T-Mobile jak rumunskie dziecko - "daj pane 5 zlotych"

Data: 2014-07-30 23:35:26
Autor: krzysztofsf
T-Mobile jak rumunskie dziecko - "daj pane 5 zlotych"
Podnosza oplate za abonamenty sprzed roku o 5 zlotych miesiecznie.  Argumentem jest "bo ponosimy koszty rozwoju i juz"

Wystarczyloby, zeby w ramach tych 5 zl odblokowali dostep do LTE dla "starych" taryf, i byloby w miare elegancko - "udostepniamy LTE i za to oplata".

I tak, nawet po podwyzce, moj abonament jest dla mnie najkorzystniejszy (i porownujac do oferowanych taryf jump i do innych operatorow), ale niesmak pozostaje.

Data: 2014-07-31 08:43:12
Autor: K
W dniu 31-07-2014 o 08:35, krzysztofsf pisze:
[...]

zawsze mozesz zrezygnowac i wlasnie wczoraj wyslalem im rezygnacje. mam stara taryfe za 129 netto w biznesie (bez telefonu), ale ze ostatnio duzo bywalem poza pl, to troche internetu w roamingu doszlo. srednia rachunkow z ostatnich trzech miesiecy zrobila sie ponad 200pln, wiec system przygotowal dla mnie super oferte w jump: pierwsza oferta to bylo 209 netto, a druga poprawiona to juz 249pln netto. jako ze umowe mam do konca 2015, a w najblizszym czasie bede wiecej za granica niz w polsce, chetnie przeniose numer do prepaida i niech sie ida kochac.

Data: 2014-07-31 00:00:42
Autor: krzysztofsf
W dniu czwartek, 31 lipca 2014 08:43:12 UTC+2 użytkownik K napisał:
W dniu 31-07-2014 o 08:35, krzysztofsf pisze:

zawsze mozesz zrezygnowac i wlasnie wczoraj wyslalem im rezygnacje. mam stara taryfe za 129 netto w biznesie (bez telefonu),

Ja mam 2 numery po 19,90 zl. (od wrzesnia bedzie 24,90)
W abonamencie 200 minut i 500mega, po przekroczeniu transferu mam przejscie w danym miesiacu na 2 GB, a te 1500 mega dodatkowo jest kasowane - 10 zl.

Do tego po jednej platnej usludze na kazdym z numerow.

Na moment biezacy nie widze nic korzystniejszego na moje potrzeby, ale poczekamy...

Data: 2014-07-31 09:19:50
Autor: K
W dniu 31-07-2014 o 09:00, krzysztofsf pisze:
[...]

no ja tez jestem zadowolony, bo mam nielimitowane w pl, 1000min do ue i nielimitowane przychodzace w roamingu. do tego 15GB netu w pl. nie ma w tej cenie takich warunkow u zadnego innego opa. sa lepsze w jump biznes za 129pln z telefonem lub za 99 bez.

Data: 2014-07-31 12:45:38
Autor: Chris
W dniu 2014-07-31 09:00, krzysztofsf pisze:
[...]

Tylko dla czego teraz już nie ma takich taryf :(  same jupmy od 50 zł

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2014-07-31 17:39:57
Autor: Smok Eustachy
T-Mobile jak rumunskie dziecko - "daj pane 5 zlotych"
W dniu 31.07.2014 o 08:43, K pisze:
/..../
[...]

Jak zrezygnujesz to nie przeniesiesz.

Data: 2014-07-31 18:45:53
Autor: Qlfon
,
chetnie przeniose numer do prepaida i niech sie ida kochac.

Jak zrezygnujesz to nie przeniesiesz.

Dziś mi jeden "konsulatant" w lubelskim salonie wmawiał, że przy rezygnacji przeniosą mnie do TT a potem droga wolna. Ale sam nie wiem co i jak bo jednocześnie twierdził, że:
- LTE działa na starych taryfach (gdy dostał do ręki miesięczną Moto G z LTE i starym abonamentem ale nowym uSIMem to stwierdził,że nie mam LTE bo nie mam brandowanego softu od TM
- pomimo tego co mam napisane w liście od TM, twierdził, że nie mam możliwości przejścia na JUMP.

Słowem, z nimi trzeba "rozmawiać" tylko pisemnie, bo każdy mówi co innego a wyegzekwowanie czegokolwiek jest męczące o ile niemożliwe...
--
Qlfon, Lublin

Data: 2014-07-31 11:16:57
Autor: krzysztofsf
W dniu czwartek, 31 lipca 2014 18:45:53 UTC+2 użytkownik Qlfon napisał:
W dniu 2014-07-31 17:39, Smok Eustachy pisze:

> W dniu 31.07.2014 o 08:43, K pisze:

,

> Jak zrezygnujesz to nie przeniesiesz.

