T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?

Data: 2016-06-27 21:22:10
Autor: Irokez
T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?
Witam

Ćwiczył ktoś takie przejście? Nie mogę znaleźć nic na stronie t-mobile.

Mam kartę T-Mobile w taryfie Frii z 370zł na koncie (się uzbierało, siedziała w komunikatorze GSM).
Jeśli chciałbym przejść na abonament to środki też przejdą?

Zdrówko

--
Irokez

Data: 2016-06-27 12:38:39
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 21:22:39 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
[...]

W Plusie przy takiej operacji kasa przepadła.

Data: 2016-06-27 22:31:55
Autor: Irokez
W dniu 2016-06-27 o 21:38, Kris pisze:
[...]

Jak tak to pozostanie pchnąć ją komuś do internetu za stówkę :(

--
Irokez

Data: 2016-06-27 23:32:23
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 22:31:57 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

> W Plusie przy takiej operacji kasa przepadła.

Jak tak to pozostanie pchnąć ją komuś do internetu za stówkę :(
Pakiety do chomikuj czy innych tego typu serwis?w kup płacąc premium sms i pogoń to na allegro. Z 200-250zł odzyskać powinieneś.

Data: 2016-06-29 19:48:48
Autor: Irokez
W dniu 2016-06-28 o 08:32, Kris pisze:

Pakiety do chomikuj czy innych tego typu serwis?w kup płacąc premium sms i pogoń to na allegro. Z 200-250zł odzyskać powinieneś.

Kod za 5GB gryzonia kosztuje 8,61zł a na aledrogo sprzedają za 1,99.
Znalazłem wymianę na bony Tesco, przelicznik że 42% kasy odzyskam. Znacznie lepiej.

Zdrówko.

--
Irokez

Data: 2016-06-29 21:45:08
Autor: PlaMa
W dniu 2016-06-29 o 19:48, Irokez pisze:

Znalazłem wymianę na bony Tesco, przelicznik że 42% kasy odzyskam.
Znacznie lepiej.

Rozwiń proszę. Można kupić bon za SMS Premium? Jakiś link?

Zdrówko.

pozdrawiam.
PlaMa

Data: 2016-06-29 23:13:03
Autor: Irokez
W dniu 2016-06-29 o 21:45, PlaMa pisze:
W dniu 2016-06-29 o 19:48, Irokez pisze:

Znalazłem wymianę na bony Tesco, przelicznik że 42% kasy odzyskam.
Znacznie lepiej.

Rozwiń proszę. Można kupić bon za SMS Premium? Jakiś link?

Kurde, będzie że reklama...
Ano przez pośrednika, wpisz w goglarke 'zakupy za sms'
Chwilę to trwa z tego co poczytałem w teście jak to działa, ale lepiej poczekać i coś odzyskać niż ma przepaść.
Timobajlowi dziękuję do końca moich dni za takie wredne uruchamianie na siłę usług i kasowanie za nie. Gorzej jak wyłudzające kasę SMS'y, bo tam trzeba jednak wysłać SMS aby się zapisać na premium, a timobajl sam włącza i trzeba się ekstra wypisywać.

Zdrówko.

pozdrawiam.
PlaMa

--
Irokez

Data: 2016-06-28 09:17:30
Autor: Chris
W dniu 2016-06-27 o 21:22, Irokez pisze:
[...]

Zapomnij,  nawet jednego grosza nie dadzą ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-06-29 19:51:34
Autor: Irokez
W dniu 2016-06-28 o 09:17, Chris pisze:
[...]

Pogadałem na infolini (z abonamentu się dodzwoniłem bo z karty się nie dało) i jest jak mówisz.
Ciekawostka - T-Mobile samo od siebie włączyło  13 miesięcy temu na moim numerze usługę "angielski flirt" i bez mojej zgody pobierało 10gr codziennie... taki regulamin że mogą...

--
Irokez

Data: 2016-06-30 08:51:54
Autor: Chris
W dniu 2016-06-29 o 19:51, Irokez pisze:
[...]

Dla tego ja z nich zrezygnowałem i poszedłem do innej sieci a dokładnie do Virgin i mam święty spokój.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-06-30 14:32:44
Autor: Maciek
T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?
Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał
Ciekawostka - T-Mobile samo od siebie włączyło  13 miesięcy temu na moim numerze usługę "angielski flirt" i bez mojej zgody pobierało 10gr codziennie... taki regulamin że mogą...

