T-Mobile do widzenia

Data: 2015-06-11 19:00:33
Autor: re
T-Mobile do widzenia
Podjąłem męską decyzję :-)

Wynoszę się z T-Mobile. Ostatnio telefon komuś likwidowałem to dwa razy już jakieś odsetki naliczyli 2 grosze a potem 9 groszy a kojarzę, że usługa po prostu na koniec nie działała. Wydaje mi się, że jak tak bardzo chcą być skrupulatni to niech sobie teraz policzą ile stracą na moim wyprowadzeniu. No i każdemu polecam wyprowadzkę by czasem nie doświadczył takiej samej skrupulatności T-Mobile na sobie :-)

Pozdrawiam T-Mobile. Jesteście po prostu "świetni" :-)

Data: 2015-06-11 20:03:52
Autor: Jeffrey
T-Mobile do widzenia
re wrote:
[...]

:-)
Pozdrawiam T-Mobile. Jesteście po prostu "świetni" :-)

ja już niemal rok temu tak postąpiłem
na dowidzenia tmobile tak uwalniało numer że 3 razy musiałem chodzić do salonu ( robili tak z każdym z 3 numerów które przenosiłem)
o ile jeszcze przed tym cyrkiem rozważyłbym powrót gdy pojawią się dobre warunki to teraz bankowo NIE.

Data: 2015-06-13 12:18:02
Autor: re
T-Mobile do widzenia

Użytkownik "Jeffrey"

[...]

-- -
Jeszcze nie wiem ile razy będę musiał chodzić, ale na wstępie sms z kodem jednorazowym wysłany na dotychczasowy numer czyli w T-Mobile potwierdzający wysłany wniosek o przeniesienie od strony przyjmującego numer dotarł do mnie po kilku godzinach zamiast natychmiast.

Data: 2015-06-11 22:12:30
Autor: keramp z Pyrlandii
T-Mobile do widzenia
Użytkownik "re" <re@re.invalid> napisał w wiadomości news:mlces1$kgf$1mx1.internetia.pl...
[...]

Przelej im o grosz więcej, to dla nich pewno szok będzie dopiero zacznie się motanie awantura afera itd ;)
Zdrówka

Data: 2015-06-13 12:21:59
Autor: re
T-Mobile do widzenia

Użytkownik "keramp z Pyrlandii"

[...]

Ale nie jestem właścicielem tamtego likwidowanego numeru, musiałbym komuś tak doradzić najpierw. A przenoszę swój by się czasem ich jednostronna skrupulatność u mnie nie objawiła.

Data: 2015-06-11 22:23:45
Autor: Skylla
T-Mobile do widzenia
W dniu 2015-06-11 o 19:00, re pisze:
Podjąłem męską decyzję :-)

Wynoszę się z T-Mobile. Ostatnio telefon komuś likwidowałem to dwa razy
już jakieś odsetki naliczyli 2 grosze a potem 9 groszy
To samo  likwidowany telefon w dodatku z powodu śmierci abonenta i za jakiś czas faktura za 0,01 zł odsetek w dodatku od kwoty 0,00zł...
paranoja

Data: 2015-06-13 12:25:09
Autor: re
T-Mobile do widzenia

Użytkownik "Skylla"

[...]

Ja myślę, że oni mają system, który tak im to wystawia i nikt tam nie zastanawia się czy ściąganie 2 groszy ma sens. Tylko ten ich system nawala skoro zablokowali numer wcześniej a jakoś kasy za te wszystkie dni niedziałania nie zwrócili. Myślę, że lepiej jak się stamtąd wyprowadzę i innym polecam.

Data: 2015-06-11 23:04:58
Autor: AL
T-Mobile do widzenia
On 2015-06-11 19:00, re wrote:
Podjąłem męską decyzję :-)

[...]

od dwóch miesięcy przeniosłem z Tmobile do Pleja (choć bardzo się przed nim broniłem) cztery numery.
I wiesz co - na razie nie żałuję - jest nie drożej a mam więcej, znacznie więcej w pakiecie.

Data: 2015-06-13 12:27:54
Autor: re
T-Mobile do widzenia

Użytkownik "AL"

[...]

To ja wiem, że konkurencja może być całkiem ok. Stać mnie było na utrzymywanie tam numeru, ale to mnie a płacić odsetek od niedziałającego numeru już nie miałbym zamiaru, więc żeby mi się tak nie przytrafiło wyniosę się.

Data: 2015-06-12 09:50:51
Autor: Chris
T-Mobile do widzenia
On 2015-06-11 19:00, re wrote:
Podjąłem męską decyzję :-)

[...]

I wiesz co - na razi enie rzałuję - jest nie drożej a mam więcej,
znacznie więcej w pakiecie.

Ja po XX latach przeszedłem teraz do Virgin i też nie żałuję choć czasami przełączanie reamingu danych trwa wieki. Ale za to mam all free za taką cenę której TM nie da na 100%.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-06-12 23:27:34
Autor: Jingiel
T-Mobile do widzenia
W dniu 2015-06-12 o 09:50, Chris pisze:

Ja po XX latach przeszedłem teraz do Virgin i też nie żałuję choć
czasami przełączanie reamingu danych trwa wieki. Ale za to mam all free
za taką cenę której TM nie da na 100%.

Właśnie zrobiłem to samo. Dziś mają w nocy przełączyć.

Data: 2015-06-13 12:31:31
Autor: re
T-Mobile do widzenia

Użytkownik "Jingiel"

[...]

Działa ? Nie działa ? Ile TM dostaje za numer ?

Data: 2015-06-12 23:39:51
Autor: yabba
T-Mobile do widzenia
On 2015-06-11 19:00, re wrote:
Podjąłem męską decyzję :-)

[...]

O! A ja zobaczyłem ostatnio Jump Go za 30 zł brutto (połączenia do wszystkich i SMS bez limitu) i zastanawiałem się nad przejściem z Playa do T-Mobile.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-06-13 01:53:32
Autor: Jingiel
T-Mobile do widzenia
W dniu 2015-06-12 o 23:39, yabba pisze:

O! A ja zobaczyłem ostatnio Jump Go za 30 zł brutto (połączenia do
wszystkich i SMS bez limitu) i zastanawiałem się nad przejściem z Playa
do T-Mobile.

Ale to abonament. I pewnie internetu w tym nie ma. Teraz jest promocja w Virgin i w ramach tych 29 zł dają 5GB.

Data: 2015-06-13 12:30:26
Autor: re
T-Mobile do widzenia

Użytkownik "Jingiel"

[...]

Takie proste porównanie różnych sieci nie jest proste. W Virgin np infolinia nie działa nocą. Może telefony w sieci Virgin też nie działają...

Data: 2015-06-13 19:24:19
Autor: yabba
T-Mobile do widzenia
Użytkownik "Jingiel" <xxx@xxxxxx.xx> napisał w wiadomości news:557b70fc$0$2196$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak, abonament. Chyba 500 MB, ale dla mnie teraz jest to bez znaczenia, bo Internetu w telefonie prawie nie używam.
W play dla małych firm jest abonament z wszystkim bez limitu i 4 GB za 29,99 netto.

--
Pozdrawiam,

yabba

T-Mobile do widzenia