąś kwote do abonamentu (tak jak w Orange), a nie zmniejszą.
http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/cat10027.chtml?filters=availability:availability:availableForRetentionClients

--
animka

Data: 2016-01-09 06:15:08
Autor: ALEX Alpha MR
T-Mobile
W dniu 8.01.2016 o 23:16, Animka pisze:

[...]

Żarty sobie stroisz. Umowa "tylko sim" z cyrografem na 2 lata? Do tego "aż" 1 GB?

Data: 2016-01-09 20:12:51
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-09 o 06:15, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

Czyli podpowiadasz ofertę z telefonem i na kartę, a nie abonament? :-)

--
animka

Data: 2016-01-09 22:07:37
Autor: ALEX Alpha MR
T-Mobile
W dniu 9.01.2016 o 20:12, Animka pisze:

[...]

Podpowiadam jedynie że wiazanie się na 2 lata za "goły sim" to kompletny bezsens. W tak zwanym "międzyczasie" może się wiele zmienić, a jak ktoś podpisuje taką umowę, to będzie związany warunkami do końca cyrografu. Umowa abonamentowa miesięczna też może być :-)
ATSD kupowanie od opa telefonu to też kiepski pomysł. W zamian za jakąś tam ulgę, wiążesz się na 2/3 lata z ofertą która dziś jest atrakcyjna, za pół roku będzie taka sobie, a za kolejne pół roku będzie zupełnie nieatrakcyjna. Ale będziesz musiała płacić i trzymać się jej.
Dlatego wolę ofertę z telefonem z normalnego sklepu, może być na raty, a często bywają w promocji i prepaid, który daje niesamowitą wolność zmiany oferty i operatora wręcz z dnia na dzień :-)

Data: 2016-01-10 03:22:48
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-09 o 22:07, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

No tak, masz rację, ale najpierw telefon musisz spłacić. Jak coś się nie spodoba to wywalam kartę i kupuję od innego operatora.
Trzeba tylko się pilnować z tym doładowywaniem, bo można przegapic termin.
Akurat mam dobry telefon, więc tym razem będzie bez telefonu.

--
animka

Data: 2016-01-10 12:41:08
Autor: ALEX Alpha MR
T-Mobile
W dniu 10.01.2016 o 3:22, Animka pisze:
[...]

A co to za różnica czy w sklepie czy od operatora? I tak i tak trzeba spłacić.

Jak coś się nie
spodoba to wywalam kartę i kupuję od innego operatora.

Jak weźmiesz abonament z cyrografem, to będziesz musiała płacić do końca cyrografu. Tak więc z wywalaniem nie będzie tak łatwo.

Trzeba tylko się pilnować z tym doładowywaniem, bo można przegapic termin.
Akurat mam dobry telefon, więc tym razem będzie bez telefonu.

Tym bardziej nie ma sensu wiązać się cyrografem.

Data: 2016-01-10 00:36:57
Autor: P.B.
T-Mobile
Dnia Sat, 9 Jan 2016 22:48:17 +0100, user napisa(a):

Nie lepiej paci 39 z miesicznie mie 1 miesiczny termin
wypowiedzenia, mie 5 GB transferu na Internet i full rozmowy do
wszystkich ? ( Retbul mobile )

Drogo. Przynajmniej o jakie 20z (skoro bez smsw/mmsw).

sms chyba s

W Play na kart jest Formua Unlimited, gdzie wszytkie rozmowy (w tym
stacjonarne), SMS, MMS'y s w cenie, plus 3GB netu na miesic. Kosztuje to
cae 35 brutto miesicznie. Bez abonamentu, bez umowy! --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2016-01-10 03:28:29
Autor: Animka
T-Mobile
W dniu 2016-01-10 o 00:36, P.B. pisze:
Dnia Sat, 9 Jan 2016 22:48:17 +0100, user napisał(a):

[...]

W Play na kartę jest Formuła Unlimited, gdzie wszytkie rozmowy (w tym
stacjonarne), SMS, MMS'y są w cenie, plus 3GB netu na miesiąc. Kosztuje to
całe 35 brutto miesięcznie. Bez abonamentu, bez umowy!

Ja w Playu i tylko w Playu bardzo często nie miałam zasięgu. Tzn.mój telefon nie miał zasięgu.
Potem przeszłam z Play-a (bo tylko 60 minut na komórki) do T Mobile na abonament, no i trochę szkód w tym abonamencie mi narobili. Telefon splaciłam, to myślałam, że będę placiła mniejszy abonament i się gorzko zawiodłam.

--
animka

Data: 2016-01-07 00:03:35
Autor: Animka
T-Mobile
> [...]

 > Bezpieczny Internet (25 MB) 4.06
 > Razem: 12.19

Nie podpisywałam umowy na internet, tylko mialam płacić za tyle ile

Przeczytam zaraz co pod tym linkiem.
W umowie dot. internetu mam to co niżej (bo nie zależało mi na pakiecie internetowym).
Bezpieczny Internet Max 1 GB od 50 kB do 25 MB za 5 zł

Chyba ktoś z T Mobile przeczytał tutaj mojego posta, bo dostałam maila - (wreszcie, kolejny raz od pewnej osoby, która się zna) , że w następnej fakturze odejmą mi te naliczenia.

Chciałabym później przedłużyć tam umowę, a najlepiej rozwiązać i wziąć nową (niższy abonament w promocji), ale mam obiekcje, że mnie będą znowu kiwać. Nie wiem czy zaufać czy nie.

--
animka

T-Mobile