T-Mobile - jest nam Pan winien 37gr

Data: 2013-06-12 23:25:13
Autor: liliputek
T-Mobile - jest nam Pan winien 37gr
Witam
Sytuacja jest następująca. Posiadałem numer w T-mobile w ofercie Tak Tak fon z umową DO - 9 maja 2013roku. Pod koniec marca złożyłem zlecenie w Play o przeniesienie numeru - zaznaczając w formularzu opcję - "z końcem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z t-mobile"
Numer niestety został uwolniony 8 maja i teraz t-mobile chce ode mnie 37groszy. Czy oni to robią mi specjalnie na złość? To był już ostatni przenoszony numer.

Pozdrawiam
liliputek

Data: 2013-06-12 23:50:51
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-06-12 23:25, liliputek pisze:
[...]

Wpłać im 99 groszy i napisz, by się poszli pierdolić z tymi groszami.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-12 23:57:22
Autor: Mr. Misio
Użytkownik $heikh el $hah napisał:
[...]

nienie

niech wplaci 1 zł 37 groszy

a nastepnie napisze, ze zaszla pomylka przy przelewie i prosi o zwrot nadplaty

i ma 10 lat na to, ze moze ich scigac komornikiem :]

Data: 2013-06-13 00:46:48
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-06-12 23:57, Mr. Misio pisze:
[...]

Dobre! :P Usenet wreszcie uczy! :D

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-13 09:42:11
Autor: Skylla
W dniu 2013-06-13 00:46, $heikh el $hah pisze:

[...]

Nadpłata w pre-paidzie? Ciekawe od kiedy :-)
Minimalne doładowanie to chyba 5zł, a skoro ma saldo -0,37zł to musi doładować, czyż nie?

Data: 2013-06-13 18:33:45
Autor: Skylla
[...]

No właśnie: TT fon to przecież prepaid i odmówili mu przeniesienia bo miał debet lub za mało doładowań, których wymagała umowa.
Nigdzie nie można przenieść numeru z debetem.

Data: 2013-06-13 18:50:39
Autor: liliputek
W dniu 2013-06-13 18:33, Skylla pisze:>

> No właśnie: TT fon to przecież prepaid i odmówili mu przeniesienia bo
> miał debet lub za mało doładowań, których wymagała umowa.
> Nigdzie nie można przenieść numeru z debetem.

Napisałem, że numer został uwolniony - czy dla czytających nie jest to równoznaczne, że został skutecznie przeniesiony.
Problem polega na tym, że t-mobile o jeden dzień za wcześnie uwolnił numer i wg tej sieci to moja wina i mam za to im zapłacić 37gr przelewem na konto bankowe.

Data: 2013-06-13 19:35:11
Autor: dizel
T-Mobile - jest nam Pan winien 37gr
On Thu, 13 Jun 2013 18:50:39 +0200, liliputek <liliputek@gazeta.pl>
wrote:

Napisaem, e numer zosta uwolniony - czy dla czytajcych nie jest to rwnoznaczne, e zosta skutecznie przeniesiony.
Problem polega na tym, e t-mobile o jeden dzie za wczenie uwolni numer i wg tej sieci to moja wina i mam za to im zapaci 37gr przelewem na konto bankowe.

Ja bym tam przela im te 37 groszy dla witego spokoju, suma adna, a
pniej nie wiadomo co moe z tego wynikn.

Pozdrawiam

Data: 2013-06-14 08:11:01
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
W dniu 13.06.2013 o 18:50 liliputek <liliputek@gazeta.pl> pisze:
Napisałem, że numer został uwolniony - czy dla czytających nie jest to  równoznaczne, że został skutecznie przeniesiony.

Nie, na przykład ja przez "uwolniony" zrozumiałem "przeniesiony do puli  numerów dla nowych klientów".

Pozdrawiam -- Spook.

Data: 2013-06-13 19:07:35
Autor: J.F
Użytkownik "Skylla"  napisał w wiadomości
No właśnie: TT fon to przecież prepaid i odmówili mu przeniesienia bo

Nie czytasz, bo bylo calkiem inaczej

miał debet lub za mało doładowań, których wymagała umowa.
Nigdzie nie można przenieść numeru z debetem.

No, mozna sie spierac ze nie po to czlowiek kupuje prepaida, aby mial debet :-)

P.S. gdzie teraz darmowe/najtansze startery ? Mam pomysla :-)

J.

Data: 2013-06-12 23:58:00
Autor: J.F.
T-Mobile - jest nam Pan winien 37gr
Dnia Wed, 12 Jun 2013 23:25:13 +0200, liliputek napisa(a):
Sytuacja jest nastpujca. Posiadaem numer w T-mobile w ofercie Tak Tak fon z umow DO - 9 maja 2013roku. Pod koniec marca zoyem zlecenie w Play o przeniesienie numeru - zaznaczajc w formularzu opcj - "z kocem okresu wypowiedzenia przewidzianego umow z t-mobile"
Numer niestety zosta uwolniony 8 maja i teraz t-mobile chce ode mnie 37groszy. Czy oni to robi mi specjalnie na zo? To by ju ostatni przenoszony numer.

A wina w tym Demobila czy Playa ? Ale pamietaj - a urzedasami po urzedniczemu - jedno pismo z prosba o
wyjasnienie calej sprawy i znalezienie winnych, i beda ci musieli
odpisac szczegolowo i wyslac listem za 1.55 albo i poleconym za 4.50.
Po czym zaprotestowac ze wyjasnienia nie sa satysfakcjonujace, a w
koncu sie dopytac w jaki sposob doladowac za 37 groszy :-)

J.

T-Mobile - jest nam Pan winien 37gr