T-Mobile Rok ważnosci konta

Data: 2013-03-13 19:54:03
Autor: kowtow
T-Mobile Rok ważnosci konta
19 marca wprowadzaja opłate za rok waznosci konta 3 zl za miesiac co trzeba zrobic zeby jesze przez rok nie placic Podobno jakiegos sms trzeba wyslac

Data: 2013-03-13 20:03:19
Autor: Liwiusz
T-Mobile Rok ważnosci konta
W dniu 2013-03-13 19:54, kowtow pisze:
19 marca wprowadzaja opłate za rok waznosci konta 3 zl za miesiac co trzeba
zrobic zeby jesze przez rok nie placic Podobno jakiegos sms trzeba wyslac

Najlepiej przenieść numer do virginmobile.

--
Liwiusz

Data: 2013-03-13 20:40:48
Autor: kowtow
T-Mobile Rok ważnosci konta
Najlepiej przenieść numer do virginmobile.

No to raczej nie wchodzi w gre do czasu wydania kilkuset zlotych z rachunku numeru

Data: 2013-03-13 20:49:12
Autor: dizel
T-Mobile Rok ważnosci konta
On Wed, 13 Mar 2013 20:40:48 +0100, "kowtow"
<kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote:

Najlepiej przenieść numer do virginmobile.

No to raczej nie wchodzi w gre do czasu wydania kilkuset zlotych z rachunku numeru

Jeśli nie ma się aktywnej tej usługi to trzeba ją włączyć, zrobić
jakieś zdarzenie żeby się przedłużyło ważność konta o rok i potem ją
wyłączyć, oczywiście wszystko przed 19.03., przez iboa pewnie się da,
nie ma w tym nic magicznego.
Coś czuje że kolega załapał się na kilka podwójnych doładowań:) Pozdrawiam

Data: 2013-03-13 20:58:10
Autor: kowtow
T-Mobile Rok ważnosci konta
[...]

Mam aktywna usluge Rok waznosci konta do 20.03.2014r Moje pytanie czy cos musze aktywowac lub dezaktywowac zeby ten stan mi sie utrzymal bez ponoszenia kosztow.

Data: 2013-03-13 21:18:02
Autor: dizel
T-Mobile Rok ważnosci konta
On Wed, 13 Mar 2013 20:58:10 +0100, "kowtow"
<kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote:

Mam aktywna usluge Rok waznosci konta do 20.03.2014r Moje pytanie czy cos musze aktywowac lub dezaktywowac zeby ten stan mi sie utrzymal bez ponoszenia kosztow.

No to jeśli ta data ci wystarczy to teraz musisz tylko dezaktywować
roczną ważność konta w iboa albo przez ebok w telefonie przed 19.03  i
tyle, ważność powinna zostać taka jak jest, a koszty nie będą
ponoszone po wprowadzeniu opłat.

Pozdrawiam

Data: 2013-03-13 21:31:17
Autor: dizel
T-Mobile Rok ważnosci konta
On Wed, 13 Mar 2013 21:18:02 +0100, dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

[...]

Kody na dezaktywacje to:
NIE na numer 668
krótki kod: *100*68*2#

Pozdrawiam

Data: 2013-03-13 23:08:38
Autor: JoteR
T-Mobile Rok ważnosci konta
"kowtow" napisał:

Najlepiej przenieść numer do virginmobile.

No to raczej nie wchodzi w gre do czasu wydania
kilkuset zlotych z rachunku numeru

I tak legł w gruzach kolejny mit rozpowszechniany przez prepaidfajterów,
ten o rzekomej łatwości zakończenia współpracy z daną siecią w dowolnym
a dogodnym dla klienta momencie. Tym boleśniejszy to upadek, albowiem
ten mit wyciągany był jako koronny argument o wyższości tej formy ciułactwa
nad abonamentem.
Liiiwiuuuszu, czy ci nie żaaal...

JoteR

Data: 2013-03-14 02:08:29
Autor: dizel
T-Mobile Rok waĹźnosci konta

JoteR<joter@pf.pl> wrote:
"kowtow" napisał:

> [...]
ten o rzekomej łatwości zakończenia współpracy z daną siecią w dowolnym
a dogodnym dla klienta momencie. Tym boleśniejszy to upadek, albowiem
ten mit wyciągany był jako koronny argument o wyższości tej formy ciułactwa Ty
nad abonamentem.
Liiiwiuuuszu, czy ci nie Ĺźaaal...

