T-Mobile/Sync a opłaty za naklejkę zbliżeniową

Data: 2015-07-01 03:05:10
Autor: jakson
T-Mobile/Sync a opłaty za naklejkę zbliżeniową
Wiecie czy T-Mobile / były Alior Sync pobiera opłaty za nieużywaną naklejkę zbliżeniową?

Data: 2015-07-01 07:40:39
Autor: jakson
T-Mobile/Sync a opłaty za naklejkę zbliżeniową
Wiecie czy T-Mobile / były Alior Sync pobiera opłaty za nieużywaną naklejkę zbliżeniową?

Przyznam szczerze, że zapomniałem o posiadaniu naklejki zbliżeniowej,
ale syncową debetówką wyrobiłem bezgotówkowo znacznie więcej niż 200zł,
mimo to pobrali 6zł (za nigdy nie użytą naklejkę).

W normalnych bankach wystarczy sumarycznie wyrobić ileś tam -
- niestety w TMUB trzeba nabić >= 200zł na każdej karcie.
Cwaniacy, oszuści, ...

Czas zamknąć ichnie karty i pewnie niedługo konto.
Jedyne co tam jeszcze trzyma to darmowe szybkie przelewy.

Data: 2015-07-01 09:33:37
Autor: luc
T-Mobile/Sync a opłaty za naklejkę zbliżeniową
Właśnie przesłali sms:
============Na Twoim koncie bankowym zostala omylkowo naliczona oplata za karte NFC/naklejke zblizeniowa. Oplata zostala zwrocona. Przepraszamy za niedogodnosci.

pzdrwm
luc

T-Mobile/Sync a opłaty za naklejkę zbliżeniową