I zamierzasz ich teraz nagradzać płacąc im abonament? Bo tak zrozumiałem z pierwszej wypowiedzi w wątku...

Data: 2016-06-30 17:04:48
Autor: KOMTUR
W dniu 2016-06-30 o 14:32, Maciek pisze:
[...]

  A zauważyłeś, że od tego czasu minęło 3 dni?

Pozdrówka

KOMTUR

Data: 2016-06-30 17:14:22
Autor: Maciek
T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?
Użytkownik "KOMTUR" <komtur.maupa.onet.kropka.pl@op.pl> napisał
I zamierzasz ich teraz nagradzać płacąc im abonament? Bo tak zrozumiałem
z pierwszej wypowiedzi w wątku...

 A zauważyłeś, że od tego czasu minęło 3 dni?

Tak.

Data: 2016-06-30 17:49:38
Autor: J.F.
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nl33ho$hde$1@news.icm.edu.pl...
[...]

A co - ma w imie zasad pierd* wypowiedzenie i pojsc do innego operatora ... ktoremu bedzie placic wiecej ?
Bo jak rozumiem, wybral teraz oferte najlepsza dla siebie.

A nalezalo przeczytac regulamin promocji z ktorej sie korzystalo, i dowiedziec co tam czlowiekowi wcisneli i jak wylaczyc.
A regulamin/cennik zawsze warto przeczytac, bo tam ciekawe informacje sa, nie tylko "jak zamierzaja mnie okrasc".

Co do pytania - stan konta przepadnie.
Trzeba sie dowiedziec w jakiej jest sie taryfie, wlaczyc usluge "konto wazne zawsze" czy "rok waznosci konta" (3zl/mc) i poczekac az sie srodki zuzyje, a potem spytac co dalej.
Bedzie z rok czy dwa trwalo :-)

J.

Data: 2016-06-30 20:58:45
Autor: Irokez
W dniu 2016-06-30 o 17:49, J.F. pisze:
[...]

Teraz wybrałem najlepszą.Ze starej została karta z kasą.
Abonament rządzi się innymi prawami i może ktoś chcieć kupić jeśli by się dało zmigrować ze środkami, stąd pytanie.
No ale się nie da, trafiłem nawet na bardzo miłą panią na infolinii która mi to po prostu odradziła w moim przypadku.

A nalezalo przeczytac regulamin promocji z ktorej sie korzystalo, i
dowiedziec co tam czlowiekowi wcisneli i jak wylaczyc.

Było wyłączone, nie było wyciągania kasy przez rok, włączyli sami po roku.

A regulamin/cennik zawsze warto przeczytac, bo tam ciekawe informacje
sa, nie tylko "jak zamierzaja mnie okrasc".

Fakt. I stale trzeba zaglądać na ich aktualizacje.

[...]

Nie ma już opcji rok ważności konta. Ani przez SMS ani BOK nie włączysz. Jest funkcja w internetowym BOA, są kody, są regulaminy, reklamy, ale usługi już NIE MA. Kupisz starter i się zdziwisz. Operator te 5zł czy ile za kartę startową łyka, Ty ją wyrzucasz wqr..y, zwłaszcza jak zdążysz doładować bo może wtedy zadziała.

Wydałem już wszystko na talony do Tesco i jakieś groszówki na transfer chomika.

Telefon z ichniej sieci mam tylko służbowy z firmy i klnę na ich "zajebisty" system powiadamiania SMS o nieodebranym połączeniu/już jestem. Inni potrafią wysłać takiego SMS jakby od nadawcy był i po prostu się oddzwania. Tutaj jest tylko w treści numer i się domyślaj albo szukaj po książce albo klikam aby oddzwonić i jak się pokaże do kogo to szybko przerywam.
Nie, nie, takiego dziadostwa ani w Plusie ani w Playu nie mam.

Zdrówko.

--
Irokez

Data: 2016-07-01 10:10:53
Autor: J.F.
Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości grup
[...]

Jakos nie bardzo wierze.
Na jakiej podstawie sami wlaczyli ?

[...]