Jak ktoś lubi mieć na karcie prepaid tyle co na koncie bankowym to już jego sprawa
--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

Data: 2013-03-14 06:33:28
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 14 Mar 2013 02:08:29 +0100, dizel wrote:
> [...]
> Liiiwiuuuszu, czy ci nie żaaal...

 Jak ktoś lubi mieć na karcie prepaid tyle co na koncie bankowym to już jego sprawa

No pardon, ale tutaj nie wszyscy są z roczników 90+, a kiedys trza było
prepaida załadować 50zł/kwartał. A z kazdym niewygadanym w ten sposob
doładowaniem środków na koncie pojawiało się więcej. I im ich bylo
wiecej, tym zawsze trudniej machnac na to reką, uwierz.

Ja w Tiktaku mam obecnie ponad 350zł i naprawdę odróżniam bank od opera
GSM ;-) (owszem, mam wlaczony rok waznosci konta, owszem, na starcie tej
rocznej waznosci bylo tam jeszcze wiecej).

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-03-14 10:46:38
Autor: dizel
T-Mobile Rok ważnosci konta
On Thu, 14 Mar 2013 06:33:28 +0000 (UTC), Michal Tyrala
<wiesiu@bdm.com.pl> wrote:

No pardon, ale tutaj nie wszyscy są z roczników 90+, a kiedys trza było
prepaida załadować 50zł/kwartał.

Wcale nie tak dawno :)

Ja w Tiktaku mam obecnie ponad 350zł i naprawdę odróżniam bank od opera
GSM ;-) (owszem, mam wlaczony rok waznosci konta, owszem, na starcie tej
rocznej waznosci bylo tam jeszcze wiecej).

Jeśli chodzi o tak taka to sprawa prosta, dużo ludzi zrobiło sobie
skarbonki podwójnymi doładowaniami kiedy jeszcze one były. Tyle że
widać że akurat tym osobom które mają skarbonki dalej na kontach to
raczej średnio było potrzebne, no ale wiadomo, reklamy, marketing
robią swoje.
W sumie w T łatwo skarbonki się pozbyć, parę razy w miesiącu sprawdzać
stan konta kodem i płacić co miesiąc 3 złote za roczną ważność konta i
już samo zejdzie:)

Pozdrawiam

Data: 2013-03-14 13:03:06
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 14 Mar 2013 10:46:38 +0100, dizel wrote:
[...]

Moj telefon w poczatkowym czasie swojego zycia byl glownie odbierany, a
za utrzymanie numeru trzeba bylo placic 50zl/kwartal. Raz się
przypadkiem na jakis bonus zalapalem, generalnie uzbierało się przez
tych ,,parę'' lat.

 W sumie w T łatwo skarbonki się pozbyć, parę razy w miesiącu sprawdzać
 stan konta kodem i płacić co miesiąc 3 złote za roczną ważność konta i
 już samo zejdzie:)

,,Już'' po 10 latach ;-)

Data: 2013-03-14 09:07:50
Autor: Liwiusz
T-Mobile Rok ważnosci konta
W dniu 2013-03-13 23:08, JoteR pisze:
"kowtow" napisał:

[...]

Ale w czym problem? Zawsze można uciułane złotówki wspaniałomyślnie darować operatorowi - tak samo jak co każdy miesiąc robi każdy abonamentowiec :)

--
Liwiusz

Data: 2013-03-14 19:17:19
Autor: JoteR
T-Mobile Rok ważnosci konta
"Liwiusz" napisał:

Ale w czym problem? Zawsze można uciułane złotówki
wspaniałomyślnie darować operatorowi - tak samo jak
co każdy miesiąc robi każdy abonamentowiec :)

Nie każdy:

"Cały dowcip kupowania [...] 700 minut za $15 w abonamencie
jest taki, że właśnie minuta wychodzi Ci za pojedyncze grosze
i nawet jak zużyjesz 1/2 czy 2/3 abonamentowego limitu
to Ci się to i tak opłaci niż płacić osobno za każdą minutę...
Może Ty nie rozumiesz o co w abonamentach chodzi? :-)"

Widzisz, nawet troll to zrozumiał ;->
A "darują operatorowi" tylko ci, co kupują przewymiarowane abonamenty, aby tylko mieć za złotówkie najdłuższego na dzielni smartfona ;-)

JoteR

Data: 2013-03-15 08:50:02
Autor: Liwiusz
T-Mobile Rok ważnosci konta
W dniu 2013-03-14 19:17, JoteR pisze:
"Liwiusz" napisał:

[...]

