Data: 2016-06-10 17:12:13 | |
Autor: J.F. | |
T Mobile | |
Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości
Pomyłkowo poszły 2 razy przelewy za abonament na niemała kwotę. Prosiłam o przelew zwrotny, ale oni mieli to w ciężkim poważaniu. Nie odesłali. Teraz mam czekać do miesiąca na swoje pieniądze. Gapiostwo kosztuje. Ale zawsze mozesz poprosic o wystawienie faktury na zaliczke, to moze uznaja ze prosciej bedzie oddac :-) J. |
|
Data: 2016-06-14 00:31:01 | |
Autor: Animka | |
T Mobile | |
W dniu 2016-06-10 o 17:12, J.F. pisze:
Użytkownik "Animka" napisał w wiadomościNie mam już dostępu do konta i kontaktu z nimi, a dzwonienie tam się nie opłaca, bo kosztowne. Przyslali mi jeszcze fakturę na następny abonament jak umowa z nimi jest już zakończona. Poszlam z tą fakturą na ul. Puławską (tam mają kasę) i nie wyplacili mi. Na fakturze na górze strony widnieje ile mam nadplaty. Abonament to by chcieli od razu, ale czyjeś nadplaty to już mają w ciężkim poważaniu. Jakaś dziewczyna przy stanowisku przyjmuje tylko rzekomo cudzoziemców. Raz konwersowała ze 3 godziny z jakąś rosjanką, następnym razem przyszło dwóch podobnych do jakichś terrorystów, a ona była cała w skowronkach. Obsługą firm zajmuje się chłopak (i nudzi się), który chyba mieszka w tym samym bloku co ja. Leżał raz na podłodze przy windzie i głupawo się uśmiechał. Pewnie narkotyki nie pozwalały mu wstać, taki był nawalony. Przyjmują kogo chca, szczególnie swoich znajomych, a numerki oczekujących stoją w miejscu. Muszę napisać do jakiegoć dyrektora, żeby z tymi warcholami zrobił porządek i oddał mi pieniądze. Na telefonie mnie oszukali. Miało być 18 rat, a ja głupia cieszylam się, że telefon w listopadzie spłacilam, potem okazało się, że te 25 zł wliczyli mi do abonentu. Mogłabym iść do Federacji Konsumentów, ale byłam po operacji i nie mialam sił tam się wlec. -- animka |
|