W nowych taryfach byc moze nie ma. Ale ty masz starter w starej taryfie, tam sa.
W bardzo starych nawet nie trzeba co miesiac placic.
No chyba, ze ostatnio zlikwidowali na dobre.

perator te 5zł czy ile za kartę startową łyka, Ty ją wyrzucasz wqr..y, zwłaszcza jak zdążysz doładować bo może wtedy zadziała.

To ja wtedy przenosisz do innego operatora :-)
A w ogole, to T-mobile juz od dosc dawna zniecheca do takich "malo uzywanych kart", wiec trzeba bylo nie kupowac.

Wydałem już wszystko na talony do Tesco i jakieś groszówki na transfer chomika.

I w lacznym podsumowaniu oplacalo sie przejsc na abo ?

[...]

No coz, jak widac punkt widzenia zalezy glownie od punktu siedzienia.
Klientem Ery bylem od dosc dawna, i to mi nie doskwieralo wcale.
Pewnie dlatego, ze telefonu nie wylaczalem, to w rejestrze przychodzacym czy wychodzacym numer byl.
A juz same telefony roznie sobie z prezentacja radzily ...

J.

Data: 2016-07-01 23:11:49
Autor: Irokez
W dniu 2016-07-01 o 10:10, J.F. pisze:

[...]

No o tym przecież napisałem. Zlikwidowali na dobre.

A w ogole, to T-mobile juz od dosc dawna zniecheca do takich "malo
uzywanych kart", wiec trzeba bylo nie kupowac.

Jak kupowałem pasował mi "pakiet SMS do wszystkich"

Wydałem już wszystko na talony do Tesco i jakieś groszówki na transfer
chomika.

I w lacznym podsumowaniu oplacalo sie przejsc na abo ?

Nie przeszedłem, wyrzuciłem.
Mam kartę w Play.

--
Irokez

Data: 2016-07-03 01:38:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?

"J.F." 57762594$0$15191$65785112@news.neostrada.pl

Jakos nie bardzo wierze.

Może zmień wyznanie. ;)

Na jakiej podstawie sami wlaczyli ?

Timobajl tak ma.

-=-

Citi też włączył znienacka, ale najwyraźniej tylko dlatego,
aby zachęcić mnie do wypowiedzenia umowy, czyli umożliwić
mi wzięcie kolejnej karty, ale z wisienkami.

Nie wypowiedziałem, bo i tak dużo wisienek od Citiego dostałem.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-04 08:28:02
Autor: J.F.
T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?
Dnia Sun, 3 Jul 2016 01:38:19 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
"J.F." 57762594$0$15191$65785112@news.neostrada.pl
Jakos nie bardzo wierze.
Może zmień wyznanie. ;)

Na jakiej podstawie sami wlaczyli ?
Timobajl tak ma.

To jest reklamacja, kara ze strony UOKiK czy UKE, proces moze jakis -
watpie aby jakis operator sie odwazyl bez podstawy.

J.

Data: 2016-07-07 01:06:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?

"J.F." 1281a9z7v9w84$.oz82kfuyd085.dlg@40tude.net

watpie

Zwątpienie ogrania wielu ludzi... ;)
Zwłaszcza w obliczu klęsk... ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-03 01:34:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?

"Irokez" 57756bdf$0$15191$65785112@news.neostrada.pl

A nalezalo przeczytac regulamin promocji z ktorej sie korzystalo, i
dowiedziec co tam czlowiekowi wcisneli i jak wylaczyc.

Było wyłączone, nie było wyciągania kasy przez rok, włączyli sami po roku.

Byłeś Szanownym Klientem, najcenniejszym dobrem Timobajla - czyli niewolniekiem.
Znasz chyba prawa ;) niewolnika.

A regulamin/cennik zawsze

Zawsze, czyli nieustannie. Po doczytaniu do końca, warto rozpocząć czytanie od początku.

[...]

Po prostu w Timobajlu jest merytorycznie, profesjonalnie i zgodnie z konstytucją...
Nie porównuj profesjonalizmu Timobajla z pospolitą, odrażającą amatorszczyzną...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-03 00:38:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?

"Irokez" 57740aa1$0$663$65785112@news.neostrada.pl

Ciekawostka - T-Mobile samo od siebie włączyło  13 miesięcy temu na moim numerze usługę "angielski flirt" i bez mojej zgody pobierało 10gr codziennie... taki regulamin że mogą...

W Erze/Timobajlu to częste praktyki.
Innym ,,dobrodziejstwem'' są płatne dowcipy.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?