T-Mobile do widzenia

Data: 2015-06-11 22:12:30
Autor: keramp z Pyrlandii
T-Mobile do widzenia
Użytkownik "re" <re@re.invalid> napisał w wiadomości news:mlces1$kgf$1mx1.internetia.pl...
Podjąłem męską decyzję :-)
Wynoszę się z T-Mobile. Ostatnio telefon komuś likwidowałem to dwa razy
już  jakieś odsetki naliczyli 2 grosze a potem 9 groszy a kojarzę, że
usługa po  prostu na koniec nie działała. Wydaje mi się, że jak tak
bardzo chcą być  skrupulatni to niech sobie teraz policzą ile stracą na
moim wyprowadzeniu.  No i każdemu polecam wyprowadzkę by czasem nie
doświadczył takiej samej  skrupulatności T-Mobile na sobie :-)
Pozdrawiam T-Mobile. Jesteście po prostu "świetni" :-)

Przelej im o grosz więcej, to dla nich pewno szok będzie dopiero zacznie się motanie awantura afera itd ;)
Zdrówka

Data: 2015-06-13 12:21:59
Autor: re
T-Mobile do widzenia

Użytkownik "keramp z Pyrlandii"

[...]

-- -
:-)

Ale nie jestem właścicielem tamtego likwidowanego numeru, musiałbym komuś tak doradzić najpierw. A przenoszę swój by się czasem ich jednostronna skrupulatność u mnie nie objawiła.

T-Mobile do widzenia