No ja nadal nie rozumiem. Skoro wydaję na telefon i internet 20zł miesięcznie, to jak mogę oszczędzić, wydając $15?

--
Liwiusz

Data: 2013-03-15 09:04:45
Autor: J.F.
T-Mobile Rok ważnosci konta
Dnia Fri, 15 Mar 2013 08:50:02 +0100, Liwiusz napisał(a):
[...]

Bo ty jestes emeryt w przedsmiertnych dawkach bez znajomych.
Jakbys byl normalnym czlowiekiem, to bys wygadywal co najmniej 500 minut i
nie skonczyloby sie na 20 zl :-P

J.

Data: 2013-03-15 11:01:16
Autor: Liwiusz
T-Mobile Rok ważnosci konta
W dniu 2013-03-15 09:04, J.F. pisze:
[...]

Bój się Boga! 500 minut wygaduje moja żona. Ale też podobną kwotę płaci za telefon.

--
Liwiusz

Data: 2013-03-16 02:52:50
Autor: animka
W dniu 2013-03-15 11:01, Liwiusz pisze:
[...]

Nie kaĹźdy:
"Cały dowcip kupowania [...] 700 minut za $15 w abonamencie
jest taki, że właśnie minuta wychodzi Ci za pojedyncze grosze
i nawet jak zuĹźyjesz 1/2 czy 2/3 abonamentowego limitu
to Ci się to i tak opłaci niż płacić osobno za każdą minutę...
MoĹźe Ty nie rozumiesz o co w abonamentach chodzi? :-)"
[...]

Ja w Play-u mam 390 + stacjionarne i Play oraz  internet.Płacę teraz (juĹź po promocji) 46 zł.

--
animka

Data: 2013-03-16 23:29:47
Autor: Grzexs
T-Mobile Rok waĹźnosci konta
Bój się Boga! 500 minut wygaduje moja żona. Ale też podobną kwotę płaci
za telefon.

Ja w Play-u mam 390 + stacjionarne i Play oraz  internet.Płacę teraz
(już po promocji) 46 zł.

Marna jakaś ta promocja.

--
Grzexs

Data: 2013-03-14 22:48:24
Autor: J.F.
T-Mobile Rok ważnosci konta
Dnia Wed, 13 Mar 2013 23:08:38 +0100, JoteR napisał(a):
[...]

A ciebie chyba abo mocno w d* gryzie, ze tak zawiscisz :-)

A kompletnie nie masz racji ... przynajmniej od dwoch lat :-)

Po pierwsze - taka kwota obecnie to moze pochodzic tylko z podwojnego
doladowania, wiec tracisz polowe. Zerwanie w abonamencie wiecej kosztuje.

Po drugie - jesli do wypowiedzenia sklania tylko argument ekonomiczny, to
taktak po podwojnym doladowaniu jest w miare przyzwoity i mozna z
wyprowadzka poczekac bez zalu do wygadania konta :-)

Po trzecie - ta oplata to niewielka jest. Przez rok raptem 36zl, a do
wygadania podobno kilkaset. Po czwarte - po wypowiedzeniu uslugi t-mobile zostawia termin konta ...
czyli rok na wygadanie bez oplat.

po piate ... jak ktos malo gada ... znasz abonament za 15 zl ? To nawet po ukroceniu bedzie sie niektorym oplacilo.
I nawet jak sie uzbiera grubsza kwota ... zawsze mozesz sobie wytlumaczyc
ze co miales zaplacic to juz zaplaciles, a teraz stracisz i tak mniej niz
niewykorzystanych minut w abo :-)

A po szoste ... teraz jakby promocja abonamentu, i faktycznie moze z
prepaid konkurowac.

J.

Data: 2013-03-14 22:30:24
Autor: J.F.
T-Mobile Rok ważnosci konta
Dnia Wed, 13 Mar 2013 19:54:03 +0100, kowtow napisał(a):

19 marca wprowadzaja opłate za rok waznosci konta 3 zl za miesiac co trzeba zrobic zeby jesze przez rok nie placic Podobno jakiegos sms trzeba wyslac

nie do 668
albo zadzwonic na *100*68*2#
albo w iboa

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/karta/taryfy/rok_waznosci