T-Mobile/Sync pobiera opłatę za naklejkę zbliżeniową

Data: 2015-07-01 07:51:02
Autor: jakson
T-Mobile/Sync pobiera opłatę za naklejkę zbliżeniową
Przyznam szczerze, że zapomniałem o posiadaniu naklejki zbliżeniowej,
ale syncową debetówką wyrobiłem bezgotówkowo znacznie więcej niż 200zł,
mimo to pobrali 6zł (za nigdy nie użytą naklejkę).

W normalnych bankach wystarczy sumarycznie wyrobić ileś tam -
- niestety w TMUB trzeba nabić >= 200zł na każdej karcie.
Cwaniacy, oszuści, ...

Czas zamknąć ichnie karty i pewnie niedługo konto.
Jedyne co tam jeszcze trzyma to darmowe szybkie przelewy.

Data: 2015-07-01 00:00:12
Autor: Kris
W dniu środa, 1 lipca 2015 07:51:07 UTC+2 użytkownik jakson napisał:
W normalnych bankach wystarczy sumarycznie wyrobić ileś tam -
- niestety w TMUB trzeba nabić >= 200zł na każdej karcie.
Cwaniacy, oszuści, ...
Czemu od razu oszuści?
Czas zamknąć ichnie karty i pewnie niedługo konto.
Jedyne co tam jeszcze trzyma to darmowe szybkie przelewy.
Czas zamknąć bo cwaniacy i oszuści a jednak nie zamykasz bo darmowe przelewy.;)
Trochę konsekwencji

Data: 2015-07-01 16:44:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
T-Mobile/Sync pobiera opłatę za naklejkę zbliżeniową

"Kris" b4f2a93c-f30b-4789-8fef-b7af0a0c56ac@googlegroups.com

: Czas zamknąć bo cwaniacy i oszuści a jednak
: nie zamykasz bo darmowe przelewy.;)

Gdzie nie są darmowe?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-01 18:32:30
Autor: jakson
T-Mobile/Sync pobiera opłatę za naklejkę zbliżeniową
Czemu od razu oszuści?

Bo nigdzie nie było to zapisane - przynajmniej jawnie.

Co ciekawe właśnie przysłali smsa, że oddali tą niesłusznie naliczoną opłatę.
Ciekawe, bo jeszcze nie zdążyłem napisać do nich.

Czas zamknąć bo cwaniacy i oszuści a jednak nie zamykasz bo darmowe przelewy.;)

A co ma piernik do wiatraka?

PS
Jeśli "wezmę sobie niesłusznie" Twój samochód, ale na drugi dzien (czy nieco później) oddam, to jak mnie nazwiesz?

Data: 2015-07-01 10:39:57
Autor: Kris
W dniu środa, 1 lipca 2015 18:32:37 UTC+2 użytkownik jakson napisał:

Jeśli "wezmę sobie niesłusznie" Twój samochód, ale na drugi dzien (czy nieco później) oddam, to jak mnie nazwiesz?

Porównanie z dupy wzięte.
Jeśli omyłkowo weżmiesz np mój telefon ale na drugi dzień oddasz to nie nazwę Cuebie osxustem. Zwykły błąd który sami wykryli, naprawili, przeprosili a Ty się rzucasz jak gówno w przerębli. Z oszustami się nie współpracuje więc dziwi mnie że jeszcze korzystasz z ich usług skoro uważasz że to oszuści.

Data: 2015-07-01 23:58:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
T-Mobile/Sync pobiera opłatę za naklejkę zbliżeniową

"Kris" b1978470-5e5c-44da-af1f-aa617268a881@googlegroups.com

[...]

Na tej grupie opisujemy takie problemy.
Nie rozmawiamy wcale o biznesie światowym, o wielkich
korporacjach, nie inwestujemy dziennie milionów euro...

Nie można nikogo przyzwyczajać do złodziejstwa, bo na sądy
nie warto liczyć w tym kraju. Jeśli banki zaczną okradać,
nikt nad tym nie zapanuje.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-04 10:47:36
Autor: Akarm
W dniu 2015-07-01 o 19:39, Kris pisze:

Zwykły błąd który sami wykryli, naprawili, przeprosili a Ty się rzucasz jak gówno w przerębli. Z oszustami się nie współpracuje więc dziwi mnie że jeszcze korzystasz z ich usług skoro uważasz że to oszuści.

Kiedy okazało się, że moja naklejka zbliżeniowa jest uszkodzona i zgłosiłem reklamację, na moje konto od razu wpłynęło 15zł wraz z informacją, żebym zamówił nową a tę uszkodzoną zamknął.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-07-01 23:45:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
T-Mobile/Sync pobiera opłatę za naklejkę zbliżeniową

"jakson" mn14n3$aef$1@node2.news.atman.pl

Jeśli "wezmę sobie niesłusznie" Twój samochód, ale na drugi dzien (czy nieco później) oddam, to jak mnie nazwiesz?

(; Frajerem? ;)

IMO -- ciesz się z tego, że oddali.
A SyneCek chyba i tak na niewiele jest zdatny.
Kiedyś miaU jakaś dobrą lokatę. Jeszcze wcześniej
dawał stówki za założenie i wydanie. (Waldek pogardził...)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

T-Mobile/Sync pobiera opłatę za naklejkę zbliżeniową