Dzi¶ mi jeden "konsulatant" w lubelskim salonie wmawiał, że przy rezygnacji przenios± mnie do TT a potem droga wolna. Ale sam nie wiem co i jak

Za czasow Ery tak bylo na 100%. Ale teraz jest T-mobile, tak wiec czy kultywuja tradycje???...

Data: 2014-07-31 21:04:52
Autor: J.F.
T-Mobile jak rumunskie dziecko - "daj pane 5 zlotych"
Użytkownik "krzysztofsf"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:f991c438-cfd1-41c7-abf3-820ecb74ed70@googlegroups.com...
> [...]
i jak
Za czasow Ery tak bylo na 100%.
Ale teraz jest T-mobile, tak wiec czy kultywuja tradycje???...

Ale co - sami maja przenosic ?
Skladasz wypowiedzenie umowy z dopiskiem "i prosze o przeniesienie nr do systemu TakTak" to przeniosa.

Albo od razu idziesz do innego operatora.

J.

Data: 2014-08-02 22:39:50
Autor: animka
T-Mobile jak rumunskie dziecko - "daj pane 5 zlotych"
W dniu 2014-07-31 21:04, J.F. pisze:
UĹĽytkownik "krzysztofsf"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
chetnie przeniose numer do prepaida i niech sie ida kochac.
Jak zrezygnujesz to nie przeniesiesz.
Dziś mi jeden "konsulatant" w lubelskim salonie wmawiał, że przy
rezygnacji przeniosÄ… mnie do TT a potem droga wolna. Ale sam nie

Pod koniec umowy, czy kiedykolwiek?

--
animka

Data: 2014-08-03 01:30:39
Autor: krzysztofsf
T-Mobile jak rumunskie dziecko - "daj pane 5 zlotych"

Pod koniec umowy, czy kiedykolwiek?

Na koniec umowy, zamiast przejscia na bezterminowa.

Data: 2014-07-31 22:53:11
Autor: K
W dniu 31-07-2014 o 17:39, Smok Eustachy pisze:
[...]

wiem. na razie poszedl straszak. bede sie marttwil przed 20 wrzesnia. pewnie w zaleznosci od ilosci wypowiedzen albo dostane to co chce albo sie faktycznie pozegnamy.

Data: 2014-07-31 08:54:03
Autor: J.F.
Dnia Wed, 30 Jul 2014 23:35:26 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):
Podnosza oplate za abonamenty sprzed roku o 5 zlotych miesiecznie.  Argumentem jest "bo ponosimy koszty rozwoju i juz"

Czas sie przyzwyczaic, wojna o klienta obnizyla ceny ... za bardzo :-)

[...]

A duzo placisz ?
Bo zawsze mozesz odejsc ... ale moze im wlasnie o to chodzi, zeby
sobie wskazniki polepszyc :-)

Tak jak siegam pamiecia to Era pare razy chciala sie mnie pozbyc, ale
tak szczesliwie wycofywala sie z pomyslow przed uplywem cyrografow ...

J.

Data: 2014-07-31 09:19:42
Autor: dizel
T-Mobile jak rumunskie dziecko - "daj pane 5 zlotych"
On Wed, 30 Jul 2014 23:35:26 -0700 (PDT), krzysztofsf
<krzysztofsf@wp.pl> wrote:

[...]

Ciekawy artukuł po tej linii:
http://www.pb.pl/3787573,88835,t-mobile-zaczyna-podnosic-ceny
a w nim taki o to cytat:
"Ruch T-Mobile można interpretować jako sondowanie rynku i reakcji
klientów. Je¶li przełkn± podwyżkę w miarę gładko, niewykluczone s±
kolejne. Czy w ¶lady T-Mobile odważ± się pój¶ć rywale?"

Pozdrawiam

Data: 2014-07-31 21:13:56
Autor: ToMasz
T-Mobile jak rumunskie dziecko - "daj pane 5 zlotych"

I tak, nawet po podwyzce, moj abonament jest dla mnie najkorzystniejszy

nie pisz tak, bo nigdy nie masz pewności czy ktoś kto ma firmę, parę telefonów i umie negocjować, nie dostał lepszej oferty.

ToMasz

Data: 2014-07-31 21:21:23
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2014-07-31 21:13, ToMasz pisze:

I tak, nawet po podwyzce, moj abonament jest dla mnie najkorzystniejszy

nie pisz tak, bo nigdy nie masz pewności czy ktoś kto ma firmę, parę
                                            ^^^^^^^^
telefonów i umie negocjować, nie dostał lepszej oferty.

Umiesz czytać ze zrozumieniem? Kluczowe podkreśliłem :)

T-Mobile jak rumunskie dziecko - "daj pane 5 zlotych"